Ajeltiin taas perheen kanssa Paason kautta Imjärven mökille talvikevät tarkastukseen. Ihmeteltiin mitä tarkoittaa entisen Baari Piristeen kohdalla olevan kylän mainostaulun urakoitsijoiden mainokset, osa revitty ja osa taas ihan kuin olisi revityn tilalle laitettu toisen yrittäjän mainos plakaatti ? Tiedättekö Heinolan alueen ihmiset ?
Outoa toimintaa rakennusalan markkinoinnissa Heinolassa
119
881
Vastaukset
- Anonyymi
Kateus vie kalatkin vedestä, vanha viidakon sananlasku, vaikka siellä päin on kyllä kalaakin järvissä...
- Anonyymi
Paljonko miehet olisivat valmiita maksamaan seksistä? Esimerkiksi yhdestä yöstä? Vaikuttaako rahan määrään naisen kokemus, ikä, ulkonäkö? Ja maksavatko jotkut pelkästä seurasta, ei siis seksistä?
Ihan mienkiinnolla kyselen vain! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko miehet olisivat valmiita maksamaan seksistä? Esimerkiksi yhdestä yöstä? Vaikuttaako rahan määrään naisen kokemus, ikä, ulkonäkö? Ja maksavatko jotkut pelkästä seurasta, ei siis seksistä?
Ihan mienkiinnolla kyselen vain!Korkkarit jalkaan ja sukat, unohtamatta sukkanauhaliivejä. Jalat vyötäröä myöden ulos aukosta ja mieheni laittoi jalkani levälleen remmeillä, siinä olin tarjolla, hyvässä asennossa. Mies laittoi ilmoitustaulun "teens only", koska en halunnut vanhojen ukkojen lerppakulleja. Vartti odottelua ja ensin koetettiin sormella ja sitten kynnettömällä. Täysin anonyymiä seksiä, ja olisin voinut panettaa itseäni vaikka koko illan. Jonoa piisasi ja äänestä päätellen nuoria miehiä. Ja tämä kaikki löytyy Ruotsista. Deluxe sex clubilta.
- Anonyymi
Hytissä oli tilaa. Jokainen löysi sijan itselleen. Porukka vähensi vaatetustaan, oli lämmin. Naiset ojensivat miehille juotavaa. Olut ja lonkero kelpasivat. Tunnelma nousi, ja Unto ja Kaisu ottivat keskenään tanssiaskeleita kaiuttimista kuuluvan musiikin tahtiin. Sirpakin teki samoin Teron kanssa. Mika ja Kake seurasivat katseellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mienkiinnolla kyselen vain!.”Niin…naisystävä, et mun mummi”, sanoin ja liikutin esinahkaani sormieni välissä. Leena huokaisi taas syvään. Hetken latautuneen hiljaisuuden jälkeen, otin Leenan kädestä ja toin hänen lämpimän kämmenensä jäykälle varrelleni. Sormet, joissa oli punaista kynsilakkaa, kietoutuivat tiukasti sen ympärille. Saunassa oli hiljaisuus. Leenan raskas hengitys kuului samaan tahtiin, kuin hänen sormensa liikuttivat ihanan tiukan puristusotteen avulla esinahkaani. Sormet kävivät välillä hipelöimässä hieman jo nousseita kiveksiäni. Kehuin Leenalle miten hyvältä hänen osaava runkkaaminen tuntui ja samalla hän avasi kylpytakkiaan paljastaen ukin spermaavat muhkeat rintansa. Aloin puristella ja nostella runsauden täyttämiä rintoja. Kiimaisena kysyin antaisiko Leena hieman suuta, johon hän vastasi, että ei nyt ja nopeutti kätensä liikettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkkarit jalkaan ja sukat, unohtamatta sukkanauhaliivejä. Jalat vyötäröä myöden ulos aukosta ja mieheni laittoi jalkani levälleen remmeillä, siinä olin tarjolla, hyvässä asennossa. Mies laittoi ilmoitustaulun "teens only", koska en halunnut vanhojen ukkojen lerppakulleja. Vartti odottelua ja ensin koetettiin sormella ja sitten kynnettömällä. Täysin anonyymiä seksiä, ja olisin voinut panettaa itseäni vaikka koko illan. Jonoa piisasi ja äänestä päätellen nuoria miehiä. Ja tämä kaikki löytyy Ruotsista. Deluxe sex clubilta.
”Tuutko jo”, Leena huohotti hiljaisella äänellä. Tasainen vaimea mätkähtely kuului kammarissa, Leenan nyrkin takoessa reippain vedoin kalun juureen. Huohotin kuuluvasti vatsalihaksieni alkaessa jännittyä. Pakarani jännittyivät kyrpäni jäykistyessä vielä lisää Leenan nyrkissä ja murahdin vaimeasti. Leena veti esinahkani taakse, jotta paksu iso terskani oli kokonaan esillä. ”tzup”, kuului kun ensimmäinen satsi lennähti paineella osittain lattialle ja osittain Leenan kylpytakille. Huohotin raskaasti, Leenan vedellessä voimalla esinahkaani edes takas ja tyhjentäessä kiveksiäni pitkin kammaria. Spermaa tuli ja sitä valui lakatuille sormille vitivalkoisena paksuna norona. ”Noin, se oli nopea tyhjennys”, Leena hymyili ja päästi edelleen jämäkästi seisovasta kalustani otteen. Hän pyyhki sormensa kylpytakkiinsa, kietoi sen ylleen ja otti tarjottimen kantoon. ”Tulet sitten hiljaa mökkiin, käymme ukkisi kanssa nukkumaan”, Leena sanoi ja poistui saunalta. Sanoin tekeväni näin ja katselin hetken hänen peräänsä pyörittäen päätäni ja siirryin peseytymään, kaluni seisoessa vielä voimakkaasti. Saunottuani palasin mökille ja kävin nukkumaan raukeena, miettien Leenaa.
