Katselin uusintana Tapani kansan juhlakonsertti äsken. Tapsalla oli mahtava laulun ääni. Siinä jää toiseksi reetut ja dannyt ym.
Olen aina tykännyt Tapsan lauluista. Ja oli tosi hyviä lauluja. Just esim Delilah, ym,ym,,,,
Tapani kansa
12
268
Vastaukset
- Anonyymi
Komea mies Tapsa on ollut. Taitava esiintyjä ja hyvä laulun ääni.
Mietin eilen illalla, että mitähän sitä kuoleman jälkeen on. Sitten olin nukahtanut ja joku herätti minut puoli kahdelta. Minun sängyn reunalla istui joku hyvin siististi pukeutunut nainen.
Vähän sydän pomppasi, mutta koetin katsoa, kuka hän on. En nähnyt hänen kasvojaan. Hän jotenkin liukui siitä kirjahyllyn luo ja katseli sinne päin selin minuun. Hyllyssä on jonkun entisen asukkaan albumeja ja Raamattu. Sitten hän vain katosi.
En ole ennen moista kokenut. Tässä talossa on asunut aikaisemmin hyvin vakaita ja uskovaisia ihmisiä. Viimeisin heistä on kuollut kolme vuotta sitten. Ehkä kävijä oli hän. Sen olen huomannut, että hyvin usein " joku" päivisin toisinaan neuvoo minua ja "kehottaa" pian tekemään milloin mitäkin, koska kohta tulee vieras se ja se. Niin todella käykin joka kerta.
Se on ihmeellistä, mutta ei pelottavaa. Varmaan siellä tuon puoleisessa jotenkin elämä jatkuu. - Anonyymi
Tapani Kansa.
https://www.youtube.com/watch?v=F4Ptyg3d5HY
Upea lauluääni. - Anonyymi
Totta. Erityisesti 70-luvulla hän oli aikaansa edellä. Toi uudenlaista soundia ja energistä musiikkia meille.
- Anonyymi
Hän oli hieno esiintyjä ja niin kuin hän itsekin totesi: raitis ja reilu, ei horju ei heilu.
Kyllä keikkaelämä vaatii ihmiseltä paljon. Varmaan siinä rasittuu ihminen aika kokonaisvaltaisesti.
Yövalvomiset ja pitkät matkat. Saattaa lepo ja palautuminen jäädä liian vähille.
Nyt on Tapsa työnsä tehnyt. On aika levätä rauhassa, ikuisen kesän maassa. Hän elää sydämissämme.
- Anonyymi
Tekovibra, piti höhhöttää.
- Anonyymi
Tapani oli jotenkin niin surullisen näköinen kuvissa
- Anonyymi
Suru sydämen on salaisuus, niitä surujamme me hiljaa itsekukin kannamme.
Tapanin laulun sanoin tervehdys: Luota päivään nousevaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suru sydämen on salaisuus, niitä surujamme me hiljaa itsekukin kannamme.
Tapanin laulun sanoin tervehdys: Luota päivään nousevaan.Uskomattoman hieno ele Koivulan golf kentältä, välille laitettu Tapanin lauluja
Kiiiiitos kentälle
Koiran ulkoiluttaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomattoman hieno ele Koivulan golf kentältä, välille laitettu Tapanin lauluja
Kiiiiitos kentälle
Koiran ulkoiluttajaTapani Kansa harrasti sauvakävelyä. Voisiko järjestää jonkin tavallisen porukan jutun hänen liikunta harrastustaan muistaen. Jonain kauniina kevätpäivänä.
Kun tietää hänen luonteensa, ei tarvita mitään hienostelua, vaan ihan tavallista menoa ja jorinaa vaan.
Suuri taiteilija eli vaatimattomasti omaa elämäänsä viimeiset vuodet Kotkassa. Muistelen ja kunnioitan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapani Kansa harrasti sauvakävelyä. Voisiko järjestää jonkin tavallisen porukan jutun hänen liikunta harrastustaan muistaen. Jonain kauniina kevätpäivänä.
Kun tietää hänen luonteensa, ei tarvita mitään hienostelua, vaan ihan tavallista menoa ja jorinaa vaan.
Suuri taiteilija eli vaatimattomasti omaa elämäänsä viimeiset vuodet Kotkassa. Muistelen ja kunnioitan.Hän meni kotiin.
https://www.youtube.com/watch?v=nVTBxC6kaHU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapani Kansa harrasti sauvakävelyä. Voisiko järjestää jonkin tavallisen porukan jutun hänen liikunta harrastustaan muistaen. Jonain kauniina kevätpäivänä.
Suuri taiteilija eli vaatimattomasti omaa elämäänsä viimeiset vuodet Kotkassa. Muistelen ja kunnioitan.Niinpä.en muista mitään pahoja juttuja Tapani kansasta. Hän oli oman tien kulkija. Ja niin tosi hyvä ääni, ihme ettei muilla veljeksille sit ole lauluääntä.
Siellä hän nyt laulaa enkeli kuorossa🙏
- Anonyymi
Vähän toiseen asiaan
Lääkäri veloittaa n20min ajasta 150 ja ylöspäin
Mhuolioi se kun lääkäri tuo esim autonsa huoltoon
Voit huoletta ottaa huollosta väh 500e tunti ja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3755163Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658