Työttömät ajetaan mahdollisimman vaikeaksi työnhaku profiili tulee pakolliseksi työttömyysturvan menetys alkaa paukkua ja kovaa karjalaisen verkkosivu miksei vaikeassa työmarkkina asemassa patisteta eläkkeelle kunnille kertyy vaan kulueriä lisää kuntouttava työtoiminta siirtyy kunnille 2027
Työhaku profiili tulee pakolliseksi työttömille
9
199
Vastaukset
- Anonyymi
Työnantajille puolestaan kaavaillaan pakollista avointa työpaikkaa eli jos joku hakee töitä, sellainen on pakko tarjota.
- Anonyymi
Joo työnhakuprofiili on just eka paikka mistä työnantaja etsii työntekijöitä olen Eki 60 v selkä poikki ja työttömänä vuosia no nyt tuli kiire palkkaamaan Eki työnantaja huutaa 👨🦼
- Anonyymi
Vai eläkkeelle pitäisi päästä. Eihän nyky-Suomessa edes sairaat pääse eläkkeelle vaan pitää jaksaa paiskia töitä kipujen kanssa jotta saataisiin verorahoja.
- Anonyymi
Olen kansaneläkkeellä ja hyväkuntoinen kuntouttavassa työtoiminnassa olin yli 10 vuotta korkea ikä koulutus vanhentunut työrajoitteita ei ollut. ulkonäköä ei ollut riittävästi työpaikkaan ja todettiin heikkoälyisyys sopimus tehtiin sossu työntekijän ja työnantajan kanssa mielipiteitä ei kysytty olen yli 70 vuotias näin helpolla pääsin eläkkeelle nyt saan nauttia elämästä enkä käytä vielä särkylääkkeitä ei ole nivelrikkoa kannattaa heittäytyä hölmöjäkiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kansaneläkkeellä ja hyväkuntoinen kuntouttavassa työtoiminnassa olin yli 10 vuotta korkea ikä koulutus vanhentunut työrajoitteita ei ollut. ulkonäköä ei ollut riittävästi työpaikkaan ja todettiin heikkoälyisyys sopimus tehtiin sossu työntekijän ja työnantajan kanssa mielipiteitä ei kysytty olen yli 70 vuotias näin helpolla pääsin eläkkeelle nyt saan nauttia elämästä enkä käytä vielä särkylääkkeitä ei ole nivelrikkoa kannattaa heittäytyä hölmöjäkiseksi
Ei ole minullakaan ulkonäköä työpaikkaan joka työpaikassa vaan katsotaan rumiluksia nenänvartta pitkin pitäisi olla energinen ja dynaaminen kaunis ja nuori no eipä ole terveyttäkään
- Anonyymi
Työnhakuprofiileja täyttää vain vähä-älyiset kuten minä työkkärin pakottamana jokainen työnantaja kiertää nämä profiilit varmaan kaukaa
- Anonyymi
Olen laittanut profiiliin, että ei ole minkäänlaisia työhaluja. On toiminut hyvin, olen ollut jo 24 vuotta putkeen työttömänä 🙋
- Anonyymi
Kyllä näin on kannattaa aina olla rehellinen 👆
- Anonyymi
Nyt olisi hellareilla työpaikka vapaana. Vaatteetkin saa talon puolesta ja viinikaapin avaimen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4684207Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3191745- 1171577
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991438Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601405- 521366
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi1001277- 451129
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341108