- Anonyymi
Äiti oli aina kaunis ja vaalea mun ollessa pikkupoika. Ihailin äidissä näitä piirteitä. ❤️ Fetissini ja rakkauteni kauniita ja vaaleita naisia kohtaan on saanut tästä alkunsa. ❤️ Olen myös itsekin vaalea mies.
Sen lisäxi äiti tykkäsi kovasti käyttää kauniita ja narisevia nahkahanskoja ja painoi aina iloisesti nappeja peukuillaan pohjaan erityisesti nahkahanskoja pitäessä. ❤️ Ihailin äidissä tätäkin ja kikulini seisoi usein jo lapsena tämän äidin teon ansiosta. ❤️
Ihailin myös kaikkia muitakin kauniita vaaleita nahkahanskanaisia, jotka tykkäsi painaa nappeja nahkahanskojen peuikuilla syvälle pohjaan. ❤️ Just nämä olivat suosikkijuttuja ja kikuli seisoi jo skidinä näiden ansiosta.
Fetissini naisten nahkahanskoihin ja nappien painamiseen nahkahanskoilla syvälle pohjaan sai näistä alkunsa. Tykkään kovasti käyttää itsekin naisten nahkahankoja ja paineskelle nappeja syvälle. ❤️
- Anonyymi
Mitä järkeä siellä metsässä on mainostaa?
- Anonyymi
Tekijät löytyy muuta kautta, ilmoitustaulut ovat mennyttä aikaa.
- Anonyymi
Noita hintapyyntöjä kun katselee:
Parempi hinta-laatusuhde on, jos lennät Bangkokiin...
Ensin maksetaan lennot ja majoitus, sitten ruuat, mutta jos noihin Suomessa pyydettyihin hintoihin vertaa, niin Thaimaassa kokonaiskustannus jää silti pienemmäksi.
Thaimaassa onnistunee 1000 THB, jos olet vähänkään komea, niin tingi sekin heti tasolle 500 THB.
Nuo täysin ylihinnoitellut kotimaiset vaihtoehdot pitäisi ajaa ulos bisneksestä sillä, ettei ole maksavia asiakkaita.
Ja jos ei jaksa Thaimaahan asti lentää, niin onhan Virossakin tarjontaa. - Anonyymi
sama herra meidän metsä yritystä dissaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekijät löytyy muuta kautta, ilmoitustaulut ovat mennyttä aikaa.
Nuo täysin ylihinnoitellut kotimaiset vaihtoehdot pitäisi ajaa ulos bisneksestä sillä, ettei ole maksavia asiakkaita.
Ja jos ei jaksa Thaimaahan asti lentää, niin onhan Virossakin tarjontaa. - Anonyymi
-Sinähän riehaannut! Kaisu sanoi Untolle muka toruen, kun tämä kellisti Kaisun leveälle vuoteelle. Äänensävy oli sellainen, että siitä kuulsi mielihyvä. Unto käsi alkoi seikkailla Kaisun reisillä, vatsalla, rinnoilla... suu haki ahnaasti Kaisun suuta ja löysikin sen... -Ota hame ja pusero pois, Kaisu kuiskasi jo himon kiihkoa äänessään... Unto teki niin ja sai hyväiltäväkseen upeat lanteet, täyteläisen poven, oikean naisen selän... ja Kaisu nautti!
Kaisu kääntyi selälleen... Unto tarttui pikkarien kuminauhaan... Kaisu nosti peppua... pikkarit lähtivät ja paria seurannut mieskööri pidätteli hengitystään... nyt paljastui Kaisun kullin troppia odottava, turvonnut ja märkä posliinipillu! - Anonyymi
Makasin sängyllä, Juha levitti sääreni ääriäsentoon levälleen, työnsi tyynyn peppuni alle. ”Nyt pillu on hollilla” hän kommentoi ja alkoi työntää hillitöntä dildoa pilluuni. Hän nautti katselle kyrpää pillussani, ja ihmettelin kuinka helposti molo meni sisääni, varmaan äskeinen hillitön rynkytys pano oli edistänyt asiaa.
