Mietin vieläkin miten törkeä temppu oli Joensuun koulutusryöstö. Tämä kaupunki olisi aivan toisen näköinen mikäli ryöstöä ei olisi tapahtunut. Kaupungissa oli paljon opiskelijoita ja elämää. Raha virtasi ja asunnot meni vuokralle. Nyt viimeinen sammuttaa valot, kiitos siitä karjalaisille.
Opettajakoulutus
10
260
Vastaukset
- Anonyymi
PITÄISI OKL TAKAISIN JOENSUUSTA Tänne Savonlinnaan Takaisin Opiskelijat Tänne Savonlinnaan
- Anonyymi
Tehdään itä-suomen yliopiston Joensuun kampukselle korvausvaatimus. Laskettavissa tuo menetys.
- Anonyymi
Kiitos siitä Sipilä, kesk ja Grahn-Laasonen kok.
Myöskään vihreät eivät tehneet mitään asialle. Eivätkä persut.- Anonyymi
Liperin keisari Reijonen oli mukana häärimässä!
- Anonyymi
Jaa mitähän kauppoja ollaan hierottu jos hämäläinen ja oululainen on karjalaisen kanssa tehnyt diilin.
- Anonyymi
PITÄISI OKL TAKAISIN JOENSUUSTA Tänne Savonlinnaan Takaisin Opiskelijat Tänne Savonlinnaan
- Anonyymi
Ihan vaan tiedoksi, Joensuussa on ollut oma OKL iät ja ajat, olin täällä kampuksen kirjastossa töissä. Kirjalainoja tehtiin puolin ja toisin!
- Anonyymi
Ei kai kukaan ole väittänytkään etteikö olisi ollut joensuussa omaa, mutta tosiaankin joensuu halusi kaiken toiminnan samaan kaupunkiin eli siitä tässä kyse.
- Anonyymi
Saihan Savonlinna siitä hyvästä sentään kunnon kompensaatiot, kuten luvattiinkin : D
- Anonyymi
Sai mitä? Karjalaisten kieroutta niin kuin ismo laulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491