Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Laitetaanpa nyt aisurit vaimon kuvat jakoon.

Kevät ja kesä kiima runkareilla kohta ylimmillään, varattujen rouvien kuville kysyntää. T. Bi ukm 55v runkkari
1093404
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 109

Vanhimmat

54v ukm ois kiinnostunut:)

Äänestä
  • Kiinnostaako yli 50 vaimo ? Onko sulla Kikki ?

Äänestä

En oo mikää aisuri mut mul ois kuvii mun kihlatusta joka 16v.

Äänestä
  • Missä laitat?

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Missä laitat?

Sul snäppiä tai vastaavaa?

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Laita sun snäp tai kik.

Äänestä

• Moi, anna kik niin saat vaihdossakin jotain kivaa. 👍

Äänestä

• Kik tuhmaseta8 voit laittaa kihlatusta kuvia

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Topazio3535

Äänestä

Oispa kiihottavaa vaihtaa kuvia. Bi M 68

Äänestä
  • Onko sulla KIK niin voitas vaihdella kuvia ukm57

Äänestä

Onko Bi ukm 55v kiinnostunut 55 vuotiaan parin kuvista ?

Äänestä

Laittakaa omakuva.org sivulle. Ei tarvitse käyttäjätunnusta, mutta senkin voi helposti perustaa.

Äänestä

Meillä on hyviä kuvia rouvasta mutta nettiin me ei niitä laiteta.
Rouva 43 vuotias hyvä vartaloinen näteillä rinnoilla.
Suurin osa otettu ulkona auringossa jotta näkymä olisi mahdollisimman hyvä, pillu saa aurinkoa lähes joka kuvassa.
Osassa kuvista rouva avaa pillua niin että sisään näkee suht syvälle. Jotkut on trimmattuja mutta parhaat posliineja.
Vaimo haluu että näytän niitä vain iäkkäämille miehille.

1Äänestä
  • Täällä varttuneempi mies Kuopiosta katsoisi mielellään niitä kuvia.
    Olisiko niitä miten mahdollista nähdä?

Äänestä

• Moi,olisin kiinnostunut saamaan kuvia..! T.61ukm

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Moi,olisin kiinnostunut saamaan kuvia..! T.61ukm

Mihin niitä kuvia vois sulle laittaa ?

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Hitsi miten vaikeeta kun moni haluisi vaimojen kuvia, ongelma kukaan uskalla laittaa yhteys tietoja. T. Bi ukm 65v

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Savon aisuri mies uskalsi laittaa tiedot.

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Hitsi miten vaikeeta kun moni haluisi vaimojen kuvia, ongelma kukaan uskalla laittaa yhteys tietoja. T. Bi ukm 65v

No onko sulla Kikki niin voin laittaa niitä kuvia ?

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Savon aisuri mies uskalsi laittaa tiedot.

Onko hänkin runkkari ja mitkä ne tiedot on ja missä?

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Onko hänkin runkkari ja mitkä ne tiedot on ja missä?

savosta@meiliboxi,fi muistaakseni, voihan laittaa jotain kattoo vastaako. Ainaskin viime kesänä kävi kuumana, tarjosi kuvia myös toisen aisurin vaimosta jonka kans vaihtaneet kuvii.

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Täällä varttuneempi mies Kuopiosta katsoisi mielellään niitä kuvia.
    Olisiko niitä miten mahdollista nähdä?

Me ollaan Turussa eikä vaimo halua että niitä laitetaan nettiin. Näytetään niitä kännykästä, joskus vaimo on mukana mutta aika usein ” vahingossa ” niitä näytän vanhemmille miehille vaimon pyynnöstä.

1Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

savosta@meiliboxi,fi muistaakseni, voihan laittaa jotain kattoo vastaako. Ainaskin viime kesänä kävi kuumana, tarjosi kuvia myös toisen aisurin vaimosta jonka kans vaihtaneet kuvii.

Joku jolla valmiina kuvia voisi laittaa hänelle, kertoo sitten oliko vielä kiinnostunut.
    Hän vaikutti kyllä luotettavalta kaverilta.

Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Me ollaan Turussa eikä vaimo halua että niitä laitetaan nettiin. Näytetään niitä kännykästä, joskus vaimo on mukana mutta aika usein ” vahingossa ” niitä näytän vanhemmille miehille vaimon pyynnöstä.

Tulen käymään Turussa loppukuusta kun yksi risteilyreissu.
    T. Kuopion mies

Äänestä

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Joku jolla valmiina kuvia voisi laittaa hänelle, kertoo sitten oliko vielä kiinnostunut.
    Hän vaikutti kyllä luotettavalta kaverilta.

