On ne jotkut pöljiä...naapuri sai viime viikolla uuden plug in hybridi Rav4 autonsa. Joku helmenvalkoinen väri. Onneton tunari kun tuommoisen hankki. Mainosten uhri. Olisi saanut samaan hintaan esim. tehokkaan sähköauton.
Höperö naapuri osti uuden Rav4 ladattavan
16
197
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköautoa ei voisi/tarvitsisi ladata jokaisen markettimatkan jälkeen. Ladattava hybridi on hyvä harrasteauto.
- Anonyymi
Kateus naapurin autoon on suomalaisen perisynti,etenkin jos naapurilla uusi hieno toyota.
- Anonyymi
No ei kuules aasian ihmeet aiheuta kateutta, ainoastaan uusi iso Range Rover tai Bentley.
- Anonyymi
Miksi et kertonut mikä auto naapurilla ennen oli?
Jos ei ole latausmahdollisuutta on ehkä ihan hyvä kokeilla lataushybridiä.
Mutta sen hyöty on kyllä onneton jos sitä ei lataa. Ladata joutuu kolme kertaa iseammin kuin oikeata sähköautoa. Negatiivinen asia on huollot mitä joutuu kuitenkin tekemään polttomoottorille vaikka jasi vain sähköllä. No jokainen saa valita mitä tekee.
Mazda CX-60
2.5L e-SKYACTIV PHEV 327ps 8AT AWD Exclusive-line | AWD 56,487 €
AJONEUVON TIEDOT
Ajoneuvo Uusi
Saatavuus Varastossa
Vuosi 2025
Mittarilukema 0 km
Vaihteisto Automaatti
Moottori Ladattava hybridi
Kuutiotilavuus 2488 cm3
Teho 325 Hv
Ulkonäkö Rhodium White
Sisätilat BLACK
Mazda on sentään auto jos Tojoon vertaa.
Pitkä takuu ja laatuvaikutelma on ihan eri luokkaa.
Honda olisi myös parempi valinta.
Mikäs siinä jos Tojo kelpaa.- Anonyymi
Toyota mazda ja Honda on kyllä ihan samaa laadultaan ja vaikutelmaltaan näin laatikon ulkopuolelta katsottuna ja niitä ajaneena ilman merkkilaseja.
- Anonyymi
Jos tuo CX-60 on niin upea vs. Rav4 niin miksi sitä ei osteta juurikaan? Ja älä sano että kansa on tyhmää eikä osaa ostaa. Osaa, jos tuote on hyvä. Mazda oli 1980-luvulla tosi myyty automerkki ja kansa tiesi sen olevan hyvä. Nyt ei voi todeta samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo CX-60 on niin upea vs. Rav4 niin miksi sitä ei osteta juurikaan? Ja älä sano että kansa on tyhmää eikä osaa ostaa. Osaa, jos tuote on hyvä. Mazda oli 1980-luvulla tosi myyty automerkki ja kansa tiesi sen olevan hyvä. Nyt ei voi todeta samaa.
Hinta ihan samoissa kuin RAV4:n? Parempi takuu ja tiepalvelu.
En ihan ymmärrä itse miksi ei myy. Itse ainakin ostasin mielummin Mazdan kuin Tojon.
Syytä sille miksi ei myy en kyllä ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan ymmärrä itse miksi ei myy. Itse ainakin ostasin mielummin Mazdan kuin Tojon.
Syytä sille miksi ei myy en kyllä ymmärrä.Siinätapauksessa taitaa ymmärryksesi muissakin asioissa olla aika rajoittunutta jos ei ymmärrä miksi toyota myy ja mazda ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytä sille miksi ei myy en kyllä ymmärrä.No varmasti se Matukan CX-60 tarvitseekin sen tiepalvelun. Niissä on ollut isojakin vikoja eli kaukana 80-luvun Mazdojen viattomuudesta. Sama homma joku Skeida eli tiepalvelu on huollosta huoltoon voimassa jos merkkihuollossa huollattaa, ja sanon kokemuksella että Skeida tarvitsee sen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytä sille miksi ei myy en kyllä ymmärrä.Hyvä peli tuo Mazdakin on mutta jostain syystä matuskaa ei juuri myydä. Miksi?
- Anonyymi
Muistakaa. Aageen laakeen tuotteita talliin. Vain ja ainoastaan. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Millä Taru itse ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä Taru itse ajaa?
Ajan varastetulla vanhalla Jopolla. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan varastetulla vanhalla Jopolla. Kiitos. Taru
Lisäisin tähän että Joponi ketjut on poikki rikki ja särki on kala. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäisin tähän että Joponi ketjut on poikki rikki ja särki on kala. Kiitos. Taru
...ja tyydytät itsesi naapurin rouvan käytetyllä tampoonilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taru polkee Jopoa (ketjutonta)
Siinä on näky joka ei unohdu ihan heti.
Onneksi Tero tulee ja pelastaa Tarun!
Kyllä Tojon kyyti kelpaa kun on ketjutonta jopoa polkenut aikansa!
Kiitos Luojalle että antoi Mersun!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161