Ja ihmiset olisivat terveempiä. Nykyinen ruuan kasvattamien eläimille vapauttaisi pellot puuntuotantoon ja talous kasvaisi kohisten.
Jos teurastamoissa olisi lasiseinät, niin kukaan ei söisi lihaa
19
242
Vastaukset
- Anonyymi
Paul McCartney on lausunut nuo sanat. Hän näki paksujen betoniseinien läpi?
- Anonyymi
Muuten, järjestävätkö teurastamot yleisökäyntejä, kuten muut tuotantolaitoset järjestävät? Antavatko yleisökirerroksilla maistiaisia tuotteistaan?
- Anonyymi
Ainakin Fazerila sai maukkaat suklaat.
- Anonyymi
Mitähän iljettävyyksiä kepuisännät harrastaa noiden eläinten kanssa ennen teurastusta. Kepunuoret toivoo maaseudulle seksityöläisiä, kun eivät kestä katsoa eläinten kärsimystä.
- Anonyymi
Sisarpuolueessamme on jo käyty teurastamon maistiaissa ja lopetettu lihnasyönti.
- Anonyymi
Jos me kuulisimme, kuinka vilja valittaa kun se leikataan sadonkorjuun aikaan, niin kukaan meistä ei söisi viljaa tai joisi kauramaitoa tai soijamaitoa?
Ja tämä ei ollut pelkkää pilailua, vaan oikeasti on kuulemma todettu kasvien viestittävän toisilleen jotenkin, ja muistaakseni jollain tavalla jopa valittavan, kun niittäminen tapahtuu!
Mutta oikeasti viljan TEHTÄVÄ on tuottaa meille ravintoa, vaikka jossain vaiheessa jotkut (hindulaisuuteen taipuvat) äärivihreät alkavat kauhistelemaan myös kasvien kohtaloa. Tiedän tämän siitä, kuinka yksi Vihreitä äänestänyt työkaverini peitti melkein korviaan, kun joku luki jotain tutkimustuloksia siitä, kuinka kasvitkin viestivät toisilleen ja kuinka niilläkin on jonkinlaisia "tunteisiin" viittaavia tuntemuksia. Hänelle tuntui aidosti tulevan tunne "Apua, en halua kuulla, etten joudu rajoittamaan myös kasvikunnan tuotteiden syömistä!" - Anonyymi
Jos nämä keput näkisi, että mitä makkaraan tungetaan, niin makkaran syönti pysähtyisi kuin seinään. Ulkomailla laittavat myös lihaa makkaraan.
- Anonyymi
Mää tiedän mitä makkaran laitettaan, mää oon meinaan nähny. Mää oon nähny miten elikoita teurastetaan. Mää oon nähny miten elikoita palotellaan. Jaa Mää syön ihan antaamuksella lihhoo ja kyrsää. Mut kyl Mää syön myös porkknoo, omenii, perunii ja kurkkuikii.
- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Totuus veisi lihanhimon.
- Anonyymi
Pitäisi saada laki, että teurastamoihin pitää rakentaa lasiseinät.
- Anonyymi
Makkaraan pitäisi laittaa tupakkatuotteiden tapaan kuvia peräsuolensyövästä.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
De facto.
- Anonyymi
Milläs lailla talouskasvaisi kohisten, kun kieltävät puiden kaadon? Mulla ei nyt oikeen raksuta tää yhtälö, että pellot puille, muttei saa kaataa. Eiks niitä puita pitäis kaataa, että biistä saa yhtä sun toista myydessä?
- Anonyymi
Makkaratehtaan työntekijöistä yksikään syö makkaraa.
- Anonyymi
Joskus niiden roskalavoilta löytyy puolikkaita sikoja ja sitten niitä myydään venäjäuskovaisille luomuna.
- Anonyymi
Inkeroisissa oli nähty puolikkaan sian myyjiä. Vanhan mersun takakontista möivät niitä vanhuksille uusina puolikkaina sikoina.
- Anonyymi
Miten ne murjoo sitä puolikasta sikaa ja harrastava vaikka mitä sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893