Vastasiko tää kaveri oikeesti sulle.

Äänestä

Minkä ikäisiä olette?
    Haluatko sinä nähdä toisen vaimoa myös vai onko oman näyttäminen sulle,teille se ”juttu”?

Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Oli tosi asiallinen mies, harmi kun hävisi sivustolta.

Äänestä

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Oli tosi asiallinen mies, harmi kun hävisi sivustolta.

Todella harmillista. T. Seuraaja

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?
    Haluatko sinä nähdä toisen vaimoa myös vai onko oman näyttäminen sulle,teille se ”juttu”?

Vaimo 44 ja itse oon 53.
    Kyllä toistenkin kuvia voin katsoa. Vaimo ei niinkään katselusta innostu haluaa enemmän olla nähtävänä.
    Ollaan nudisti rannoilla käyty jo vuosia ja euroopasa saunoissa ja muualla alaston tilaisuuksissa.
    Kuvia otettu jo useamman vuoden ja nyt ne rupeaa olemaan aika hyviä ja rouvakin on innostunut ja haluaa olla enemmän rohkeissa kuvissa.
    M53

1Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Vastasiko tää kaveri oikeesti sulle.

Vastasi silloin kun laitoin.

Äänestä

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Vaimo 44 ja itse oon 53.
    Kyllä toistenkin kuvia voin katsoa. Vaimo ei niinkään katselusta innostu haluaa enemmän olla nähtävänä.
    Ollaan nudisti rannoilla käyty jo vuosia ja euroopasa saunoissa ja muualla alaston tilaisuuksissa.
    Kuvia otettu jo useamman vuoden ja nyt ne rupeaa olemaan aika hyviä ja rouvakin on innostunut ja haluaa olla enemmän rohkeissa kuvissa.
    M53

Ymmärrän vaimoasi mikä nautinto kun tietää vieraat miehet tyydyttää hänelle. M 68

Äänestä

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Vastasi silloin kun laitoin.

Saitko kuvia vaimosta.

Äänestä

• Anonyymi00050 kirjoitti:

Ymmärrän vaimoasi mikä nautinto kun tietää vieraat miehet tyydyttää hänelle. M 68

Joo ei se meitä haittaa jos hiljaisilla nudisti rannalla joku mies katselee vaimoa ja rupeaa runkulle oikeastaan nykyisin jo haetaan sellaiseen paikkaan että miehet pääsee läheltä katsomaan. Joillekkin vaimo haluaa että avaan pillua tai hieron dildolla mutta dildo jutut tehdään missä on hyvinkin rauhallista.
    Parhaat katselijat on sun ikäisiä.
    M53

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Joo ei se meitä haittaa jos hiljaisilla nudisti rannalla joku mies katselee vaimoa ja rupeaa runkulle oikeastaan nykyisin jo haetaan sellaiseen paikkaan että miehet pääsee läheltä katsomaan. Joillekkin vaimo haluaa että avaan pillua tai hieron dildolla mutta dildo jutut tehdään missä on hyvinkin rauhallista.
    Parhaat katselijat on sun ikäisiä.
    M53

Lyllä runkaisin kun katselisin vaimoos voisin laueta vaimos viereen maahan. M 68v

Äänestä

• Anonyymi00051 kirjoitti:

Saitko kuvia vaimosta.

Todella seksi vaimo miehel.

Äänestä

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Todella seksi vaimo miehel.

Miksihän ole kiinnostunut enää kuvien vaihtamisesta, jotain källii varmaan käynyt.
    Toivottavasti pari suhde ole kärsiny. T. M 48

Äänestä

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Miksihän ole kiinnostunut enää kuvien vaihtamisesta, jotain källii varmaan käynyt.
    Toivottavasti pari suhde ole kärsiny. T. M 48

Eikö ole nyt sitten vastannut jos olette laittanut viestiä?

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Ainaskaan miulle ei.

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Minulle vastasi kyllä.

Äänestä

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Minulle vastasi kyllä.

Täällä näkynyt savon miehen kommentteja, ilmeisesti kyllästynyt viestittelyyn...

Äänestä

• Anonyymi00059 kirjoitti:

Täällä näkynyt savon miehen kommentteja, ilmeisesti kyllästynyt viestittelyyn...

Varmaan lähettänyt kuvia jollekkin huijarille.

Äänestä

Onko kommentoinut tänne?

Äänestä

Tänään vastasi mulle, eikö teille vastannut?

Äänestä

Haluaisitko sinä nähdä kuvia minun vaimosta myös vai vaan näyttää omia kuviasi vaimostasi?
    Olen Turusta,vois nähdä livenä jossain sopivassa paikassa.

