🤔🕚🫖 kun kelloja käännettiin. Toivottavasti hän ei ala tiistaina ehdottelemaan mitään kun on aprillipäivä.
Nukkumiset meni taas sekaisin
17
217
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tosiaan.aprillipäivä tulossa,en jaksa huijata tänä vuonna.
Joskus löytää vaikka jonkun lehtiankan, jota voi totisena levittää. Mulla ei oikein onnistu kuin puhelimen kautta noi aprillipilat, kun naamasta näkee heti todellisuuden.
- Anonyymi
Tiistaina on paljon vakavia ja ikäviä juttuja tulossa joten jää aprillit ihan väliin eikä sovi se teema nyt. Enkä kyllä itse asiassa oo koskaan välittänyt mistään aprillijutuista. Ei sitten mun juttu. Aloittajalle parempaa unta ehkä jo ensi yönä! 🌼
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos toivotuksesta. Tsemppiä tiistaille👍
Kiitos paljon. 🙏🏻
- Anonyymi
Sinulta enää odota mitään.
- Anonyymi
Mitä sinunkin nukkumisilla on väliä kun et edes töissä käy.......
- Anonyymi
Noin 3 viikkoa ottaa, että elimistö kellojen käännöstä normalisoituu.
- Anonyymi
Oliko viime yö yhtään parempi, täällä jäi unet vähiin ja nyt väsyttää töissä. Ei jaksa edes syödä mieluummin lepuuttaa hetken silmiä ja vain on pikkutauon. Mukavaa uuden viikon alkua joka tapauksessa! 🌼🌼
- Anonyymi
Eka kerran elämässä täälläkin kellonsiirto tuntui jostain syystä ja ihan väsynyt. Ennen ei ole vaikuttanut mutta nyt kyllä vaikutti.
- Anonyymi
Huomenne se vasta kannattaakin ehdotella, jos saa pakit niin voi aina kuitata, että leikilläänhän minä, on aprillipäivä. Hyvä päivä siis tunnusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541718- 171623
- 821403
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3061332- 201268
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98985Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33933- 349854