Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
Tykkäsit nainen
46
1233
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen ok sennus kasa kirjoittaa tuollaisia juttuja?
- Anonyymi
Emme ole rakasteleet nainen ja minä
- Anonyymi
Nuoletko ensin
- Anonyymi
Tykkäsit kun mun silmät meni sillee
- Anonyymi
Olet nähnyt kun on siinä asennossa
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu
Mis se nainen saa parhaiten?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
-Sivusta. Keinutuolissa.
Gubben hahmo ny haaveilijana,on varmaan vähän,eiku paljon muutettu,ei ole nainen toi gubbe!miten kehtaat?
- Anonyymi
Olette siis eronneet?
- Anonyymi
Niin täytyy🥵👍😮💨😍😍😍❤️❤️
- Anonyymi
Kesällä sitten, eikö?!👌😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä sitten, eikö?!👌😍
Ja sit se onki syksyllä jne…
- Anonyymi
Hmmm...paras asento on ihan toinen.
- Anonyymi
Silleen et istun sun sylissä Teslan takapenkillä?😜☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silleen et istun sun sylissä Teslan takapenkillä?😜☀️
Olen nainen 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen 🥰
Valehtelet!
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Tykkäsin mennessä aikamuodossa
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ei kiitos enää, jos olet mies. Ei enää yhtäkään miestä tule mun sänkyyn. Olen niin kyllästynyt. Huoh. Kaikki miehet on samanlaisia paskoja, että haluaa vain s*ksiä ja aina vain paljaalla jne. Vituttaa. En koske enää yhteenkään mieheen pitkällä tikullakaan. Keskityn tästä eteenpäin vain naisiin. Luojan kiitos, olen bi-seksuaali, niin nyt voin keskittyä vain naisiin, koska naiset on best. 💗 Varsinkin se yks nainen, joka on vienyt sydämeni täysin. Ei mahdu mieleeni ketään muuta. 💗
- Anonyymi
❤️❤️❤️😍😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️😍😍😍
😍😍😍😍😍❤️
- Anonyymi
niin, näin ei tässä englanninkielellä olla verbillä - sexuali vähemmistö voit olla samanlainen naida kuin aiemminkin pidämme yhteyttä, tiedämme kyllä? Miten se on Parhaimmin tämä laji sun ja mun paljaalla?
- Anonyymi
77 tykkään.
- Anonyymi
Kyllä lähtee. Ois ihana sanoa v!ttu tää on perceessä 😂
🤗🤭
👯♀️- Anonyymi
Tykkäisitkö🤗🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisitkö🤗🤭
Ykkönen ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisitkö🤗🤭
Joo 🤭🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 🤭🤗
🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisitkö🤗🤭
Mies miehelle varmaankin tämä.
- Anonyymi
Ehdottaisin että hieman vedät henkeä ja annat hänelle tilaa ja hidastat hieman tahtia. Ihastuksen kohdetta ei saa säikäyttää ylenpalttisella viestittelyllä, koska saattaa ahdistua. Toisaalta ei saa jättää täysin huomiotta 🤭🤗
- Anonyymi
Inhosin sitä aina, en vain raaskinut sanoa mitään.
- Anonyymi
Dingostories?
- Anonyymi
Tuskin oot mun kuuma nuori rakastaja Jii jonka kanssa sain mega 💥siinä asennossa rakastellessamme lauantaina mutta jos oot niin uuh, oli kyllä niin jees taas että otetaan ihmeessä pian taas uudelleenkin tuolleen intohimoisesti, kauniisti ja sensuellisti rakastellen ❤️ Aina toiminut nää sun kanssa riippumatta tyylistä 🔥
- Anonyymi
J**l kyllä tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J**l kyllä tietää
Ohoh, tuosta välistä poistui jonkun uteleva kysymys.
- Anonyymi
Anna vinkki kuka olet?
- Anonyymi
Pekka....
- Anonyymi
Marikaa haluava 🥵😚😎
- Anonyymi
Kannattaa kuitenkin ensin vielä varmistua pysytkö vielä päällä ja mahdatko kuiteskaan ulettua takaa, tai edes sivulta ja sekin on syytä selvittää uskallatko siltinkään mennä alle?
- Anonyymi
Aloittaja palstasetä ei tarvi mitään lähetyssaarnaajia. Psykiatri ja poppamies riittävät.
- Anonyymi
Kyllä lähetyssaarnaajat keskusteluissa ovat ehdottomia - naiset haluatte minut - tämä ensimmäisen kanssa, tämä toisen kanssa kyllä meidän on ollut kokemattomuus, kolmaskin, haluan uudelleen ja uudelleen pysyä uskollisesti lähetyssaarnaajia mailmassa kontrolloiden koskemattomana ... NAINEN ... luetko tämän uudelleen ja uudelleen minua seuratessasi tilaisuuttasi vaaniskellen, ... 72 ikäisenäkin?
- Anonyymi
Provo kulttuurin alalajit ovat kokemattomuus ja koskemattomuus haen näillä lausumilla kokemusta tutkinnan edistyessä, jotta mihin osoitteeseen seuraavaksi, asuminen ja oleminen on ahdasta on naida? Tämä koostumus tieteellisen tilastotiede varmaan ja seurantaan ajautuminen näissä osallistumisissa onkin mielen kiintoinen pointti suhteessa naimattomat ja naineet palastalla? Joo lähetyssaarnaaja on paras ... Jumala mua kansainvälisisissä puhutteluissa havainnoikoon ja siunatkoon? Anonyymisti?
- Anonyymi
Ei tässä juoksevassa nais jaossa muuta voi?
- Anonyymi
Voi ei vai voi ei?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920