Äänestä

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Vaimo 44 ja itse oon 53.
    M53

Haluaisin nähdä kuvia sun nudisti vaimosta 😊 miten niitä sais katseltavaksi ? Ukm57

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Tänään vastasi mulle, eikö teille vastannut?

Mielestäni sähköposti enää käytös..

Äänestä

• Anonyymi00075 kirjoitti:

Kyllä minulle on siitä vastannut

Äänestä

• Anonyymi00077 kirjoitti:

Kyllä minulle on siitä vastannut

Saitko kuvii..

Äänestä

• Anonyymi00078 kirjoitti:

Saitko kuvii..

Mitäs luulisit

Äänestä

• Anonyymi00079 kirjoitti:

Mitäs luulisit

Kerro kerro vähän rouvast. T. Runkkari oon..

Äänestä

• Anonyymi00080 kirjoitti:

Kerro kerro vähän rouvast. T. Runkkari oon..

Etkös sä voi itekin niitä pyytää?

Äänestä

• Anonyymi00081 kirjoitti:

Etkös sä voi itekin niitä pyytää?

Oon liian arkkis..

Äänestä

• Anonyymi00082 kirjoitti:

Oon liian arkkis..

Se on sitten sinun menetys

Äänestä

• Anonyymi00075 kirjoitti:

Miekään saanut viestii menee..

Äänestä

• Anonyymi00089 kirjoitti:

Miekään saanut viestii menee..

Jännä kun minä sain. Olihan osoite oikein kirjoitettu? Tuolla ylempänä siinä on ,fi mutta sehän on .fi tuo loppu.

Äänestä

• Anonyymi00090 kirjoitti:

Jännä kun minä sain. Olihan osoite oikein kirjoitettu? Tuolla ylempänä siinä on ,fi mutta sehän on .fi tuo loppu.

Taidat lämpimiksesi viestitel miksi kyseinen mies laita vistii itse tänne. T. Mietiskelin juuri

Äänestä

• Anonyymi00091 kirjoitti:

Taidat lämpimiksesi viestitel miksi kyseinen mies laita vistii itse tänne. T. Mietiskelin juuri

Sitä voit kysyä häneltä.

Äänestä

Mielelläni otan kuvia vastaan. Kik umukm44

Äänestä
  • Näin just laittakaa muutkin runkkarit näitä kikkejä tänne niin voitte saada niitä kuvia.

Äänestä

• Anonyymi00037 kirjoitti:

Näin just laittakaa muutkin runkkarit näitä kikkejä tänne niin voitte saada niitä kuvia.

Siinäkin riski että tulee se kik kaikenlaista törkyä täyteen...

Äänestä

• Hyvin toimii tämä.

Äänestä

Kaikessa on riskinsä. Kikissä tosin voit itse päättää mitä otat vastaan. Kyllä on kuumia kuvia kuumasta naisesta. Mielettömän upea runkkailla noille kuville

Äänestä

Iso tissisiä bbw vaimoja ois kiva nähä

Äänestä
  • Mulla on vähän paksu ha isotissinen vaimo Terv.ukm57

Äänestä

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Mulla on vähän paksu ha isotissinen vaimo Terv.ukm57

Miten saa yhteyttä

Äänestä

• Anonyymi00066 kirjoitti:

Miten saa yhteyttä

Onko sulla kikkiä sillä sais helpoiten yhteyttä ?

Äänestä

• Mulla vois olla

Äänestä

• Anonyymi00102 kirjoitti:

Mulla vois olla

Kik mies_1980

Äänestä

• Anonyymi00102 kirjoitti:

Mulla vois olla

Täällä myös

Äänestä

Voisin näyttää vaikka livenä täällä Kuopiossa.

Äänestä
  • Mitä voisit näyttää livenä ?

Äänestä

• Kiinnostunut katsoja myös Kuopiossa. Ei vaan ole tähän mennessä yksikään live toteutunut.

Äänestä

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Mitä voisit näyttää livenä ?

Kuvia

Äänestä

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Kiinnostunut katsoja myös Kuopiossa. Ei vaan ole tähän mennessä yksikään live toteutunut.

No se on harmi, ehkä vielä toteutuu...

Äänestä

Kiinnostunut katsoja myös Kuopiossa. Ei vaan ole tähän mennessä yksikään live toteutunut.

