Hallitus tekee kaikkensa, että saavuttaa tavoitteensa.
Yövartijavaltio on lähellä totetumistaan
11
93
Vastaukset
- Anonyymi
"Yövartijavaltiossa" on toteutettuna ainoastaan väkivaltakoneisto eli poliisi, oikeuslaitos, vankilat ja armeija. Yövartijavaltio ei tarjoa kansalaisilleen muita
palveluja.- Anonyymi
Vartiointiliikkeita vahvistetaan.
Hautaustoimiyrityksilla pyyhkii hyvin.
- Anonyymi
Vankiloita rakennetaan jo lisää ja leikkauksilla yövartijahallitus pääsee
eroon "aineksesta", joka ei kuulu rikkaaseen eliittiin, joka vain jää jäljelle
ja ulkomainen halpatyövoima.- Anonyymi
Lisäksi suunnittelemme reservaatteja vanhuksille, vammaisille js lapsosille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi suunnittelemme reservaatteja vanhuksille, vammaisille js lapsosille.
Hautausmaita laajennetaan. Ikäpyramidi muuttuu kohta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautausmaita laajennetaan. Ikäpyramidi muuttuu kohta-
Eläkeläisiä ei hoideta enää ja hallitus vihaa pienituloisten ja köyhien lapsia,
heillekin on tehty "eliminointiohjelma".
Joukkohautoja kaivetaan ehkä kohta. Anonyymi kirjoitti:
Joukkohautoja kaivetaan ehkä kohta.Nykyinen poliittinen tapa toimia on vienyt ihmisiltä ymmärryksen siitä, miten asiat ihan henkilökohtaisella tasolla pitää hoitaa.
Olen itse syntynyt siten, että menin kansakouluun syksyllä 1949 ja näin miten asiat aikoinaan hoidettiin. Isä kävi töissä ja äiti hoiti kodin kersoineen, joita sitten siunaantui 3 poikaa. Silloin ei isommin ollut sosiaalikonttorin lahjuksilla eläjiä, vaan käytiin töissä. Silloin piti tulla toimeen sillä mitä ansaitsi ja tuota olen itsekin noudattanut koko ikäni ja edelleen.
On tietysti hyvä jos autetaan ongelmissa hieman mutta sen avun varaan jääminen on suorastaan pilkantekoa yhteiskunnalle, jota jokaisen pitäisi elättää!
Kun oppii suhtauitumaan työhön oikealla tavalla, niin kyllä töitä riittää joskus saa enemmän palkkaa, joskus joutuu tyytymään vähempään. Omat ansiot ovat se millä PITÄÄ TULLA TOIMEEN ja ansiot pitää saada työn tuloksena!Anonyymi kirjoitti:
Joukkohautoja kaivetaan ehkä kohta.Äärivasemmistollehan niitä saisi kaivaa ja ay mafiosoille, jos kerran aiot aloittaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Äärivasemmistollehan niitä saisi kaivaa ja ay mafiosoille, jos kerran aiot aloittaa!
"Die fahne hoch....." ?!?!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Nykyinen poliittinen tapa toimia on vienyt ihmisiltä ymmärryksen siitä, miten asiat ihan henkilökohtaisella tasolla pitää hoitaa.
Olen itse syntynyt siten, että menin kansakouluun syksyllä 1949 ja näin miten asiat aikoinaan hoidettiin. Isä kävi töissä ja äiti hoiti kodin kersoineen, joita sitten siunaantui 3 poikaa. Silloin ei isommin ollut sosiaalikonttorin lahjuksilla eläjiä, vaan käytiin töissä. Silloin piti tulla toimeen sillä mitä ansaitsi ja tuota olen itsekin noudattanut koko ikäni ja edelleen.
On tietysti hyvä jos autetaan ongelmissa hieman mutta sen avun varaan jääminen on suorastaan pilkantekoa yhteiskunnalle, jota jokaisen pitäisi elättää!
Kun oppii suhtauitumaan työhön oikealla tavalla, niin kyllä töitä riittää joskus saa enemmän palkkaa, joskus joutuu tyytymään vähempään. Omat ansiot ovat se millä PITÄÄ TULLA TOIMEEN ja ansiot pitää saada työn tuloksena!Siinäpä meille taas itseensä rakastunut narsisti satuilee oman onnensa kukkuloilla ymmärtämättä mitään nykyisistä ongelmista, juuri tänään tuli uutisista kuinka kirkko joutuu auttamaan jo TAVALLISIA TYÖSSÄKÄYVIÄ IHMISIÄ, heidän talousvaikeuksissaan.
Ostin hiljattain Tori.fi,n kautta CD levyjä Helsingistä eräältä ihmiseltä joka sanoi tekevänsä jo kolmea työtä että saa maksettua vuokransa, olin menettää hermoni kun hän ei ehtinyt käymään postittamassa niitä levyjä.
Tuollaiset kusipäät kuten Extyökkäri jonka ymmärrys ei yllä yli oman navan saisivat pitää mielipiteensä ihan ominaan koska eivät ymmärrä mitään toisten ihmisten vaikeuksista.
KYSYN SINULTA EXTYÖKKÄRI/YXKAXEX/karvanaamari/mitä muuta lienetkään, mitä sanot niille ihmisille jotka yrittävät tehdä jo kolmea työtä, pitääkö heidän mielestäsi asua roskalaatikossa että kapitalisti saa osinkonsa ja saa käydä naimassa Thaimaassa luxushotellissa huoriaan.
Osoitat omilla höpinöilläsi sen suuren tarpeen johon vastaa ainoastaan AMMATTIYHDISTYSLIIKE JA POLIITTINEN VASEMMISTO, joka edustaa sinulle MAFIAA ! - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Äärivasemmistollehan niitä saisi kaivaa ja ay mafiosoille, jos kerran aiot aloittaa!
Siihenhän te pyrittekin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889