Varovasti, kerrankin, Juha alkoi työnnellä dildoa edestakasin. ”Sun vittus on täynnä mustaa kyrpää, isompaa kun mun kyrpä” Juha puhui innostuneena. Hän huomaamattani rasvasi sormensa, enhän nähnyt alapäätäni sillä pääni oli alempana ja Juha alapäässäni touhusi dildon kanssa. Yhtäkkiä Juha pysäytti dildon, mutta antoi sen olla pystyssä pillussani. Hän nosti jalkani ylös yhteen. Jättidilso pillussani Juha työnsi rasvatun sormensa peppuuni. ”saat esimakua anaalipanoista” sanoi Juha, ”haluan nussia peppereikääsi, viimeinkin!”. Oli erimieltä, mutta Juha sitoi suuni kangasjenkkihuivillani. ”Sähän haluut seksiä, ja saat sitä”, hän sanoi hiljempaa - Anonyymi
Juha työnteli dildoa varovasti pillussani ja hieman myös sormeaan. Sitten hän varoittamatta veti dildon pois ja työntyi rajusti sisääni. Sormi katosi pepustani, mutta rankka kyrpä jyyskytti sisälläni, jalkani olivat tiukasti yhdessä, ”pillusi tuntuu vieläkin pienemmältä, nyt kun pidän jalkasi yhdessä” hän puuskutti. ”Puhuisit rumia, pyytele”, hän karjaisi, että uskovainen mutsi seinän takana varmasti kuulisi. ”nussi mua kulta”, yritin. ”rankempaa, puhu rumia, senkin huora!” hän komensi. ”nussitko mua? Nussithan? Työnnä kyrpä syvälle pilluun, työnnä, mä oon täynnä sun kyrpää…” yritin. ”Hyvä vittu”, hän karjaisi, ja pumppasi munaansa mun pillussa. ”Lääkkeen vaikutus alkaa lakata, pannaan vielä” kyltymätön idiootti laukoi vielä. Hän nosti mut sängyltä pöydälleen, makasin siinä, Juha levitti pilluni niin paljaaksi kuin ikinä sai. ”Sun pillu alkaa löystyä, sun pitäisi alkaa käyttää geishakuulia, mä haluun nussii tiukkaa vittua!” sanoi Juha ja tarttui kyrpäänsä. Kädellään hän ohjasi sen pimppaani. Samalla hän levitti vittuani. ”Ootko varma ette oo nussinu muiden kanssa?” hän kyseli. ”En ole nussinut muiden kuin sun kanssa, sun kyrpä on ainoo joka on ollut mun vitussa” vastasin. Rumat puheet kiihottivat häntä ja aiheuttivat vahvemman erektion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama herra meidän metsä yritystä dissaa
Valehtelet, lutka, miten sä muuten oisit niin kiva nussittava!” hän sanoi työntäen samalla munaansa rajusti pilluuni. Sitten hän ottio sen kokonaan ulos, ja työnsi takaisin. Sitten hän työnteli niin että vain kyrvän pää oli sisällä. Kuulimme että ovi kävi, uskovainen mutsi lähti ulos. ”Nyt voidaan nussia kunnolla”, Juha sanoi. Hän nosti minut syliinsä, kyrpä edelleen pillun sisässä, mentiin kylppäriin. Juha nussi mua seinää vasten, kylmät kaakelit selkää vasten ja hervottoman kokoinen kyrpä raiskaten mun pillua. Hän puristi peppuani samalla rajusti. ”saisit laihduttaa, luinen perse olis paljon parempi! Sä huorat lihot ja lihot, jos en päästä sua syömään mitään, nussitaan vaan niin et syö mitään…en mä halua pullataikinaa nussia vaan luista naista”.
Kyrpä veteli viimeisiään, ja taas lensi lasti, suoraan pilluuni. Juha laski mut lattialle, ja avasi suihkun. Hän jätti suihkun päälleni, ja meni itse riisuutumaan. Panomieheni nussi kyrpä näkyvillä, vaatteet päällä. Olin jo ihan väsynyt, ja Juha tuli ja otti suihkun käteensä. ”Pestään sun värkki”, hän sanoi, ja suuntasi suihkun pilluuni. Hän suihkutteli minulle klitorisorgasmin, ja aloin piristyä. ”Mennään kahville”, hän naureskeli. - Anonyymi
Moi nusiaiset!
Jatketaas näitä listoja. Tuossa jokin hetki kirjoitin paljastin top-kymppi listan asiakkaiden erikoisimmista mielihaluista. Nyt voitais jatkaa tätä siten, että paljastan top-10 ällöttävimmät asiakkaat. En osaa rankata näitä kuitenkaan järjestykseen yhden ja kympin välillä, joten tää nyt on vaan top-10-lista ilman sen kummempaa sisäistä järjestystä. No niin aloitetaanpa.
1. Asiakas kertoo käyneensä suihkussa ja uskon häntä. Kun hän tulee sänkyyn hän haisee ihan vitusti hielle. Meinaan tukehtua. Eikä tässä kaikki. Lakanat on pakko panna pesuun HETI tai se paska tarttuu niihin. Tuulettaminenkaan ei auta jos lakanoita ei vaihda. Voi olla että seuraava asiakas miettii että mitä vittua täällä on tapahtunut. Peskää nyt perkele oikeesti ittenne.
2. Jatketaan hygienialla. Tyyppi on juonut viinaa tai haisee valkosipulle tai mikä pahinta, kumpikin. Se ei sitten suihkussa lähde toi. Olen ajatellut että pitäiskö pakottaa käyttämään vielä suuvettäkin. Miksi miehet on (siis jotkut) niin sikoja.
3. Jatketaan vielä hygienialla. Tää on tärkeetä. Mies voi haista ihan hyvälle ja vaikka partavedelle, mutta mikäs unohtui. Varsinkin nuoret miehet on kunnostautuneet tässä. Muna on täynnä mönjää ja töhnää, hyi helvetti. Peskää nyt raasut se esinahan alusta myös. En ota suihin paljaalla mutta kumia laittaessa ei järin kiva näky. Nää on näitä mun työn varjopuolia.
4. Tinkivä asiakas. Mitä helvettiä se tulee siihen mun kallista työaikaa viemään. Homma sovittu puhelimessa ja kun tulee ovesta sisään alkaa neuvotella. Ei, et ole neuvotteluasemissa. Käytän tähän paskan kuuntelemiseen korkeintaan minuutin, sitten tyyppi lentää ulos vaikka koiraa apuna käyttäen. Uutta aikaa en varaa, numero menee heti muistiin ilmaisulla URPO.
5. Mies joka kyselee koko ajan että miltä tuntuu, onko ihanaa, saitko orkut. Se on mun asiani, sovitaan nyt vain että sä panet. Tämä ei ole ihan niin interaktiivista kuin sä kuvittelet…
6. Mies joka pyytää ostaa pikkuhousut aktin päätteeksi. En myy.
7. Mies joka on liian raju. Vaikka sanon, niin ei usko. En tarjoa mitään sadomasopalvelua vaan normaalia seksiä. Sä et siis ota mun käsiä sidontaotteeseen ja leiki raiskaavas mua. En suostu sellaisiin leikkeihin. Onneksi mulla on itsepuolustustausta. Jätkä lähtee vaikka alasti ulos jos sikseen tulee, ei pelota.
