Keskustavastaiset wokettajat...

Anonyymi-ap

25

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdysvaltain edustajainhuoneen puheenjohtaja Nancy Pelosi on repinyt p.......sä, kun kaikki rötökset paljstettiin HOHO HOO

    • Anonyymi

      Rötösherrat kiinni!

    • Anonyymi

      Trump ja MAGA valehtelevat niin, että Hitlerkin punastelisi.

      • Anonyymi

        Putler ei punastuisi. Littumaassa kaikki on toisin.


      • Anonyymi

        Euroopasta se natsiaate nousee ja suomen kekkulit mennä kouhottaa perässä kuten 80 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Lisää selvää asiaa suomen tilanteesta:

      https://www.facebook.com/reel/914254797253685

      Suomen alas-ajajia edustavat demaritollot vetoavat littumaahan, kun ne ei osaa sanoa mitään järkevää puolustuspuhetta järjettömyyksilleen. :)))

      Mutta kyllä kansa tietää!

      • No kun perskeput asuu littumaassa. Katso viittaukseni Esson tai oikeammin Sulo Vilenin baariin.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        No kun perskeput asuu littumaassa. Katso viittaukseni Esson tai oikeammin Sulo Vilenin baariin.

        Siinä se demarin vastaus oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se demarin vastaus oli.

        Viisas vastaus. HO HOO, HO HOO!


    • Anonyymi

      Perin keskustalaista puhetta lisää, olisi se ihme jos vaikka MPP osaisi puolustaa sitä SDP,n agendaa, mistä Hoskonen puhuu selkeästi.

      https://www.facebook.com/reel/794331179225755

      Ei siellä eduskunnassa tainnut kukaan huutaa, että "sinä uskot littumaahan" :)))

      • Hoskonen todistaa että Maalaisliitto on rasistinen ja misogyyninen puolue.
        Persut sentään ovat rehellisesti mitä ovat. Siitä pisteet.
        Jokainen kepulainen haluaisi olla persu.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Hoskonen todistaa että Maalaisliitto on rasistinen ja misogyyninen puolue.
        Persut sentään ovat rehellisesti mitä ovat. Siitä pisteet.
        Jokainen kepulainen haluaisi olla persu.

        Mitä rasismia Hoskosen puheessa oli?


      • Anonyymi

        Hoskonen ymmärtää kokonaisuuden ja tuo sen selkeästi myös esiin.

        Ossi, oikea SOTILAS


    • Avaaja ei ymmärrä muutamaa asiaa koska maalaiset aina on ajastaan jäljessä. .
      1) "Woke" positiivisessa mielessä ja siihen liittyen todellinen tasa-arvo missä sunupuolisuutta käsitellään vain siinä missä se on merkityksellistä eli seksissä ja suvunjatkamisessa. Kaltaiseni modernit miehet tämän ymmärtävät.
      2) Avaaja ei ymmärrä että woke kumpuaa rasismista ja sovinismista ja siihen liittyen avaaja miesuhriutuu. Tähän syyllistyvät jopa ns. älykkäät ihmiset.
      3) Tasa-arvokeskustelun määrittely ei ole enää miesten yksinoikeus.
      4) Aika on joillain pysähtynyt Esson baariin ja kumisämpylöihin. Tulkaa ulos sieltä.
      Oisko MPP:llä jotain lisättävää?

      • Anonyymi

        Mitä se narukäsiin oikein sönköttää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se narukäsiin oikein sönköttää?

        Olet oikein hyvä esimerkki kepulaisesta vihakäyttäytymisestä.
        Ongelmia potenssin kanssa?
        Arvasinkin ettei maalaistolloilta muuta vastausta tule.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Olet oikein hyvä esimerkki kepulaisesta vihakäyttäytymisestä.
        Ongelmia potenssin kanssa?
        Arvasinkin ettei maalaistolloilta muuta vastausta tule.

        Ateisti wokettaja uskoo kehittyneensä apinasta, mutta miksi apinoita on vieläkin olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateisti wokettaja uskoo kehittyneensä apinasta, mutta miksi apinoita on vieläkin olemassa?

        Täälläkin apinoidaan valtamediaa. HO HOO, HO HOO!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Olet oikein hyvä esimerkki kepulaisesta vihakäyttäytymisestä.
        Ongelmia potenssin kanssa?
        Arvasinkin ettei maalaistolloilta muuta vastausta tule.

        Ethän sinä ole kysynytkään yhtään mitään, sönkötät vain jostakin potenssiongelmista, esson baarista ja Sulo Vileenistä. Lapsellista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateisti wokettaja uskoo kehittyneensä apinasta, mutta miksi apinoita on vieläkin olemassa?

        Maalaistollo lle tiedoksi että olen agnostikko. Näköjään telaketjusovinistiin osui ja upposi. Vai oletko perpanssi? Ihmisen ja apinan risteytys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä ole kysynytkään yhtään mitään, sönkötät vain jostakin potenssiongelmista, esson baarista ja Sulo Vileenistä. Lapsellista.

        Miksi maalaismies vihaa naisia?
        Se on Vilenistä. Yhdellä e-kirjaimella. Eikö maamieskoulussa opetettu oikeinkirjoitusta?


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Miksi maalaismies vihaa naisia?
        Se on Vilenistä. Yhdellä e-kirjaimella. Eikö maamieskoulussa opetettu oikeinkirjoitusta?

        Ei Vilen, vaan Vilén.
        Eikö yliopistossa opetettu heittomerkin käyttöä?


    • Anonyymi

      "Woke kumpuaa rasismista", se on totta, woke on rasismia.
      Siinä pyritään vastakkais-asetteluun, laittamaan ihmisryhmät toisiaan vastaan.

      • Sovinismissa ei sitten kyse ole vastakkainasettelusta ja rasismista.
        Miesuhriutuminen on huvittavaa ja säälittävää
        Joidenkin miesten mielestä on niin väärin että naiset haluavat että heitä kohdellaan ensisijaisesti ihmisinä ei naisina.
        Mutta nää on maalaisille vähän liian monimutkaisia asioita.


    • Anonyymi

      Oma lukunsa on keskustalaiset wokettajat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe