Kestääkö päivänvaloa mitä touhuavat kännykällä tai puheissaan sekä käytöksellään. Toki ehdokkaanahan annetaan fiksu kuva ulospäin.
Onko kunnanvaali ehdokkaiden tausta tutkittu?
21
515
Vastaukset
- Anonyymi
Hetkinen kun joo...no minä selvitän tämänkin asian,
- Anonyymi
Hyvä kun selvität,heh. Nykyään on muotia penkoa kaikki mahdollinen ja pahoittaa mielensä. Se on se sitä woke/feminsmi/tasa-arvo vouhotusta. Joka vaalipiiristä karsiutuisi paljon pois kun oikein etsimällä etsitään.
Mutta luulen tietäväni miksi ketjun avaus tehty.- Anonyymi
Tämä nykyinen maailma on kokonaisuutena jotenki sairas,esim nyt vaaleissa ihmiset halutaan laittaa kastiin jos ei ehdokas miellytä jotain,niin se heti kyllä kaikilla kenoin musta maalataan.Eihän ketään ihmistä saa kiusata eikä piinasta mutta ihmisluonto on nykyään niin sairas.Pitää olla ihan vtun kova että tässä yhteiskunnassa pärjää heikommassa asemassa olevat poljetaan suohon armotta,Minä olin töissä firmassa jossa tehtiin urakoita ja saattoi työporukan kokoonpano vaihdella suuresti,eka vuosi oli töissä ihan yhtä hvttiä nuorimpana aina pompoteltiin ja katsottiin että tuleekohan tuostakaan yhtikäs mitään! tuntui että sekoaa mutta oli pakko pärjätä ensimmäinen vuosi opetti ihmisestä todella paljo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nykyinen maailma on kokonaisuutena jotenki sairas,esim nyt vaaleissa ihmiset halutaan laittaa kastiin jos ei ehdokas miellytä jotain,niin se heti kyllä kaikilla kenoin musta maalataan.Eihän ketään ihmistä saa kiusata eikä piinasta mutta ihmisluonto on nykyään niin sairas.Pitää olla ihan vtun kova että tässä yhteiskunnassa pärjää heikommassa asemassa olevat poljetaan suohon armotta,Minä olin töissä firmassa jossa tehtiin urakoita ja saattoi työporukan kokoonpano vaihdella suuresti,eka vuosi oli töissä ihan yhtä hvttiä nuorimpana aina pompoteltiin ja katsottiin että tuleekohan tuostakaan yhtikäs mitään! tuntui että sekoaa mutta oli pakko pärjätä ensimmäinen vuosi opetti ihmisestä todella paljo.
Joo, jos on eri mieltä on heti rasisti,keskustelutaidoton,hankala luonne,mitään ymmärtämätön, jne nykyään ei enää keskustella asiallisesti,vaan huudetaan ja heilutaan haukkuen muita. Politiikassa oikein korostuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jos on eri mieltä on heti rasisti,keskustelutaidoton,hankala luonne,mitään ymmärtämätön, jne nykyään ei enää keskustella asiallisesti,vaan huudetaan ja heilutaan haukkuen muita. Politiikassa oikein korostuu.
Somessa feikkiprofiineilla ja suoli24ssä nimettömänä oikein korostuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on olet 100% oikeassa,me kaikkihan ollaan ainoastaan numeroita ja kirjaimia vtun suuressa järjestelmässä eräänlaisia pelinappuloina joita siirrellään ja joita ohjataan mielikuvilla mm mainokset käyttää juuri noita juttuja hyväkseen mainonnassa ja ns massaan käytetään psyyken hallinnassa mm mielikuvia joita luodaan esim musiikkitehostein joka on todella tehokas tapa vaikuttaa ihmiseen.Ottaen huomioon että nykyään keinoäly luo musiikkia ja myös säveltää sen jopa paremmin ja tarkemmin kuin ihminen kykenee.On tottakai ajatuksena aika järkky että keinoälyn mahdollisuudet kasvavat todella nopeasti ja sitä halutaan käyttää mm opiskelun sekä muun elämän tukena tekoäly itsessään on ihan hvtin viekas se osaa tulkita todella tarkasti ihmistä ja personoida hänet lyhyessä ajassa.
- Anonyymi
Keskustalla ainakin muutama ehdokas joiden toiminta ja teot ei kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Kyllä appiukko pönkkää.
- Anonyymi
Ei apukoulu estä ehdokkuutta, ehdokas voi olla myös hieman yksinkertainen ei se mitään haittaa.
