Olenko turhaan mustasukkainen

Anonyymi-ap

Olen ollut kohta kolme vuotta suhteessa tyttöystäväni kanssa ja hänen mielestä tarviin apua mustasukkaisuuteen ja hänen toimintansa on viatonta. Onko näin ? Baarissa hän saattaa mennä tuntemattoman miehen syliin ja kun kerron että tiesitkö että tuntuu pahalta , saan kuulla kuinka kuvittelen heti kaikkea ja tarviin apua ? Muita tapahtumia , jätti mulle luvatun hitaan väliin ja valitsikin toisen , kävelipä vielä käsi kädessä myöhemmin illalla minun ja kavereiden edessä pitkin salia. Tyttöjen reissulle ilmoitti lähtevänsä jonne en voi tulla , pyysi kyydin pysäkille missä tapaavat . Jäinkin odottamaan kun kyyti saapuu , tulikin 1 nainen ja 2 miestä autossa . Olenko siis aiheetta mustasukkaianen ?

7

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parisuhteessa solmitaan säännöt kahden kesken. Eli toisille pareille tuo on okei. Toisille ei. Ja nyt kun sinulle ei ole ja ymmärrän, koska lähtökohta on se että muiden kanssa ei toimita noin, niin kissa pöydälle ja kysy että saatko itse toimia myös näin. Saat ottaa vieraita naisia syliin ja tanssia muiden kanssa ja lähteä reissuun muiden naisten kanssa. Jne. Jos ei sovi niin sitten kannatan kummankin miettiä miten jatkatte.
      Että ei, et ole turhasta mustasukkainen. Olisin itsekin. Mutta nyt kannattaa ne suhteen säännöt käydä läpi. Kuulostaa ehkä vähän lapselliselta naisen käytös myös. Haluaa joko tehdä sut mustasukkaiseksi tarkoituksella tai sitten ei pysty elämään ilman muiden miesten huomiota. Hälle sopisi varmaan avoin suhde .

• Anonyymi

Taas yks höpö kirjoitus. Kukaan ei kattos oikeesti tollasta.

• Anonyymi

Aivan sairasta jos tollaista joudut kokeen , onko yhteisesti sovittuja sääntöjä , elä alennu tollaiseen. Tuo nainen ei arvosta sua yhtään ja olettaa olevansa jotain ylivoimaista. Olettaisin että että äärimmäisen huono itsetunto hänellä ja etsii syyt aina muista, eli näin ollen sinusta. Jos ei ole ymmärrystä , pakene vielä kun voit. Hoitoo tarvii joku muu kuin sinä , kerro se hänelle.

• Anonyymi

Huipatirallaa , et semmonen misu. Tommottist ei kyl kannata hyväksyy . Halventavaa puolisoa kohtaan.

• Anonyymi

Ehdottomasti tarvitse hoitoa. Sivistynyt ihminen ei ole mustasukkainen. Jokaisella on vapaa tahto.

• Anonyymi

Minä jättäisin tuon tason naisen jo eilen. Hvn käyttäytyy kuin oikea lutka. Sekä teoillaan ettäsanoillaan. Miksi sinä haluat katsoa yhä sitä? Miksi?!

Ole hyvä ja jätä lutka omilleen, se kyllä heti saa o,anlaisia kavereita!
      Sinä paljon fiksumpana ihmisenä tarvitset paljon, plajon korkeamman älyistä seuraa. Nuo alamaiset naiset kuuluvat aivan eri tasoon!

Joten nyt yhteydenpito lutkan kanssa loppuu tähän!

• Anonyymi

Aloitus on niin räikeä, että vaikea uskoa todeksi.

Ei tuollaisen naisen kanssa ole kukaan itseään kunnioittava mies. Mustaisukkaisuus on ihan eri laji, tuossa kyse siitä, että nöyryyttää sinua huvikseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      206
      4345
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2309
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      61
      1430
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1171
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      123
      1079
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1016
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      95
      996
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      129
      952
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      103
      921
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      855
    Aihe