Olenko turhaan mustasukkainen

Anonyymi-ap

Olen ollut kohta kolme vuotta suhteessa tyttöystäväni kanssa ja hänen mielestä tarviin apua mustasukkaisuuteen ja hänen toimintansa on viatonta. Onko näin ? Baarissa hän saattaa mennä tuntemattoman miehen syliin ja kun kerron että tiesitkö että tuntuu pahalta , saan kuulla kuinka kuvittelen heti kaikkea ja tarviin apua ? Muita tapahtumia , jätti mulle luvatun hitaan väliin ja valitsikin toisen , kävelipä vielä käsi kädessä myöhemmin illalla minun ja kavereiden edessä pitkin salia. Tyttöjen reissulle ilmoitti lähtevänsä jonne en voi tulla , pyysi kyydin pysäkille missä tapaavat . Jäinkin odottamaan kun kyyti saapuu , tulikin 1 nainen ja 2 miestä autossa . Olenko siis aiheetta mustasukkaianen ?

5

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parisuhteessa solmitaan säännöt kahden kesken. Eli toisille pareille tuo on okei. Toisille ei. Ja nyt kun sinulle ei ole ja ymmärrän, koska lähtökohta on se että muiden kanssa ei toimita noin, niin kissa pöydälle ja kysy että saatko itse toimia myös näin. Saat ottaa vieraita naisia syliin ja tanssia muiden kanssa ja lähteä reissuun muiden naisten kanssa. Jne. Jos ei sovi niin sitten kannatan kummankin miettiä miten jatkatte.
      Että ei, et ole turhasta mustasukkainen. Olisin itsekin. Mutta nyt kannattaa ne suhteen säännöt käydä läpi. Kuulostaa ehkä vähän lapselliselta naisen käytös myös. Haluaa joko tehdä sut mustasukkaiseksi tarkoituksella tai sitten ei pysty elämään ilman muiden miesten huomiota. Hälle sopisi varmaan avoin suhde .

• Anonyymi

Taas yks höpö kirjoitus. Kukaan ei kattos oikeesti tollasta.

• Anonyymi

Aivan sairasta jos tollaista joudut kokeen , onko yhteisesti sovittuja sääntöjä , elä alennu tollaiseen. Tuo nainen ei arvosta sua yhtään ja olettaa olevansa jotain ylivoimaista. Olettaisin että että äärimmäisen huono itsetunto hänellä ja etsii syyt aina muista, eli näin ollen sinusta. Jos ei ole ymmärrystä , pakene vielä kun voit. Hoitoo tarvii joku muu kuin sinä , kerro se hänelle.

• Anonyymi

Huipatirallaa , et semmonen misu. Tommottist ei kyl kannata hyväksyy . Halventavaa puolisoa kohtaan.

• Anonyymi

Ehdottomasti tarvitse hoitoa. Sivistynyt ihminen ei ole mustasukkainen. Jokaisella on vapaa tahto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe