Master of muppets. Ikävä ♥️
Huomenta Rakkaani
10
215
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yritä.
- Anonyymi
Mitä ne tekikä ennen flooraa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne tekikä ennen flooraa...
No enpä tiä bro, tuijotti varmaa jonku muun huru-ukon juttuja
- Anonyymi
Haluatko täsmentää, että mitä tämä palstasetä tai joku muu yrittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä tiä bro, tuijotti varmaa jonku muun huru-ukon juttuja
Ja sitten nämä eräät jesuiitat jonku muun sekundanarsistin tahtipuikkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten nämä eräät jesuiitat jonku muun sekundanarsistin tahtipuikkoa
Esim nämä sisällöttömät lauseet, joita tehostaa kolme pistettä, ok.
- Anonyymi
Oliko miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Jos toi ukko vastais sul olevansa nainen, nii ei se millää järjen riemuvoitolla tekisi hänestä obsession kohdettas. Tee tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toi ukko vastais sul olevansa nainen, nii ei se millää järjen riemuvoitolla tekisi hänestä obsession kohdettas. Tee tee
Turusen pyssyllä hyvä räiskiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turusen pyssyllä hyvä räiskiä!
Liikaa faktaa piipussa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275