Ja nyt mietin miksi sinusta niin valtavasti tykkään. Ja mihin tämä tunne meidät johtaa?
Herätit sydämeni. Ihana!
Julia... Olet mielessäni
28
516
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka kaipaa?
- Anonyymi
Minä vain, sinua vain. 😍
- Anonyymi
JOO
- Anonyymi
JUUpa😉
- Anonyymi
Kun olen miettinyt sinua ja saanut aikaa pohtia, niin olen syvästi liikkuttunut. Niin paljon kiirettä ja stressiä kaikkialla, mutta sinua katsellessa jokin muuttui. Tajusin, että kaiken negatiivisen mitä olen aiemmin luullut ja kokenut, niin niiden tunteiden sijaan aloin rakastamaan maailmaa. Näin omin silmin ihmisten sydämellisyyden. Aivan kun vanha maailma olisi kulisseineen romahtanut ympärilläni. Miten voi olla joku niin aito omana itsenään, ja silti kulkea keskellä suurinta Babyloniaa, kuten sinä?
Saat minut miettimään itseäni ja näkemään kaiken eritavalla kuin ennen. Sinun jälkeesi mikään ei ole ollut ennallaan, vaan kokonaisempaa. Minä en nyt tähän sekuntiin osaa sanoa enempää, mutta jos joku palautti rakkauden tähän maailmaan, niin sinä olet siinä vierelläni.
Kaikki etenee omalla painollaan ja päätyy hyvin. Minusta on tärkeää pysyä omana itsenään ja antaa luonnollisten asioiden vain tapahtua. Haluan silti sanoa, että olet sellainen unelma nainen. Sellainen nätti, mukava ja hyvännäköinen. Sellainen aito sielu, johon tutustun mielelläni paremmin, jos vain onni ja luoja suo.
Aloittaja- Anonyymi
❤️🔥
- Anonyymi
Muistakaamme käyttää incognitoa iltarukouksissamme. Amen.
- Anonyymi
Onko joku muu joka ehkä kaipaa sinua täällä?
- Anonyymi
Ehkä, mutta varatuilla on omansa. Ja miksi näin sanon, koska olemme kaikki tasavertaisia. Minä en kahden ihmisen väliin survoudu tai puutu, koska en sietäisi sellaista omalla kohdallanj milliäkään. Ja tiedän mihin kykenen, joten jätetään ei vapaat rauhaan. Vapaalle vapaa, niin se on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, mutta varatuilla on omansa. Ja miksi näin sanon, koska olemme kaikki tasavertaisia. Minä en kahden ihmisen väliin survoudu tai puutu, koska en sietäisi sellaista omalla kohdallanj milliäkään. Ja tiedän mihin kykenen, joten jätetään ei vapaat rauhaan. Vapaalle vapaa, niin se on oikein.
Varatut voisi kyllä suosiolla jättää rauhaan. Vapaita on markkinoilla yllin kyllin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatut voisi kyllä suosiolla jättää rauhaan. Vapaita on markkinoilla yllin kyllin.
Hän on sinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaat voi siirtyä sinkkupalstalle
- Anonyymi
Hmm. Kiinnostavaapa vapaata on kumminkin. Ei kait siinä. Pidettävä on tosiaan balanssissa setupit. Se on rakkautta se.
- Anonyymi
Kyllä, mutta lupa rakastaa ja tuntea, että on ihminen joka tarvitsee läheisyyttä, kosketusta ja luottamusta on inhimillistä. Kun sitten löytää kiinnostavan ihmisen, niin sitä vain toivoo näkevänsä ja pystyvänsä olemaan reilu ja rehellinen itselleen.
- Anonyymi
Kerro ap ensimmäinen kirjain nimestäsi?
- Anonyymi
Kirjain on T.
- Anonyymi
En oo nimeänsä kirjoittanut ikinä tänne, mutta tuon nimiset ilmeisesti ovat poikkeuksellisen ihania. /sivusta m
- Anonyymi
❤️🤍❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Luojan kiitos että olet kirjoittanut myös tämän.
- Anonyymi
Ukko kaipaa Juliaa kotiin,heti.
- Anonyymi
Roomeo, oi Roomeo!
- Anonyymi
Julia on kaunis nimi minusta ja ihan siis naiselta tämä. Jos olisin saanut tyttölapsen joskus hän olisi voinut olla ehkä Juulia tai Julia ainakin toiselta nimeltään. 🩶
- Anonyymi
❤️🤍
- Anonyymi
Niin ovat, todella kauniita nimiä!
- Anonyymi
Kun pääsisi lähemmäs puskuria
- Anonyymi
Törmää jo!
- Anonyymi
Värit palasi maailmaan🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1303181Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from992522Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä532368Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276882297Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen72066Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue271591Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81330- 831317
Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling301178- 691127