Saman huomannut monta kertaa, sopinut paikan missä nähdään mut mies hävinnyt saman tein. Moni pyytää sähköposti osoitetta, vielä hurjempaa tiedä minkäläinen hörhö kyseessä. M 56v

Äänestä

• Anonyymi00074 kirjoitti:

Saman huomannut monta kertaa, sopinut paikan missä nähdään mut mies hävinnyt saman tein. Moni pyytää sähköposti osoitetta, vielä hurjempaa tiedä minkäläinen hörhö kyseessä. M 56v

Sen takia pitäis olla se KIKki niin vois vaihdella niitä kuvia.

Äänestä

Mielelläni näyttäisin jos joku tulis katsomaan

Äänestä

• Anonyymi00084 kirjoitti:

Mielelläni näyttäisin jos joku tulis katsomaan

Kiva kuulla.
    Siinäpä sitä olisi lounaalla aihetta katsella ja keskustella kuvien kohteesta. Miten suhtautuu kuvien esittelyyn vai tietääkö edes asiasta?
    Parastahan tuo olisi tavata myös alastonkuvien kohde. Harmi ettei itsellä ole tarjota kuvia. Mitään seksuaalista kontaktia ei tarkoituksena..
    M50Kuopio

Äänestä

• Anonyymi00085 kirjoitti:

Kiva kuulla.
    Siinäpä sitä olisi lounaalla aihetta katsella ja keskustella kuvien kohteesta. Miten suhtautuu kuvien esittelyyn vai tietääkö edes asiasta?
    Parastahan tuo olisi tavata myös alastonkuvien kohde. Harmi ettei itsellä ole tarjota kuvia. Mitään seksuaalista kontaktia ei tarkoituksena..
    M50Kuopio

Ollut puhetta että vähän nuoremmille näyttää kuvia, itsekin vähän nuorempi.

Äänestä

• Anonyymi00086 kirjoitti:

Ymmärrän.
    Hienoa että puhuttu.
    Tärkeintä että kuvien kohde saa ansaitsemaansa huomiota eikä jää pelkästään miehen omaksi iloksi.
    Yhdessä kuvaaminen varmasti kivaa ajatellen että joku kiihoittuu kuvia katsellessa.
    M50Kuopio

Äänestä

Täällä nelikymppinen mies Varkaudesta, mielelläni katsoisin kuvia.

Äänestä

Mielellään näyttää ja sitten ei kuitenkaan. Tulihan sieltä joku este.
    Jotenkin arvattavissa.
    Ei ole naisten juttu alastoman vartaloni esittely.
    Miehiä voisi olla jonoksi asti.

Äänestä

• Anonyymi00087 kirjoitti:

Ymmärrän.
    Hienoa että puhuttu.
    Tärkeintä että kuvien kohde saa ansaitsemaansa huomiota eikä jää pelkästään miehen omaksi iloksi.
    Yhdessä kuvaaminen varmasti kivaa ajatellen että joku kiihoittuu kuvia katsellessa.
    M50Kuopio

Saman henkisiä kavereita joihin voi luottaa, voihan näyttää kuvia heillekkin. Kiihottuvat varmaan kielletystä hedelmästä.

Äänestä

• Anonyymi00093 kirjoitti:

Mielellään näyttää ja sitten ei kuitenkaan. Tulihan sieltä joku este.
    Jotenkin arvattavissa.
    Ei ole naisten juttu alastoman vartaloni esittely.
    Miehiä voisi olla jonoksi asti.

Kunnioitan puolisoani.

Äänestä

• Anonyymi00087 kirjoitti:

Ymmärrän.
    Hienoa että puhuttu.
    M50Kuopio

Juuri noin kuvien kohde useemman miehen ihailun kohteena ja herättää keskestelua. M 64v Joensuu

Äänestä

• Anonyymi00097 kirjoitti:

Juuri noin kuvien kohde useemman miehen ihailun kohteena ja herättää keskestelua. M 64v Joensuu

Kieltämättä haasteellista ottaa puheeksi alastonkuvat ja niiden esittely vieraille.
    Perustelut hukassa.
    Tavalliset naiset on vaan niin kauniita.

Äänestä

• Anonyymi00098 kirjoitti:

Kieltämättä haasteellista ottaa puheeksi alastonkuvat ja niiden esittely vieraille.
    Perustelut hukassa.
    Tavalliset naiset on vaan niin kauniita.

Enemmän aisuri miesten salainen juttu, antaa vaimon kuvia saman henkiselle miehelle. Tavallinen nainen kiihottavin tartte olla alasti, paljastavat vaatteet päällä. Itseäni kiihottaa kasvot jossa suun näkee, fantasioin rouva imee kaluuni. T. Runkkari ukm..

