Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä.
Saa käyttää vapaasti hyödykseen.
Helppo selvittää onko oma täällä
57
953
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnisteita?
- Anonyymi
Kroatia kysymys oli hyvä esimerkki. Oikea henkilö tietää miksi haluan sinne. Muut ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kroatia kysymys oli hyvä esimerkki. Oikea henkilö tietää miksi haluan sinne. Muut ei tiedä.
Tai ei halunnut/tajunnut vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ei halunnut/tajunnut vastata?
Tajuaa hyvin asiat, eikä piilottele kiinnostustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ne muut maat oli mistä gubbe untamoilta kyselit aiemmin? Turkmenistanin torilla tavataan jos viisumi järjestyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ne muut maat oli mistä gubbe untamoilta kyselit aiemmin? Turkmenistanin torilla tavataan jos viisumi järjestyy?
Oot kyllä gubbe hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt Kroatiassa monta kertaa...
- Anonyymi
Kokeiltu on muutamaan otteeseen. Olen 100 % varma ettei käy täällä ikinä.
- Anonyymi
Samaa kokeillut. Ei ole täällä.
- Anonyymi
Tiedän, ettei hän käytä somea.
- Anonyymi
Tuskin olen ainoa, joka ei käytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olen ainoa, joka ei käytä.
Keskustelupalstat, kuten Suomi24, ovat myös somea. 😂
- Anonyymi
🩷🐇🐇🐰❤️🔥 🤍🤍🪱 🌻🐱🌻🐱
Jos osaa enkryptaa tän- Anonyymi
Ihan riittävän kryptinen mielestäni
- AnonyymiUUSI
Sydänpupuset nai ku kanit, sydän roihuten, kunnes tunteet viilentää lierot kisulit auringonkukkien takaa...?
- Anonyymi
Olet kyllä niin äitisi näköinen.
- Anonyymi
Mun tytär on mun näköinen. Kuka häntä kaipaa? 😆
- Anonyymi
Mitä haluaisit kertoa minulle?
- Anonyymi
joku hauskaakin kun ytöt niin voi kuudott'' tposta aåoma,påpööalom luå'e't å''ss' eo pöe kpli öis,is,irealepweo ;asseuFegispm moom kalsaalpjam rip aåoma,påo ,wor'--- JpmamMonkey meitä heh
- Anonyymi
Oletko valvonut liikaa?
- Anonyymi
Eipä toimi ku eräät sabotoi näitä viestejä oman mielensä mukaan
- Anonyymi
Tämäpä juuri.
- Anonyymi
Anna nyt nainen tulla jotain vielä yhden kerran niin saadaan tää alkuun. 🙄 /sivusta
- Anonyymi
Kroatia?
- Anonyymi
Ai tunnistetta?
- Anonyymi
Meidän asuinpaikkojen väli on n. 4,5 km, jos mun tiedot pitää paikkansa 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän asuinpaikkojen väli on n. 4,5 km, jos mun tiedot pitää paikkansa 😜
Enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän.
Kuinka paljon enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon enemmän?
Vähintään 15
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintään 15
No sit me ollaan väärät tyypit 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tunnistetta?
Niin. /14:17
- Anonyymi
Sinä vain mies mielessäni vois yrittää tukahduttaa
tunteita ku yks puolisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vain mies mielessäni vois yrittää tukahduttaa
tunteita ku yks puolisiaSe kai on vaan minun ongelmani.
- Anonyymi
Mitä söit toissa viikolla lauantaina?
Mitä musiikkia kuuntelit?- Anonyymi
Hammaslääkäri kuunteli rammsteinia 😅
- Anonyymi
Mikä on mun naisen rekkarin viimeinen numero?
- Anonyymi
En nyt ihan varma hänen rekkarista ole, mutta silmät kiinni muistelisin että kaksi.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt ihan varma hänen rekkarista ole, mutta silmät kiinni muistelisin että kaksi.
sivustaOhi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta2 löytyy, mutta ei ole viimeinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 löytyy, mutta ei ole viimeinen.
Sopisi minuun, mutta en ole kysymyksen esittäjä. Miehen rekisterissä on parillisia numeroita, muttei nro 2
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi minuun, mutta en ole kysymyksen esittäjä. Miehen rekisterissä on parillisia numeroita, muttei nro 2
Kaikki parillisia?
- Anonyymi
kolme mikäs minun?
- Anonyymi
7....
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Okei. Ei sitten mitään.
- Anonyymi
Mun rakas ei käy täällä ja voin kysyä suoraan häneltä mitä haluan. Ehkä täällä voisi kysyä jos olisi kiinnostunut jostain tuntemattomasta.
- Anonyymi
Toinen viihje on kun seuraa kellon aikaa
Täällä ja toisaalla.
Kyllä me kaks minä ja hän toisemme tunistamme
Vaikka kiistämme visusti ikävö palstan
Seku kolhis kummankin ylpeyttä myöntää
Et kyll tässä yhtä herkillä ja tunteelisia ollaan .
Ja vaikeaa on molemmilla ❤️
Olis nii toivonu et tillanne olis joku muu
Ja menny ihan toisin kun se meni.- Anonyymi
Missä muualla muka
- Anonyymi
Oliko tämä miehelle vai naisille?
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- Anonyymi
Voisit ihana hyväksyä kamupyyntöni facessa
- AnonyymiUUSI
Olemme edustettuina valvomossa ja tarkkailuissa, ehkä ei kinä selviä vapaudummeko koskaan kiimassamme toisillemme? Nainen! Tämä sulle in ladyface to face yöllisiä silmälläpitäen. Nainen! - muistamme hehkuvina avaruuden vaihto ehtoisia planeettoja parhaaksemme I am Lived?
- AnonyymiUUSI
Niin yksinäisen kohtaamana oma missä on, jo synnyttäjät ja siittäjät takaa ettei oma löydy, olen kokenut? Seurannassa verokirjasto ja autolla vaihtopäivät ja minun on päätyä käyttökelvottomana rukoilemaan - olisiko minulle rahoittajia, veroparatiisit taitavaa tietävää, verokirjastot, on viimeistä huutoa sitoutua kehenkään ja keneenkään, tämä selvitetty? Oman tuntea on tuolloin jos sujuu tietäminen? Missä Oma on, mistä sen tietää?
- AnonyymiUUSI
Lisään tämän oman oma palvelu, siinäpä sitä omana on? Kontrollissa? Oletko Nainen? Nainen?
- AnonyymiUUSI
Puolustelen näitä anonyymejä useissa eri osioissa tutkimustiedon ja sisäpiiriläisten häirinnällä, aihetta 72 ikäisenäkin vetää omaan käteen? Salatut ei salattuina ja keskittyneet ryhmät ei jaossa, olen suhteellisen kokematon joten ....
- AnonyymiUUSI
Ei vois vähempää nykyajan hlmppä enää kiinnostaa heh.
- AnonyymiUUSI
Minä vuonna kävit kylässä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232458- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1121239En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351102Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241046Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57953