Nyt kun keskusta sai pitkän pohtimisen jälkeen uuden logon joka on punainen kolmiapila, sointuu se mainiosti usan republikaanien punaisen elefantin kanssa. Samaa puutahan nämä molemmat kommunismikeskittymät ovat. Kutsukaapa Donald seuraaviin Suviseuroihin niin varmasti viihtyy vähintään 9 tuntia kunhan saa laulaa siellä suurimmassa teltassa ylistystä vallan yksijako-opille joka vihdoin nyt sitten selättää sen typerän kolmijako-opin.
Totuus ei ole arvo, ei keskustalle eikä Trumpille. Paskan suoltaminen on ja sillähän perunansiemenistäkin kasvaa huojuva perunapuupelto.
Muut ihmiset luulevat että maatalouden perustuotanto tehoviljelyineen ja lypsyautomaatteineen, suursikaloineen ja tiputarhoineen kattaa noin 2 % siivun kansantalouden kokonaisbudjetista, mutta onneksi niin Suomen punainen kolmiapila kuin usan punainen elefantti Trump todistavat yhteen käheään ääneen, että kaikki paitsi maatalous on turhaa. Siitä on tehty laulukin, Lasse Mårtenson teki.
Keskustan uusi logo
6
294
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko on Bryyken Marttikerho koolla ? Teillähän hangaarin kokouskuopassa alkaakin juuri SaastutusTUSKAfestivaalienne suunnittelukokous, jonka esitteessä seisoo:
- tuo rahulia
- omat eväät
- älä ajattele
- ole hiljaa, kuuntele
- älä aina oo tommonen
Ja torille edetään ryhdikkäästi meanderoiden. Rollaattori edellä mennään. Tapahtumassa on kaikille omaa kivaa. Porvareille vuokrataan oma pomppulinna torihuussin taakke. Musiikista vastaa Ruotsin valovoimaisin Euroviisuvoittaja KAJ. - Anonyymi
Minä jo niin ajattelin, että Martissa olisi ollut ainesta Keskustan johtoon, mutta Bryyken Vasemmistoliitto taisi viedä voiton ja kaappasi Martin itselleen.....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18070479/olisiko-nimimerkki-environment-alias-martti-uusi-mahdollisuus-keskustalle-)))- Anonyymi
Nyt keskusta liitelisi aivan eri sfääreissä jos niin olisi käynyt.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Hienoa huumoria, hyvä Martti. Niin ja Klada Vappen, jos olet vielä elävien kirjoissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
