Tyydytysväli

Anonyymi-ap

Miesten täytyy tyhjentää pussit melko säännölllisesti, mutta onko naisilla joku vastaava homma että painetta kertyy tms?

6

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä hetkellä on menossa pitkä itsetyydytys...juuri siksi kun panettaa..

• Anonyymi

Kyllä itselläni ainakin on niin, että on melkeinpä pakko masturboida säännöllisesti. Siis silloin kun ei ole säännöllistä seksielämää, vaikka masturboin kyllä jonkin verran silloinkin, kun seurustelen.
      Viikottain on annettava sormihoitoa tai dildoa. Vaikka toki tahti vaihteleekin hieman, välillä masturboin melki päivittäin ja joskus voi olla pari viikkoa tai hieman ylikin taukoa koko hommassa.

• Anonyymi

Minulla ei ole diltoa eikä mitään seksileluja.

• Anonyymi

Kyllä kassit joutuu 3-4 päivän välein keventämään.

• Anonyymi

Kyllä on pakko saada purkaa paine säännöllisesti. Usein viikon tauko on jo liikaa. Mutta hormonikierto vaikuttaa. Ovulaation aikoihin menee usein viikkokin siten, että pakottava tarve laueta useita kertoja päivässä. Ja kun sitä painetta tulee, niin jos ei pysty purkamaan, se alkaa häiritä niin paljon, että on tukala olo. Lopulta se muuttuu kivuksi. Usein jos olen useita päiviä jo potenut tarvetta, se tulee lopulta uniin. Mutta kyllä, naisenakin koen, että pakko on jollain tavalla säännöllisesti purkautua. N44v

• Anonyymi

Mä masturboin melkeen joka aamu kun herään. Oli miestä tai ei. Lisäksi kun tulee ”se olo”. Kait mulla on sitten tarve.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      100
      4002
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3830
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2235
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe