Kyllä täytyy jättää sellaiset kansalaisaloitteet omaan arvoonsa, että muka kiellettäisiin eheytyshoidot.
Ja Perussuomalaisia kannattaa äänestää, onhan se varma.
t: Leena Sea(ps)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1a0eddfb-8027-4daa-9018-07df98d5b795
Eheytykää.
19
178
Vastaukset
- Anonyymi
Juu mäkin eheytän saunan takana . Hyvät on tulokset .
- Anonyymi
Anonyymi
2025-03-31 16:01:47
UUSI
Missä viipyy avaus ap pariskunnasta jotka sai tuomion eheytyshoidosta? Vaatien eheytymishoitojen kriminalisoimista jotta siitä voi saada tuomion..😆😆😆😆😆- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Voiko eheytyshoidolla saada perusuomalaisesta takaisin oikean ihmisen ?
Jos saa, kannatan eheytyshoitoja ehdottomasti ?- Anonyymi
"Voiko eheytyshoidolla saada perussuomalaisesta takaisin oikean ihmisen ?"
Peruspersu on toivoton tapaus, persuihin kertaluonteisesti erehtyneet puolestaan huomaavat erheensä itse ja palaavat normaalisuomalaisten joukkoon kannattaen kuka mitäkin puoluetta, mutta ei enää persuja.
Ps. Halla-aho oli joutunut taas huomauttamaan vasemmiston kansanedustajaa. Tällä kertaa syynä ei ollut valkoinen paita, vaan edustaja oli käyttänyt sanaa "persu".
Se on aika neutraali sana mielestäni verrattuna persujen omaan retoriikkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voiko eheytyshoidolla saada perussuomalaisesta takaisin oikean ihmisen ?"
Peruspersu on toivoton tapaus, persuihin kertaluonteisesti erehtyneet puolestaan huomaavat erheensä itse ja palaavat normaalisuomalaisten joukkoon kannattaen kuka mitäkin puoluetta, mutta ei enää persuja.
Ps. Halla-aho oli joutunut taas huomauttamaan vasemmiston kansanedustajaa. Tällä kertaa syynä ei ollut valkoinen paita, vaan edustaja oli käyttänyt sanaa "persu".
Se on aika neutraali sana mielestäni verrattuna persujen omaan retoriikkaan.Käyttihän Soinikin sanaa persu valehdellessaan "persu ei myy persettä".
Ja persujen kannattajat uskoi, tyhmiä kun ovat.
- Anonyymi
Persuja voisi eheytyshoitaa oikein kunnolla, jospa ne tulisivat edes hiukan fiksummiksi.Taikka sitten eivät.
- Anonyymi
Eheytykää persut. Olette niin monissa osiassa että ei mitään eheää. Kaikki on sallittua kunhan omalle munalle sopii.👎🤷♀️
- Anonyymi
Persuilla ei ole empatiaa. . Persut on minämunaa.
- Anonyymi
Kansalaisaloite on hyväksytty eduskunnassa
- Anonyymi
Mutta lain säätäminen ei etene, kun on jämy Perussuomalainen oikeusministeri puikoissa. Juristi, joka kyllä tuntee lakipykälät eikä homoile niin kuin suvakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lain säätäminen ei etene, kun on jämy Perussuomalainen oikeusministeri puikoissa. Juristi, joka kyllä tuntee lakipykälät eikä homoile niin kuin suvakit.
Tynkkynen ja Vigelius lasketaan siis suvakeiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tynkkynen ja Vigelius lasketaan siis suvakeiksi?
"Tynkkynen ja Vigelius lasketaan siis suvakeiksi?" Persujen paradoksi.
- Anonyymi
Minä puolestani ehdotan että vaaleissa Per(u)ssuomalaisille annetut äänet jätettäisiin omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Leena, pyydäpä ensin Sebastian Tynkkystä ja hänen miestään (!) eheytymään. Palataan sen jälkeen asiaasi.
- Anonyymi
Ihan homoja ajatellen, ehkä tavisten heteroihmisten olisi hyvä eheytyä hyväksymään homoseksuaaliset ihmiset, koska mitä se on meiltä heteroilta pois, jos joku muu on homo, kun ei tarvitse itse olla, eikö se riitä ?
- Anonyymi
24/7-365vrk vuodessa... https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg
Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi
- Anonyymi
Tärkeämpää olisi päästä eroon jumaluskoisista idiooteista.
- Anonyymi
Milloin Alan eheyttää loputkin persut?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956