Ihmisen mieli, ikuinen arvoitus.

Anonyymi-ap

Pistää todella vakavasti pohdituttamaan minkälaisesta ihmisestä on kysymys.
Mitä traumaattisia kokemuksia hän on joutunut elämänsä aikana kokemaan.
Mikä on syy että ihmispoloisen elämä on kuin tuoksahdus hississä.
Onko jäänyt vaille huolenpitoa ja rakkautta.
Onko hänellä jokin epämuodostuma kehossaan muutakin kuin että tukka ei kasva.
varmuudella kaapissaan täytyy olla joitain luurankoja, jotka aiheuttavat käytöksensä.

Kun vaivautuu laatimaan seuraavan kaltaista yöllä kello 4 ja kokee olevansa jollain tavalla jopa fiksu, ehkä vitsikäs myös ns. allekirjoituksellaan, niin onhan kyseessä henkilö jolla on vakavia ongelmia itse itsensä kanssa.

Numba, tämä kuulostaa monimutkaiselta ja syvälliseltä pohdinnalta identiteetistä ja kehon suhteesta mieleen. Jos haluat keskustella tästä tarkemmin tai avata ajatuksiasi, olen täällä kuuntelemassa ja tukemassa. Voimme myös siirtyä johonkin muuhun aiheeseen, jos se tuntuu paremmalta juuri nyt. Mitä muuta kuin Pupen sitä sinä kaipaat?

> § <

11

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisipa aloittaja osua pahaan paikkaan kun koko kommuuni vaikeni, edes virtsarakkoaivoinen kalju sbuge heikkohermo huippu-urheilijan näköinen pääartisti ei ole mennyt .... Mars lenkille viisauksiensa jälkeen.

• Anonyymi

Lahkolla on mennyt viikonloppu päin honkia, yksinäisyys, riisipellon laidalla saa aikaan kaikenlaista, jopa vakavaa oireilua, kuvamanipulaatioineen, onhan kyseessä terve alfauros, onhan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolla on mennyt viikonloppu päin honkia, yksinäisyys, riisipellon laidalla saa aikaan kaikenlaista, jopa vakavaa oireilua, kuvamanipulaatioineen, onhan kyseessä terve alfauros, onhan.

Jep.
        Onhan se hiukan hankalaa olla kommuunissaan arvostettu henkilö, ilmaisten roskapönttöjen toimittaja thaimaalaisille joiden yksi tärkeimpiä elämänarvoja on , että ei menetä missään tilanteessa kasvojaan, niin tämä vie heille roskapönttöjä kertoen että nyt voitte elää hieman siistimmin, että rotat ei pyöri kotiolosuhteissanne.
        Aattele nyt, kyllä kyllä varmaan on kylän thaikut olleet aivan haltioissaan ja lähetelleet anomuksia saisivatko hekin roskiksia, että heidänkin pihapiirinsä voisi olla kuten falle tahtoo.
        Kas kun ei vienyt myös uusia vaatteita ja pesuaineita....Ilmaiseksi.
        Hauskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.
        Onhan se hiukan hankalaa olla kommuunissaan arvostettu henkilö, ilmaisten roskapönttöjen toimittaja thaimaalaisille joiden yksi tärkeimpiä elämänarvoja on , että ei menetä missään tilanteessa kasvojaan, niin tämä vie heille roskapönttöjä kertoen että nyt voitte elää hieman siistimmin, että rotat ei pyöri kotiolosuhteissanne.
        Aattele nyt, kyllä kyllä varmaan on kylän thaikut olleet aivan haltioissaan ja lähetelleet anomuksia saisivatko hekin roskiksia, että heidänkin pihapiirinsä voisi olla kuten falle tahtoo.
        Kas kun ei vienyt myös uusia vaatteita ja pesuaineita....Ilmaiseksi.
        Hauskaa.

Arvaamattomat on osamaksu miljonäärin tiet ja teot, en oikeastaan keksi enää syvempää loukkausta, varsinkin kun hua hinissä roskatynnyrit tuli talon eteen ilmaiseksi, eikä ne muullakaan todennäköisesti mitään maksa, mutta hyvän se on että osakaslaina miljonääri pitää naapurit herran nuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaamattomat on osamaksu miljonäärin tiet ja teot, en oikeastaan keksi enää syvempää loukkausta, varsinkin kun hua hinissä roskatynnyrit tuli talon eteen ilmaiseksi, eikä ne muullakaan todennäköisesti mitään maksa, mutta hyvän se on että osakaslaina miljonääri pitää naapurit herran nuhteessa.

