Lähdin yksin baariin ja siellä joku about vähä päälle 50 mies alkoi juttelemaan ja kerroin että oon itse 19 vuotias.
Hän tarjosi minulle koko illan aikana juomat vaikka en pyytänyt ja suostuin kahdesti tanssimaan hänen kanssaan.
Lopulta kerroin että väsyttää ja että taidan lähteä kotiin, hän alkoi ehdotella että lähdetään yhdessä jomman kumman luokse ja pidetään hauskaa aamuun asti muulla tavoin että hän on ollu ihan kiimassa jo tuntikausia.
Kerroin hänelle sori että oon lesbo, se sekosi että oon huijari ja mielisairas vinoviettinen ja että hän on panostanut tuntikausia minuun että oon oikeastaan velkaa pimpsaa. Hän myös kyseli että miksi suostuin tanssimaan ja muuta ja sitten alkoi huorittelu ja muu mukava.
Pyysin portsaria väliin ja lähdin kotiin, ihme hörhö.
Perjantaina mies haukkui baarissa
7
491
Vastaukset
- Anonyymi
No olishan sun kuulu ees poskeen ottaa.
- Anonyymi
Hah hah, äijälle ihan oikein, kuka käski juottaa likkaa. Jos haluaa käyttää rahaa pillunsaantiin niin maksullisia naisia kyllä löytyy. Nyt äijä laittoi pyytämättä rahansa likoon väärälle tammalle niin se on voi voi.
- Anonyymi
Sä ämmä johdit harhaan!!
- Anonyymi
Huijari!!
- Anonyymi
Ime munaa
- Anonyymi
Juurikin niin t.61 v m
- Anonyymi
No mitäpä tuosta opit tarjoaako mies baarissa naiselle ilman takaajatuksia tuskin empä itse ainakaan näi miehenä ole kohdannu baarissa miestä joka naiselle ilman takaajatuksia juomaa tarjoaisi jos ei kyseessä ole nainen jonka kanssa seurustelee jo muutoinkin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026