Toivottavasti paikalle saadaan Napalm Death ja Cannibal Corpse soittamaan täysillä. Itkettää jo valmiiksi kuinka kovalla kyseiset bändit soittaa. Olen 64 vuotias mies.
Unholy summerfest
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kuulin varmalta taholta, että Danny, Marion ja Lea Laven tulevat. Esittävät helvetti-aiheisen sikermän suomi-iskelmää hevipoljennolla. Olen 28 vuotias nainen.
- Anonyymi
Olet ihana 28 vuotias nainen ja haluaisin tutustua sinuun villin anaaliseksin merkeissä. Terveisin, 64 vuotias itkevä mies. Voisimme kuunnella aikuista naista yhdessä tuplanopeudella ja tehdä samalla sitä kauneinta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana 28 vuotias nainen ja haluaisin tutustua sinuun villin anaaliseksin merkeissä. Terveisin, 64 vuotias itkevä mies. Voisimme kuunnella aikuista naista yhdessä tuplanopeudella ja tehdä samalla sitä kauneinta asiaa.
Muuten se olisi ihana ajatus, mutta olen ripulissa. Kroonisessa. Ripulivelliä on koko asunto täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten se olisi ihana ajatus, mutta olen ripulissa. Kroonisessa. Ripulivelliä on koko asunto täynnä.
Tuskinpa se himokasta 64 vuotiasta miestä haittaa...
- Anonyymi
Juoskaa kaikki kipinkapin ostamaan lippuja. Rahasta ei ole pulaa.
- Anonyymi
Azazel on tulossa!
- Anonyymi
Ripuli on tulossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628