8. Soittelemaan ja tekstailemiseen sortuminen. Kiva jos olin kiva pano, mutta en oikein välitä kuulla sitä tukoksi asti. Älä siis tekstaile turhaan jälkeenpäin, varaan kyllä uuden ajan, mutta en ole täällä senssejä varten.
9. Tyyppi ei pääse alkuun eikä pääse loppuun. Eli vitkastelee riisumisessa ja pukemisessa. Jos otat puolen tunnin ajan ja puet siitä 25 minuuttia, niin et kai kuvittele että se loppu viisiminuuttinen muuttuu uudeksi puoleksi tunniksi.
10. Tyyppi ei tule ei sitten millään. Mulla alkaa jo suu mennä kipeeksi tai ranne kipeytyä tai mitä vaan, mutta tää tyyppi ei meinaa tulla.. Ollaan jo yliajalla. Jossain vaiheessa pitää kyllä sitten sanoa että kiitos vain mutta nyt seuraavalla kerralla voit jättää niiden löysien runkkaamisen tuolla rappukäytävässä.
Okei…nyt tuli, tiedän, pahaa settiä. On menkat niin vähän ärsy olo. Ei ole tarkoitus pitää asiakasta välttämättömänä pahana enkä pidäkään. 90 prossaa asiakkaistani on fiksuja. Tuo nyt oli tuollainen purkaus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi nusiaiset!
Jatketaas näitä listoja. Tuossa jokin hetki kirjoitin paljastin top-kymppi listan asiakkaiden erikoisimmista mielihaluista. Nyt voitais jatkaa tätä siten, että paljastan top-10 ällöttävimmät asiakkaat. En osaa rankata näitä kuitenkaan järjestykseen yhden ja kympin välillä, joten tää nyt on vaan top-10-lista ilman sen kummempaa sisäistä järjestystä. No niin aloitetaanpa.
1. Asiakas kertoo käyneensä suihkussa ja uskon häntä. Kun hän tulee sänkyyn hän haisee ihan vitusti hielle. Meinaan tukehtua. Eikä tässä kaikki. Lakanat on pakko panna pesuun HETI tai se paska tarttuu niihin. Tuulettaminenkaan ei auta jos lakanoita ei vaihda. Voi olla että seuraava asiakas miettii että mitä vittua täällä on tapahtunut. Peskää nyt perkele oikeesti ittenne.
2. Jatketaan hygienialla. Tyyppi on juonut viinaa tai haisee valkosipulle tai mikä pahinta, kumpikin. Se ei sitten suihkussa lähde toi. Olen ajatellut että pitäiskö pakottaa käyttämään vielä suuvettäkin. Miksi miehet on (siis jotkut) niin sikoja.
3. Jatketaan vielä hygienialla. Tää on tärkeetä. Mies voi haista ihan hyvälle ja vaikka partavedelle, mutta mikäs unohtui. Varsinkin nuoret miehet on kunnostautuneet tässä. Muna on täynnä mönjää ja töhnää, hyi helvetti. Peskää nyt raasut se esinahan alusta myös. En ota suihin paljaalla mutta kumia laittaessa ei järin kiva näky. Nää on näitä mun työn varjopuolia.
4. Tinkivä asiakas. Mitä helvettiä se tulee siihen mun kallista työaikaa viemään. Homma sovittu puhelimessa ja kun tulee ovesta sisään alkaa neuvotella. Ei, et ole neuvotteluasemissa. Käytän tähän paskan kuuntelemiseen korkeintaan minuutin, sitten tyyppi lentää ulos vaikka koiraa apuna käyttäen. Uutta aikaa en varaa, numero menee heti muistiin ilmaisulla URPO.
5. Mies joka kyselee koko ajan että miltä tuntuu, onko ihanaa, saitko orkut. Se on mun asiani, sovitaan nyt vain että sä panet. Tämä ei ole ihan niin interaktiivista kuin sä kuvittelet…
6. Mies joka pyytää ostaa pikkuhousut aktin päätteeksi. En myy.
7. Mies joka on liian raju. Vaikka sanon, niin ei usko. En tarjoa mitään sadomasopalvelua vaan normaalia seksiä. Sä et siis ota mun käsiä sidontaotteeseen ja leiki raiskaavas mua. En suostu sellaisiin leikkeihin. Onneksi mulla on itsepuolustustausta. Jätkä lähtee vaikka alasti ulos jos sikseen tulee, ei pelota.
8. Soittelemaan ja tekstailemiseen sortuminen. Kiva jos olin kiva pano, mutta en oikein välitä kuulla sitä tukoksi asti. Älä siis tekstaile turhaan jälkeenpäin, varaan kyllä uuden ajan, mutta en ole täällä senssejä varten.
9. Tyyppi ei pääse alkuun eikä pääse loppuun. Eli vitkastelee riisumisessa ja pukemisessa. Jos otat puolen tunnin ajan ja puet siitä 25 minuuttia, niin et kai kuvittele että se loppu viisiminuuttinen muuttuu uudeksi puoleksi tunniksi.
10. Tyyppi ei tule ei sitten millään. Mulla alkaa jo suu mennä kipeeksi tai ranne kipeytyä tai mitä vaan, mutta tää tyyppi ei meinaa tulla.. Ollaan jo yliajalla. Jossain vaiheessa pitää kyllä sitten sanoa että kiitos vain mutta nyt seuraavalla kerralla voit jättää niiden löysien runkkaamisen tuolla rappukäytävässä.
