Toivottavasti paikalle saadaan Napalm Death ja Cannibal Corpse soittamaan täysillä. Itkettää jo valmiiksi kuinka kovalla kyseiset bändit soittaa. Olen 64 vuotias mies.
Unholy summerfest
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kuulin varmalta taholta, että Danny, Marion ja Lea Laven tulevat. Esittävät helvetti-aiheisen sikermän suomi-iskelmää hevipoljennolla. Olen 28 vuotias nainen.
- Anonyymi
Olet ihana 28 vuotias nainen ja haluaisin tutustua sinuun villin anaaliseksin merkeissä. Terveisin, 64 vuotias itkevä mies. Voisimme kuunnella aikuista naista yhdessä tuplanopeudella ja tehdä samalla sitä kauneinta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana 28 vuotias nainen ja haluaisin tutustua sinuun villin anaaliseksin merkeissä. Terveisin, 64 vuotias itkevä mies. Voisimme kuunnella aikuista naista yhdessä tuplanopeudella ja tehdä samalla sitä kauneinta asiaa.
Muuten se olisi ihana ajatus, mutta olen ripulissa. Kroonisessa. Ripulivelliä on koko asunto täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten se olisi ihana ajatus, mutta olen ripulissa. Kroonisessa. Ripulivelliä on koko asunto täynnä.
Tuskinpa se himokasta 64 vuotiasta miestä haittaa...
- Anonyymi
Juoskaa kaikki kipinkapin ostamaan lippuja. Rahasta ei ole pulaa.
- Anonyymi
Azazel on tulossa!
- Anonyymi
Ripuli on tulossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862