Joskus löytää vaikka jonkun lehtiankan, jota voi totisena levittää. Mulla ei oikein onnistu kuin puhelimen kautta noi aprillipilat, kun naamasta näkee heti todellisuuden.
0Äänestä
Anonyymi00002
Tiistaina on paljon vakavia ja ikäviä juttuja tulossa joten jää aprillit ihan väliin eikä sovi se teema nyt. Enkä kyllä itse asiassa oo koskaan välittänyt mistään aprillijutuista. Ei sitten mun juttu. Aloittajalle parempaa unta ehkä jo ensi yönä! 🌼
Melatoniini auttaisi aikaeroihin. Joidenkin lääkkeiden kanssa sitä ei voi syödä.
0Äänestä
Anonyymi00007
Oliko viime yö yhtään parempi, täällä jäi unet vähiin ja nyt väsyttää töissä. Ei jaksa edes syödä mieluummin lepuuttaa hetken silmiä ja vain on pikkutauon. Mukavaa uuden viikon alkua joka tapauksessa! 🌼🌼
Vastaukset 17
Vanhimmat
Niin tosiaan.aprillipäivä tulossa,en jaksa huijata tänä vuonna.
Joskus löytää vaikka jonkun lehtiankan, jota voi totisena levittää. Mulla ei oikein onnistu kuin puhelimen kautta noi aprillipilat, kun naamasta näkee heti todellisuuden.
Tiistaina on paljon vakavia ja ikäviä juttuja tulossa joten jää aprillit ihan väliin eikä sovi se teema nyt. Enkä kyllä itse asiassa oo koskaan välittänyt mistään aprillijutuista. Ei sitten mun juttu. Aloittajalle parempaa unta ehkä jo ensi yönä! 🌼
Kiitos toivotuksesta. Tsemppiä tiistaille👍
Kiitos paljon. 🙏🏻
Sinulta enää odota mitään.
Tyhjästä on paha nyhjäistä.
Mitä sinunkin nukkumisilla on väliä kun et edes töissä käy.......
Sarjassamme perussuomalaisten päähänpinttymiä.
Noin 3 viikkoa ottaa, että elimistö kellojen käännöstä normalisoituu.
Melatoniini auttaisi aikaeroihin. Joidenkin lääkkeiden kanssa sitä ei voi syödä.
Oliko viime yö yhtään parempi, täällä jäi unet vähiin ja nyt väsyttää töissä. Ei jaksa edes syödä mieluummin lepuuttaa hetken silmiä ja vain on pikkutauon. Mukavaa uuden viikon alkua joka tapauksessa! 🌼🌼
Viime yönä nukuin paremmin vaikkakin liian vähän. Kivaa viikon alkua sinnekin.
Eka kerran elämässä täälläkin kellonsiirto tuntui jostain syystä ja ihan väsynyt. Ennen ei ole vaikuttanut mutta nyt kyllä vaikutti.
Joskus sitä tuli töissä valvottua kaksikin yötä peräkkäin, Enää en kyllä jaksaisi.
Huomenne se vasta kannattaakin ehdotella, jos saa pakit niin voi aina kuitata, että leikilläänhän minä, on aprillipäivä. Hyvä päivä siis tunnusteluun.
Tuotapa en ajatellutkaan. Hyvä syy ehdotteluille!