1Äänestä

• Anonyymi00099 kirjoitti:

Enemmän aisuri miesten salainen juttu, antaa vaimon kuvia saman henkiselle miehelle. Tavallinen nainen kiihottavin tartte olla alasti, paljastavat vaatteet päällä. Itseäni kiihottaa kasvot jossa suun näkee, fantasioin rouva imee kaluuni. T. Runkkari ukm..

Lyhyt hame jossa reidet näkyy ja pusero jossa rinnat tyrkyllä kyllä kiva runkata. M 68

Äänestä

• Anonyymi00099 kirjoitti:

Salainen juttu.
    Salaa kuvaaminen kiellettyä mutta...

Äänestä

Olen kuullut, että vuosina 2006-2007 netissä oli jonkinlainen suljettu cuckold-ryhmä, jossa oli mukana akateemistakin väkeä. Siinä pohdittiin aihetta, sen syitä syviä ja kerrottiin tarinoita. Rohkeimmat laittoivat siellä näkyville alastonkuvia vaimoistaan, jopa naintikuvia. Kasvoja ei tietenkään näytetty tai ne oli mustattu. Jotkut näistä kuvista ovat tiettävästi lähteneet kiertämään. Onko kukaan mahtanut niihin törmätä, tai muuten kuulla tästä aikansa ilmiöstä.

3Äänestä
  • Oli kukkalaatikko niminen ryhmä

1Äänestä

• Tuosta cuckold-ryhmästä olen kuullut, jos on sitten se sama. Siinä kiertäneistä kuvista en tiedä, mutta onkohan perää, että jotkut jäsenet myöhemmin alkoivat muokata näistä piirissä kerrotuista tarinoista eroottisia novelleja. Se herätti hieman närää, kun eräs jäsenistä tunnisti itsensä jonkun silloisen miestenlehden novellista. Ketä nämä kynästään villiintyneet piiriläiset olivat? Olisiko ehkä P-kanen, tai Vanha A?

Äänestä

Tampereen suunnalla voisin näyttää jollekkin vanhemmalle miehelle vaimon kuvia.

Äänestä
  • Kanta- Hämeessä olen, voisin antaa vaimoni kuvia kans runkkari miehelle. M 60v

Äänestä

Pakkasella ois aikaa runkata jonkun vaimon kuvien kanssa. T. Runkkari 66v

Äänestä
  • Missäpäin runkkari 66 seikkailee.?

Äänestä

• Vois löytyy kik mies_1980

Äänestä

Voisi olla yksi luotettava runkkari jolle voisi laittaa vaimojen kuvia, hän laittaisi niitä eteenpäin niitä haluaville. Monethan näistä aviomiehistä aisureita jotka kiihottuvat mitä useempi runkkaa vaimolle. T. Runkku

1Äänestä

Täältä löytyisi jotain kuvia jos ketä kiinnostaa? Livenäkin voisin niitä näyttää Kuopiossa

Äänestä
  • Kerro vähän minkä näköinen ja kokoinen vaimosi. T. Ukm runkaisin mielelläni.

Äänestä

• Kiinnoistaisi kovasti. Minun kik on Himokas67.
    Livekin kiinnostaa.

Ukm67 Kuopio

Äänestä

• Anonyymi00116 kirjoitti:

Kiinnoistaisi kovasti. Minun kik on Himokas67.
    Livekin kiinnostaa.

Ukm67 Kuopio

Hitsi en käytä kikkiä.
    Oltais saman ikäisiä voitais nauttia. T. Ukm 67

Äänestä

• Mitä olisi tarjolla?
    Kiinnostaa mutta kuinka saada yhteyttä?
    Tonttu Kuopiosta

Äänestä

• Anonyymi00118 kirjoitti:

Mitä olisi tarjolla?
    Kiinnostaa mutta kuinka saada yhteyttä?
    Tonttu Kuopiosta

Olisiko sulla vaikka kik?

Äänestä

• Anonyymi00121 kirjoitti:

Olisiko sulla vaikka kik?

Harmi ei oo ku sähköposti ja sitä ei voi täällä jakaa

Äänestä

Kanta-hämeessä nelikymppinen ukm voisi runkata kuville. Kik gardaan

Äänestä
  • Kanta- Hämeestä olen 60v ukm olen aisuri luonteeltani. Vaimon kuvat kyllä kalun saa seisoo varmasti.

1Äänestä

Oispa kiva saada vanhempien naisten kuvii. Jotain löytyy iteltäki kik mies_1980

Äänestä

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kevät ja kesä kiima runkareilla kohta ylimmillään, varattujen rouvien kuville kysyntää. T. Bi ukm 55v runkkari

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu