Olen ollut kohta kolme vuotta suhteessa tyttöystäväni kanssa ja hänen mielestä tarviin apua mustasukkaisuuteen ja hänen toimintansa on viatonta. Onko näin ? Baarissa hän saattaa mennä tuntemattoman miehen syliin ja kun kerron että tiesitkö että tuntuu pahalta , saan kuulla kuinka kuvittelen heti kaikkea ja tarviin apua ? Muita tapahtumia , jätti mulle luvatun hitaan väliin ja valitsikin toisen , kävelipä vielä käsi kädessä myöhemmin illalla minun ja kavereiden edessä pitkin salia. Tyttöjen reissulle ilmoitti lähtevänsä jonne en voi tulla , pyysi kyydin pysäkille missä tapaavat . Jäinkin odottamaan kun kyyti saapuu , tulikin 1 nainen ja 2 miestä autossa . Olenko siis aiheetta mustasukkaianen ?
Olenko turhaan mustasukkainen
4
225
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteessa solmitaan säännöt kahden kesken. Eli toisille pareille tuo on okei. Toisille ei. Ja nyt kun sinulle ei ole ja ymmärrän, koska lähtökohta on se että muiden kanssa ei toimita noin, niin kissa pöydälle ja kysy että saatko itse toimia myös näin. Saat ottaa vieraita naisia syliin ja tanssia muiden kanssa ja lähteä reissuun muiden naisten kanssa. Jne. Jos ei sovi niin sitten kannatan kummankin miettiä miten jatkatte.
Että ei, et ole turhasta mustasukkainen. Olisin itsekin. Mutta nyt kannattaa ne suhteen säännöt käydä läpi. Kuulostaa ehkä vähän lapselliselta naisen käytös myös. Haluaa joko tehdä sut mustasukkaiseksi tarkoituksella tai sitten ei pysty elämään ilman muiden miesten huomiota. Hälle sopisi varmaan avoin suhde . - Anonyymi
Taas yks höpö kirjoitus. Kukaan ei kattos oikeesti tollasta.
- Anonyymi
Aivan sairasta jos tollaista joudut kokeen , onko yhteisesti sovittuja sääntöjä , elä alennu tollaiseen. Tuo nainen ei arvosta sua yhtään ja olettaa olevansa jotain ylivoimaista. Olettaisin että että äärimmäisen huono itsetunto hänellä ja etsii syyt aina muista, eli näin ollen sinusta. Jos ei ole ymmärrystä , pakene vielä kun voit. Hoitoo tarvii joku muu kuin sinä , kerro se hänelle.
- Anonyymi
Huipatirallaa , et semmonen misu. Tommottist ei kyl kannata hyväksyy . Halventavaa puolisoa kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102473- 842161
- 561697
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601673- 1551580
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461476Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531470- 1151214
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186