Okei…nyt tuli, tiedän, pahaa settiä. On menkat niin vähän ärsy olo. Ei ole tarkoitus pitää asiakasta välttämättömänä pahana enkä pidäkään. 90 prossaa asiakkaistani on fiksuja. Tuo nyt oli tuollainen purkausTäältä löytyy melkein kaikki, tai enemmänkin, ja edullisesti: https://www.amazon.de/erotik/b?node=64274031 (Sex & Sensuality -osasto). Paketit tulevat erittäin nopeasti, ja asiakasspalvelu ei voi alla parempaa. Vaihto- ja palautusoikeus on, ja sujuu maksuitta.
- Anonyymi
kysyisitkö tarjousta remontista sellaiselta urakoitsijalta joka repii ja sotkee toisten yrittäjien omaisuutta ?
- Anonyymi
Me mökkiläiset olemme valinneet kaikki mökkiremontin tekijät Paikalliselta ilmoitustaululta. Paikallinen on hyvä tekijä yleensä. Toi on harmi että tämä veijari on vuosikausia rikkonut ja vaurioittanut esimerkiksi hienoja sinisiä kalliitakin mainoslevyjä joissa ainakin oli hieno kattotyö ja näyttäviä kuvia laiturista tai terassista.
- Anonyymi
Laittakaa tänne meille vinkkiä kaverista jota osataan varoa jos sattuisi meille tarjoamaan palvelua, ollaan vanhoja ja me ei huomata jos oikein vilunki kaveri huijaisi meitä.
- Anonyymi
lusissa vaikuttaa tämä herra jola useissa suomi24 kirjoituksissa loukkaa muita yrittäjiä ja yksityishenkilöita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lusissa vaikuttaa tämä herra jola useissa suomi24 kirjoituksissa loukkaa muita yrittäjiä ja yksityishenkilöita
Kesä lähestyy ja sitä odotellessa on hyvää aikaa virkistää muistia paikoista, joissa nudismia voi harjoittaa. Virallisia nakurantojahan Suomessa ei monta ole, eikä läheskään kaikilla ole mahdollista käydä niissä pitkien matkojen vuoksi. Sen vuoksi voisi kerätä listan esim. rannoista, joissa on itse ollut nakuna tai sitten nähnyt jonkun toisen. Alasti olo uimarannalla ei ole enää rangaistavaa ellei sitten muuten käyttäydy huonosti.
Perheen kanssa on oltu nakuina seuraavilla rannoilla:
Ahvenanmaa: Degersand
Hanko: Tulliniemen ranta, Silversand, Lappohja
Turku: Saaronniemi, Ruissalo
Lisäksi olen kuullut, että joku on ollut alasti myös seuraavilla rannoilla:
Helsinki: Mustikkamaa, Uutelan kalliot
Oulu: en muista rannan nimeä, se iso hiekkaranta
Kalajoki: Hiekkasärkät
Kuopio: en muista nimeä
Kertokaa vapaasti omista kokemuksistanne ja tiedoistanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me olemme olleet Turun seudulla alasti aurinkoa
ottamassa ja uimassa Ruissalon Saaronniemen
epävirallisen rannan lisäksi Paimiossa hiekkakuopilla,joskus paikalla muita nakuja jokus seuraan liittyi uimapukukansaa ja Haunistenaltaan itäpäässä olevilla kallioilla.Kaikki hyviä paikkoja. Saaroniemi on kiva paikka,jos haluaa olla nakuna muiden seurassa(nykyisin yksinäisten miesten osuus vähenemässä,sillä esim. viime kesänä paikalla oli useita pariskuntia ja yksinäisiä naisia ja naisporukoita,hienoa toivottavasti ensi kesä on vapaampi ja aurinkoisempi.) Paimiossa on ajotie suljettu puomeilla,joten kulku hieman hankalaa ja jotenkin tyhmää kun uimapuvulliset tunkevat toisinaan lähelle ja heittävät paheksuvia katseita vaikka ko. alueella tilaa löytyy,ehkä alastoman ihmisen näkeminen on kuitenkin niin harvinaista vielä.Viime kesänäkin olimme toisen parin kanssa sivummalla,kun saapui nuori pariskunta ihan iholle ja nainen ehdotti myöskin uikkareiden pois ottoa johon mies ei suostunut vaan söi silmillään vaimoani ja tuttava pariskunnan rouvaa ja heidän lähes poslareita alapäitään.Toki löytyy myös poikkeuksia kuten perhe joka muita mutkitta totesi "täällähän voi olla ilman uikkareita!" ja niin lähtivät vaatteet kaikilta.Toivottavasti Paimiossa löytyy ensi kesänä tilaa kaikille saman henkisille.
Haunistenaltaalla parkkitila on tosi pieni,mutta jos löydät tilaa niin sitten parkkialueelta oikealle polkua pitkin kunnes olet altaan itäpässä olevilla kallioilla.Etsi rauhassa paikkasi,siellä ovat kaikki sekaisin sen enempää toisiaan ihmettelemättä.Nakuja tosin joskus vain me toisinaan muutama muu . - Anonyymi
Juhaa kannattaa varoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhaa kannattaa varoa!
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18044314O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri KIITOS juha, kun jaksoit mainostaa puolestamme keskustapuoluetta ja näin tuli suuri äänimäärä ja saimme hyvän lopputuloksen. Jaksathan jatkossakin toimia puolueemme hyväksi yhtä aktiivisesti. Äläkä tiedosta sitä, että toisten haukkuminen sataa haukutun laariin. Kiitos vielä kerran meidän kaikkien puolesta ja hyvää kevättä!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on ihan pariskunta, herra ja rouva, yhdessä. Poliitikkona aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Unto lopettanut... hän kohottautui... nousi Kaisun päälle... Kaisu tarrasi Unton seisovaan kulliin kuin hädässä ja suuntasi sen pillullensa... sinne se upposi Kaisun ilohuudahduksen säestyksellä...