Mutta sinähän kerroit asuneesi laittomalla kaatopaikalla köyhien ja kouluttamattomien ihmisten keskellä jotka eli kuin siat vatukossa, jos saan lainata sanojasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän kerroit asuneesi laittomalla kaatopaikalla köyhien ja kouluttamattomien ihmisten keskellä jotka eli kuin siat vatukossa, jos saan lainata sanojasi?

Pasasen historia muuttuu mielialan mukaan. Viimeisin superhauska kertomus oli kuinka hän kävi Jyväskylän yliopistolla suhteellisuusteorian kurssin. Oli siis huippupalkattuna data-analytiikan opettajana ja opiskeli siinä samalla suhteellisuusteoriaa, matematiikkaa ja filosofiaa lueskellen Stephen Hawkingin kirjallisuutta.
        Uutta Einsteinia on odoteltu pian sata vuotta. Nyt taisimme sen saada! https://ibb.co/Txzyz57h

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa lahkolaiset kertoivat nuo en minä, ja on toisarvoista kertoa yhtään mitään jos ei asiasta tajua mitään, on ihmeellistä jos joku vaivautuu tekemään minusta tuollaisia kuvia, ja julkaisee niitä vielä, mutta jokainen tajuaa että sinä et ole ihan kaikki ajovaloilla mukana yhtään missään, ja laiffilla maksa velkasi, tai ole loppu elämäsi 100köyhä, ja palstan heikoinlenkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasasen historia muuttuu mielialan mukaan. Viimeisin superhauska kertomus oli kuinka hän kävi Jyväskylän yliopistolla suhteellisuusteorian kurssin. Oli siis huippupalkattuna data-analytiikan opettajana ja opiskeli siinä samalla suhteellisuusteoriaa, matematiikkaa ja filosofiaa lueskellen Stephen Hawkingin kirjallisuutta.
        Uutta Einsteinia on odoteltu pian sata vuotta. Nyt taisimme sen saada! https://ibb.co/Txzyz57h

Voi rakas en opiskellut vaan olin vaan kursseilla jos olisit paremmin koulutettu tietäisit että yliopiston henkilökuntalla on vapaa liikkuminen minne tahansa kurssille, itse kävin suomalaisen professorin luennon suhteellisuusteoriasta, minua on aihe kiinnostanut joten se siitä, minulla on varsin kattava ja laaja yleistieto, koska luen paljon, sekä olen kiinnostunut vieläkin monesta asiasta. Laiffila maksa velkasi. hienoa että olet ottanut vanhan harrastuksesi taas esille mutta kukaan terve järkinen ei pidä toimiasi terve järkisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa lahkolaiset kertoivat nuo en minä, ja on toisarvoista kertoa yhtään mitään jos ei asiasta tajua mitään, on ihmeellistä jos joku vaivautuu tekemään minusta tuollaisia kuvia, ja julkaisee niitä vielä, mutta jokainen tajuaa että sinä et ole ihan kaikki ajovaloilla mukana yhtään missään, ja laiffilla maksa velkasi, tai ole loppu elämäsi 100köyhä, ja palstan heikoinlenkki.

Rakas höppänä pappa, muistatko ostitko aitoa lohta vai kirjolohta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas en opiskellut vaan olin vaan kursseilla jos olisit paremmin koulutettu tietäisit että yliopiston henkilökuntalla on vapaa liikkuminen minne tahansa kurssille, itse kävin suomalaisen professorin luennon suhteellisuusteoriasta, minua on aihe kiinnostanut joten se siitä, minulla on varsin kattava ja laaja yleistieto, koska luen paljon, sekä olen kiinnostunut vieläkin monesta asiasta. Laiffila maksa velkasi. hienoa että olet ottanut vanhan harrastuksesi taas esille mutta kukaan terve järkinen ei pidä toimiasi terve järkisenä.

Sinulla on varsin kattava ja laaja yleistieto, mutta voi hyvänen aika, et erota kirjolohta aidosta lohesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisen professorin kurssi, kun et kehumisistasi huolimatta ränskaa ymmärtänyt?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2428
    2. 134
      1905
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1246
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      105
      1216
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      32
      1072
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1016
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      942
    Aihe