Olen kärsinyt siitä että penikseni on pieni,erektiomitta on 8 cm,onko se liian pieni sukupuoliyhdyntään naisten ja miesten mielipiteitä haluan kuulla.
Onko erektiossa 8 cm penis liian pieni sukupuoliyhdyntään
11
578
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti hyvässä asennossa oikeanlaisen kumppanin kanssa voi yhdyntä hommat onnistua. Ja tottakai kaikki muu kiva onnistuu vaikka olisi miten pieni kulli
- Anonyymi
Täällä nainen joka tykkää pienestä kullista!! Haluatko jutella jossain?
- Anonyymi
Joo olisi kiva jutella tuon anonyyminä olevan naisen kanssa,olen otsikon aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olisi kiva jutella tuon anonyyminä olevan naisen kanssa,olen otsikon aloittaja
Onko sulla Kik? Siellä ois helppo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik? Siellä ois helppo
Olen otsikon aloittaja,ei ole Kikiä mutta yhteystiedot saa pyydettäessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen otsikon aloittaja,ei ole Kikiä mutta yhteystiedot saa pyydettäessä
Sulla on Kik 8 cm.
- Anonyymi
En ole ikinä ollut miehen kanssa jolla ois tuon kokoinen ollut mutta mielelläni olisin ja kokeilisin mitkä asennot parhaita. Onko sulla karvat vai posliini?
- Anonyymi
Olen viestin aloittaja mulla on posliini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen viestin aloittaja mulla on posliini
Okei näyttääkö isommalle kun on posliini kuin jos ois karvat?
- Anonyymi
Ei noin pienellä vehkeellä voisi ajatellakaan. Kaikilla normaaleille miehillä on yli kaksi kertaa tuon mitan ylittävä. Ja paremmilla "Jormilla" kolminkertainen. Sullahan on kuin tupakka, lyhyt ja ohut!
- Anonyymi
Ei kannata murehtia! Osaava pitää naisen tyytyväisenä. Nykyinen tapailu kumppani kyseli kokoa, kerroin et ex mittasi 18 senttiseksi puhelimellaan. Järkyttyi ettei mahdu ikinä kun miehellään on 12cm ja sekin täyttää. Mut hyvin mahtuu 18cmkin, kohdun suun tuntee ja saan salamoita
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006394
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283200Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869