Höperö naapuri osti uuden Rav4 ladattavan

Anonyymi-ap

On ne jotkut pöljiä...naapuri sai viime viikolla uuden plug in hybridi Rav4 autonsa. Joku helmenvalkoinen väri. Onneton tunari kun tuommoisen hankki. Mainosten uhri. Olisi saanut samaan hintaan esim. tehokkaan sähköauton.

16

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköautoa ei voisi/tarvitsisi ladata jokaisen markettimatkan jälkeen. Ladattava hybridi on hyvä harrasteauto.

• Anonyymi

Kateus naapurin autoon on suomalaisen perisynti,etenkin jos naapurilla uusi hieno toyota.

• Anonyymi

No ei kuules aasian ihmeet aiheuta kateutta, ainoastaan uusi iso Range Rover tai Bentley.

• Anonyymi

Miksi et kertonut mikä auto naapurilla ennen oli?
      Jos ei ole latausmahdollisuutta on ehkä ihan hyvä kokeilla lataushybridiä.
      Mutta sen hyöty on kyllä onneton jos sitä ei lataa. Ladata joutuu kolme kertaa iseammin kuin oikeata sähköautoa. Negatiivinen asia on huollot mitä joutuu kuitenkin tekemään polttomoottorille vaikka jasi vain sähköllä. No jokainen saa valita mitä tekee.
      Mazda CX-60
      2.5L e-SKYACTIV PHEV 327ps 8AT AWD Exclusive-line | AWD 56,487 €
      AJONEUVON TIEDOT
      Ajoneuvo Uusi
      Saatavuus Varastossa
      Vuosi 2025
      Mittarilukema 0 km
      Vaihteisto Automaatti
      Moottori Ladattava hybridi
      Kuutiotilavuus 2488 cm3
      Teho 325 Hv
      Ulkonäkö Rhodium White
      Sisätilat BLACK

Mazda on sentään auto jos Tojoon vertaa.
      Pitkä takuu ja laatuvaikutelma on ihan eri luokkaa.
      Honda olisi myös parempi valinta.
      Mikäs siinä jos Tojo kelpaa.

• Anonyymi

Toyota mazda ja Honda on kyllä ihan samaa laadultaan ja vaikutelmaltaan näin laatikon ulkopuolelta katsottuna ja niitä ajaneena ilman merkkilaseja.

• Anonyymi

Jos tuo CX-60 on niin upea vs. Rav4 niin miksi sitä ei osteta juurikaan? Ja älä sano että kansa on tyhmää eikä osaa ostaa. Osaa, jos tuote on hyvä. Mazda oli 1980-luvulla tosi myyty automerkki ja kansa tiesi sen olevan hyvä. Nyt ei voi todeta samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo CX-60 on niin upea vs. Rav4 niin miksi sitä ei osteta juurikaan? Ja älä sano että kansa on tyhmää eikä osaa ostaa. Osaa, jos tuote on hyvä. Mazda oli 1980-luvulla tosi myyty automerkki ja kansa tiesi sen olevan hyvä. Nyt ei voi todeta samaa.

Hinta ihan samoissa kuin RAV4:n? Parempi takuu ja tiepalvelu.
        En ihan ymmärrä itse miksi ei myy. Itse ainakin ostasin mielummin Mazdan kuin Tojon.
        Syytä sille miksi ei myy en kyllä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihan ymmärrä itse miksi ei myy. Itse ainakin ostasin mielummin Mazdan kuin Tojon.

Siinätapauksessa taitaa ymmärryksesi muissakin asioissa olla aika rajoittunutta jos ei ymmärrä miksi toyota myy ja mazda ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmasti se Matukan CX-60 tarvitseekin sen tiepalvelun. Niissä on ollut isojakin vikoja eli kaukana 80-luvun Mazdojen viattomuudesta. Sama homma joku Skeida eli tiepalvelu on huollosta huoltoon voimassa jos merkkihuollossa huollattaa, ja sanon kokemuksella että Skeida tarvitsee sen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä peli tuo Mazdakin on mutta jostain syystä matuskaa ei juuri myydä. Miksi?

• Anonyymi

Muistakaa. Aageen laakeen tuotteita talliin. Vain ja ainoastaan. Kiitos. Taru

• Anonyymi

Millä Taru itse ajaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä Taru itse ajaa?

Ajan varastetulla vanhalla Jopolla. Kiitos. Taru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan varastetulla vanhalla Jopolla. Kiitos. Taru

Lisäisin tähän että Joponi ketjut on poikki rikki ja särki on kala. Kiitos. Taru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäisin tähän että Joponi ketjut on poikki rikki ja särki on kala. Kiitos. Taru

...ja tyydytät itsesi naapurin rouvan käytetyllä tampoonilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taru polkee Jopoa (ketjutonta)
        Siinä on näky joka ei unohdu ihan heti.
        Onneksi Tero tulee ja pelastaa Tarun!
        Kyllä Tojon kyyti kelpaa kun on ketjutonta jopoa polkenut aikansa!
        Kiitos Luojalle että antoi Mersun!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      49
      5161
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      78
      3556
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2148
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1875
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1719
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1316
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1270
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1222
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1187
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      287
      1161
    Aihe