- Anonyymi
Ei tietty estä ehdokkuutta jos onkin vähän Simpson,ja vaikka luku ja kirjoitustaito olisivatkin hiukan hakusessa,sekään ei ole enää este ainoastaan hidaste mutta kun tämä nykyinen maailma myös täällä Kalajoella on niin julma! Niin kaikkia pitää yrittää jotensakin raapia ja moittiaMinä olen kyllä kaikille tasapuolisesti yhtä puolueeton ei puolesta eikä vastaan.
- Anonyymi
Kepussa lasketaan pikemminkin eduksi.
Ei ymmärrä mitään, ei lukutaitoa, kirjoitustaidosta puhumattakaan.
Tottelee nöyrästi Pitkäsenkylän Senaattoria - kuin villakoira, paitsi että ei räksytä.
- Anonyymi
Onhan ehdokkaana yks joka on laitellut,laittelee viestejä naisille. Eikä ole mitä kuuluu viestejä tai muutakaan fiksua laitellut.
- Anonyymi
No voihan saanhan naisille viestejä laittaa kunhan ei mitään sellaisia sezzy pitoisia laita.Että varovaisesti ja sunnuntaina kirkon menojen jälkeen
- Anonyymi
Miehillekö sen olisi pitänyt niitä laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehillekö sen olisi pitänyt niitä laittaa.
Tasa-arvon nimissä myös miehille voi laittaa viestiä,en usko sen ketään sinänsä loukkaavan.Itse olisin ihan täpinöisä kunhan edes joku soittaisi viime aikoina on lähinnä soittaneet varsin aktiivisesti verottaja vtun puhelinmyyjät sekä vakuutusyhtiö.puhelimyyjien etenkin naisten kanssa tulee rupateltua pitkä tovi parhaimmillaan yli tunti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voihan saanhan naisille viestejä laittaa kunhan ei mitään sellaisia sezzy pitoisia laita.Että varovaisesti ja sunnuntaina kirkon menojen jälkeen
Niin,onhan se pistänyt kuvan alapäästä pyytämättä. Ja sitä kuvaa on muuten näytetty aika laajalle porukalle,että silleen häpäisty henkilö .Mutta itsehän sitä kerjäs. Eikä se että flirttailee teineille paranna imagoa.....Mutta eipä enempää siitä eikä paljastuksia kuka on tai ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,onhan se pistänyt kuvan alapäästä pyytämättä. Ja sitä kuvaa on muuten näytetty aika laajalle porukalle,että silleen häpäisty henkilö .Mutta itsehän sitä kerjäs. Eikä se että flirttailee teineille paranna imagoa.....Mutta eipä enempää siitä eikä paljastuksia kuka on tai ollut.
No voihan onhan melkoinen persoona:) mutta monenmoista nykyään on liikkeellä turuilla ja toreilla.Mutta itse asiaan juu mainitsemasi jutut ovat nykyään niitä joilla yritetään saada itselleen näkyvyyttä etenkin naiset ja eniten vihreät ja demari naiset oikein antaumuksella esittelevät sulojaan se on osa poliittista vaikuttamista ollut kautta aikojen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voihan onhan melkoinen persoona:) mutta monenmoista nykyään on liikkeellä turuilla ja toreilla.Mutta itse asiaan juu mainitsemasi jutut ovat nykyään niitä joilla yritetään saada itselleen näkyvyyttä etenkin naiset ja eniten vihreät ja demari naiset oikein antaumuksella esittelevät sulojaan se on osa poliittista vaikuttamista ollut kautta aikojen
Tiedän tapauksen,jos työnantaja kuulis kaiken,sais lopputilin. Periaatteessa ei sais olla nykyisessä työssä. Tunnistaa itse näistä itsensä jos lukee,sais tehdä kyllä johtopäätöksen itse ,ennenkuin oikeasti kaikki paljastuu julkisuuteen,nyt jo joissakin piireissä tosiaan nauretaan tälle henkilölle ja sen viesteille.
- Anonyymi
Keskustassa riittää että ehdokas osaa sanoa paikalla ja äänestää niin kuin käsketään.
- Anonyymi
Kyllä tuo on muuten fakta keskustassa ei vaadita paljoa järkevä sen ovat osoittaneet toiminnallaan Esko EU Aho ja suojatie Sipilä jota SDP n ex kuuluisa pääministeri Sanna Marin puolusti voimakkaasti.Demareilla ja keskustalaisilla on aina ollut voimakas liitto ovathan kumpikin vassuja
- Anonyymi
Näin o ja tässä on tulos. Sote uudistus on Keksustan suurin aikaansaannos. Ja me kaikki, myös keskustalaiset, kärsimme siitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1852402
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722100Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442073Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia761791- 1281720
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971580Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771291Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821229Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321174- 711143