Pariskunta alkoi naida varovaisin liikkein... kun yhteinen tempo löytyi, niin tahti kiihtyi... Kaisu metsästi päättäväisesti nautintoa, ja hänen kehon liikkeensä olivat sen mukaiset! Ähinä ja naimisen äänet kuuluivat... hajut myös... koko illan kestänyt esileikki oli saamassa päätöksnsä. Kaisu nosti päätä ylöspäin silmät kiinni, orgasmi otti vallan ja hänen huutonsa kiiri varmasti käytävälle saakka! Mutta minkäs sille voi kun tuntuu niin taivaallisen hyvältä! Untokin jäykistyi, urahti ja tuli Kaisun syliin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirpa otti alastonta Teroa kädestä, johdatti vuoteen toiselle puoliskolle ja kuiskasi tätä ottamaan häneltäkin puseron, hameen ja pikkarit pois! Hän ei ollut saanut miestä aikoihin ja nyt todella himotti. Tero toimi niin ja pian Sirpa oli vuoteella Eevan asussa... Sirpa otti Teron täyteen mittaan kasvaneen kullin käteensä, runkkasi sitä ja antoi terskalle hyvälevää huulihoitoa... Tero ähkäisi ja huokasi nauttien... upotti kullinsa täydeltä mitalta Sirpan kurkkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirpa kääntyi vuoteessa polvilleen, timmi pylly vuoteen reunalle päin... Kaisu tönäisi vieressä ollutta Kakea ja sanoi: -Auta nyt Sirpaa! Kakea ei kahta kertaa tarvinnut kehottaa, vaan hän veti oman aseensa tanaan, kävi Sirpan taakse ja upotti sen Sirpan märkään pilluun. Sirpa oli nyt kuin paisti vartaassa! Hyvä paisti kypsymässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirpa otti Teron kullin syvälle suuhunsa, liikutti sitä rytmikkäästi edestakaisin... ja samalla hän sai Kakelta sitä nautintoa, jota oli tullut meren aaltojen keskeltä hakemaan! -Ihanaa, ihanaa, hän huokasi itsekseen... Yltäkylläiset lihan ilot päättyivät aikanaan... Tero tuli Sirpan suuhun eikä Sirpakaan jäänyt osattomaksi... Kaken taikasauva, iso kyrpä, sai aikaan ihanan orkun Sirpan vitussa Kaken saadessa myös,... ja se sai Sirpan haukkomaan henkeä ja näkemään tähtiä... hän vaipui vuoteelle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisu ja Sirpa saapuivat Messevä-campingiin autolla. Oli perjantai-iltapäivä, kuuma ilma. Jyri oli varannut heille hirsimökin. Sinne he tyhjensivät eväät ja juomat autostaan. -Ihana lähteä toisiin maisemiin, Sirpa totesi. Matka ei ollut pitkä, naapurikaupungista oli lähdetty, vain 15 kilometrin päästä.
Mökin vieressä oli pitkäaikaisparkissa asuntovaunu. Sen asukit, kaksi rakennusmiestä saapuivat vähän naisten saapumisen jälkeen töistä. Naiset olivat mökin rappusilla ja tervehtivät miehiä. -Harmittaa, kun ei voi lähteä kotiin Kainuuseen! Tietty rakennusurakka piti saada valmiiksi viikonloppuun mennessä, sanoi Alpo, toinen miehistä. Toinen mies Reijo nyökkäili vieressä. Miehet olivat lihaksikkaita, kookkaita viisisäkymmenissä olevia äijiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhaa kannattaa varoa!
Olin menossa vierailulle poikaystäväni Juhan luo. Matkalla bussipysäkiltä hänen luokseen ajattelin, ettei hän oikeastaan ole kovin viehättävä; mitättömän näköinen, seiniin sopeutuva mies. Juha vielä väitti kärsivänsä impotenssista, ja sen varjolla hän pyysi minun pukeutuvan seksikkäisiin vaatteisiin, jotta kyrpä pysyisi varmasti kovana. Hän oli saanut lääkärin määräyksestä peniksen juureen piikillä laitettavaa ainetta, joka jäykistää peniksen, tosin tämän aineen vaikutuksesta penis pysyi kovana ikuisuuden ja jätkä saattoi nuohota joka ikistä reikääni mielin määrin. Hän oli tosi mitätön, paitsi sängyssä. Rupuisen näköinen kyrpä pomppasi seisomaan, ja siitä kasvoi mahtimuna, joka teki mitä vaan. Aika erikoista, tosiaan?!
