Tutkinnassa pitäisi tarkastella Anneli Auerin sanomisia tarkkaan.
Erikoista on, että hän sanoi puhelimessa "täällä on joku tappaja " eikö se lause jo kerro jotain. Paljastuiko siinä jo suunnitelma jostain tappajasta, joka tulee ikkunasta.
Jos on hätätilanne luulisi puhuvan paremminkin, että joku mies tuli ikkunan läpi.
Miksei Anneli kalauttanut halolla tappajaa takaapäin päähän olihan heitä kuitenkin kaksi yhtä vastaan ja aikaa oli 70 iskua kestää jokun aikaa.
Pyysikö vielä lastaankin katsomaan joko tappaja lähti. Eipä pelännyt itse lasten puolesta.
Anneli Auer
Anonyymi-ap
1
190
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoista on myös se, että poliisi tyri teknisen tutkiannan, vaikka tekopaikka ei voisi olla enää pienempi ja rajatumpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056