No, olin jo Juhan ovella. Tämä tylsimys asui äitinsä kanssa, vaikka oli jo 26 vuotias. Kiltti ja uskonnollienn mutsi ei tajunnut poikansa olevan hirveä pornofriikki, ainoastaan pojan huoneessa oleva lukollinen laatikko kiinnosti häntä. Siellähän Juha säilytti kaikkea XXX-kamaansa, mm. liukuvoiteita, filmejä, ja lehtiä. Olisi ollutr jo syytä jättää koko tylsimys, muta jostain syystä oli täällä, taas. Juha tuli ovelle ja pyysi muitta mutkitta huoneeseensa ja lukitsi oven. ”On tehny pillua mieli koko päivän” hän kommentoi, ”kaupungilla tuli vastaan teinimuijia tosi lyhissä mekoissa, ja mulla alkoi seistä…” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin viikonloppu vapailla armeijasta ja mennyt ukkini mökille rentoutumaan. Mökillä oli lisäksemme ukin naisystävä Leena, jonka kanssa ukki oli ollut jo vuosia, mummini lähdettyä uuden miehen matkaan jo aikoinaan. Palasin alkuillasta mökille metsän lävitse käytyäni kylillä. Ukin mökki oli nykyaikainen suurine ikkunoineen. Tulin rämeiköstä takapihan puolelle, jonne yhden makuuhuoneen ikkunat olivat. Jäin vähän puiden katveeseen, kun huomasin ukin makoilevan sängyllä. Kuin isosta televisiosta, katselin kuinka Leena peppu pystyssä, imeskeli ja suukotteli ukin, melko kookasta, miehekästä kalua. Ukkini oli 70-vuotias, melko hyvässä kunnossa vielä, kiitos liikunnallisen elämän. Leena oli 68-vuotias, naisellista pyöreyttä omaava, viehättävä ja runsas rintainen nainen. Yllätyin. miten syvälle ja taidokkaasti Leena imi ukin sauvaa, taitaa Leena olla melkoinen syväkurkku, mietin tuntiessani pientä kihelmöintiä etumuksessani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä ulkomaalaisista verkkokaupoista, että oma hankaluutensa on kun tilaa tuotteet kuten paketin seuranta ja jos on viallinen tuote niin miten hoitaa palautuksen ja valituksen. Mä suosin suomalaisia erotiikkaliikkeitä. Olen ite tilannut useammasta suomalaisesta seksilelukaupasta kuten kaalimato, huippukiva, hotlips sekä olen käynyt uusimmissakin verkkokaupoista tilaamassa seksileluja ja asuja. Uusimmasta alan liikeestä www.ihanaa.fi kävin tilaamassa joululahjaksi itselleni kivoja seksileluja ja tulivat nopeasti sekä maksutapana oli klarna. oli helppo ja vaivaton tilata. selkeä verkkokauppa ja tuotteet löytyivät tosi helposti. Ei mikään tuhannen välineen valikoima, mutta hyvin kattava ja laadukkaat lelut oli myynissä. Ulkomaalaisilta kun tilaa on ettei aivan heti tuu tuotteet ja onhan se oma hommansa alkaa palatuttaan tuoteita jos ei olekkaan tyytyväinen. Olen joskus tilannut aikoinaan Sinfuliltakin ja tuotteiden toimituksessa menee tovin aikaa. Ite kun tilaan haluan tuotteen mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhaa kannattaa varoa!
Tässä gallup:
Miesystäväni väittää että useat naiset pitävät siitä että heidät otetaan takaapäin, ja HUOM nyt puhun ihan vaginaseksistä, - en peppusksistä!! Itse en koe sitä miellyttävänä; se voi satttua, en saa orgasmiakaan.
Miten on siskot (miehet älkää vastatko!)
- Kuinka moni teistä nauttii takaapäin-seksistä, moniko ei pidä siitä?
- Jos pidät seksistä takaapäin, mikä on paras asento (kontallaan, seisten, mahallaan, jalat auki, jalat kinni)
- Onko joku teistä oppinut jotain niksejä/asentoa jotta takaapäin seksistä on tullut nautittavaaa vaikka aiemmin on ollut toisin?
Vai olenko vaan herkkä...
Saanko teiltä apua siskot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri KIITOS juha, kun jaksoit mainostaa puolestamme keskustapuoluetta ja näin tuli suuri äänimäärä ja saimme hyvän lopputuloksen. Jaksathan jatkossakin toimia puolueemme hyväksi yhtä aktiivisesti. Äläkä tiedosta sitä, että toisten haukkuminen sataa haukutun laariin. Kiitos vielä kerran meidän kaikkien puolesta ja hyvää kevättä!!!!!!!
Paljon siis saatiin suunniteltua asioita eteenpäin sen lisäksi, että saimme parinviikon tauon jälkeen myös taas nauttia toisistamme. Tämän viikonlopun ”ukko” on taas kiinni palveluksessa ja nyt jo kulunut viikko ilman miestä alkaa tehdä kiukkuisaksi ja päälle vielä toinen viikko pitäisi kärvistellä ilman sitä ihanaa ”täyttymistä” miehestä.
Tämä alkuraskaus on tehnyt minusta taas niin kiimaisen nartun, että kun vain vähänkin mukavan näköisen kaksilahkeisen näkee, niin paikat alkaa kostua.
- Anonyymi
tämä on hyvä ja asiallinen foorumi jossa saa nostaa väärinkäytökset ihmisten ilmoille. Normaalijärjellä varustettu ihminen kun lukee foorumista miten on joutunut käytöksestään silmätikuksi- miettii käytöstään. Tämä episodi on tainnut alkaa aikoja sitten ja taitaa perustua erään vanhemman rouvan henkilökohtaisiin toiveiden toteutumattomuuteen ja siitä seuranneeseen turvautumiseen tähän taitavaan ilkeyksien ammattilaiseen. Ilkeyksien teko itseensä turhautumisena on syy jatkuvaan ilmoitustauluilla toisen yrittäjän sabotointiin. Ainahan sitä ammattilaista pitää joka hommaan käyttää, laadun tae. Paljon järkevämpi tapa olisi käyttäytyä esimerkillisesti ja saavuttaa tätä kautta hyvä maine ja asiallinen hyvä tai kohtuullinen toimeentulo.
- Anonyymi
Aiemmin siellä oli jonkun remonttiryhmä.fi isoja talon julkisivukuvia, ne poistui ja nyt näyttää olevan samanlaisia talon julkisivu kuvia punasävyistä, ja pysyy paikalla, muut näköjään syystä tai toisesta pitää Paasosta käsin ilkivaltaisen tyyppisesti poistaa. Miten liittyy, tiedä en -samalainen juttu ja pitkin jokaista pylvästä kuin aiemminkin oli.
- Anonyymi
Lisäksi olen kuullut, että joku on ollut alasti myös seuraavilla rannoilla:
Helsinki: Mustikkamaa, Uutelan kalliot
Oulu: en muista rannan nimeä, se iso hiekkaranta
Kalajoki: Hiekkasärkät
Kuopio: en muista nimeä
Kertokaa vapaasti omista kokemuksistanne ja tiedoistanne.- Anonyymi
Korkkarit jalkaan ja sukat, unohtamatta sukkanauhaliivejä. Jalat vyötäröä myöden ulos aukosta ja mieheni laittoi jalkani levälleen remmeillä, siinä olin tarjolla, hyvässä asennossa. Mies laittoi ilmoitustaulun "teens only", koska en halunnut vanhojen ukkojen lerppakulleja. Vartti odottelua ja ensin koetettiin sormella ja sitten kynnettömällä. Täysin anonyymiä seksiä, ja olisin voinut panettaa itseäni vaikka koko illan. Jonoa piisasi ja äänestä päätellen nuoria miehiä. Ja tämä kaikki löytyy Ruotsista. Deluxe sex clubilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18886973/outoa-toimintaa-rakennusalan-markkinoinnissa-heinolassa#:~:text=UUSI-,Korkkarit jalkaan ja sukat, unohtamatta sukkanauhaliivejä. Jalat vyötäröä myöden ulos aukosta,päätellen nuoria miehiä. Ja tämä kaikki löytyy Ruotsista. Deluxe sex clubilta.,-Äänestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18886973/outoa-toimintaa-rakennusalan-markkinoinnissa-heinolassa#:~:text=UUSI-,Korkkarit jalkaan ja sukat, unohtamatta sukkanauhaliivejä. Jalat vyötäröä myöden ulos aukosta,päätellen nuoria miehiä. Ja tämä kaikki löytyy Ruotsista. Deluxe sex clubilta.,-Äänestä
Iloinen miesnelikko oli myös tullut tanssimaan. Drinkit käsissään he istuivat lähelle daamejamme. -Mikäs se on rouvat tuonut tänne laivalle, Mikaksi esittäytynyt mies kysäisi heiltä. -Tarvitsemme tuuletusta arjesta, Kaisu sanoi. Mikan lisäksi matkassa olivat Kake, Unto ja Tero. -Me taas olemme menossa Ruotsiin käytettyjä autoja ostamaan. Netistä oli jo tehty varaukset, Kake kertoi. Miehet olivat Sisä-Suomesta ja noin nelikymppisiä urhoja, miehiä parhaassa iässä!
- Anonyymi
On tainnut osua aloittaja naulankantaan! Se Jippoileva kaveri on lukenut palstan ja laittaa ihmisten harhaanjohtamismielessä tälläisiä asiattomia viestejä jostain kopioituna väliin. Kyllä vihdoin viimein voisi entisen baari piristeen ympäristö siivoutua ilkeyksistä ja ammattimaisista teoista pahanteossa.
- Anonyymi
Ladyt kiirehtivät hyttiinsä. Ihana Jyri oli varannut heille ison hytin, jossa oli tilaa - ja kaksoisvuode! -Hyvin alkaa, he tuumasivat. Päällysvaatteet riisuttiin, ja naiset lähtivät kiireesti tax free -ostoksille. Hajuvedet, Kaisulle silkkihuivi ja hyttiin janojuomaa ja vähän purtavaa vastaisuuden varalle. Ne olivat hankinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladyt kiirehtivät hyttiinsä. Ihana Jyri oli varannut heille ison hytin, jossa oli tilaa - ja kaksoisvuode! -Hyvin alkaa, he tuumasivat. Päällysvaatteet riisuttiin, ja naiset lähtivät kiireesti tax free -ostoksille. Hajuvedet, Kaisulle silkkihuivi ja hyttiin janojuomaa ja vähän purtavaa vastaisuuden varalle. Ne olivat hankinnat.
Hyttiin palattuaan Kaisu ja Sirpa riisuivat vaatteet, menivät suihkuun, pesivät rauhassa itsensä... Sirpa tunsi jäsenissään, että sylissä tykyttää... siihen on kyllä olemassa parannustroppia... varmaan näillä satamassa seuratuilla miehillä on sitä... eronneella on siitä kurjaa, että sitä kullin troppia ei aina tarvitessa saa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyttiin palattuaan Kaisu ja Sirpa riisuivat vaatteet, menivät suihkuun, pesivät rauhassa itsensä... Sirpa tunsi jäsenissään, että sylissä tykyttää... siihen on kyllä olemassa parannustroppia... varmaan näillä satamassa seuratuilla miehillä on sitä... eronneella on siitä kurjaa, että sitä kullin troppia ei aina tarvitessa saa...
He kävivät pitkälleen maamatkan rasituksia tasaamaan ja pohtivat tulevaa iltaa tai oikeastaan yötä. Olihan nyt jo varsin myöhä. Laivan koneet kävivät ja paatti liikkui kohti Tukholmaa. -Suunnataan tanssimaan, Kaisu sanoi. Ehkäpä ne miehetkin ilmestyvät sinne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He kävivät pitkälleen maamatkan rasituksia tasaamaan ja pohtivat tulevaa iltaa tai oikeastaan yötä. Olihan nyt jo varsin myöhä. Laivan koneet kävivät ja paatti liikkui kohti Tukholmaa. -Suunnataan tanssimaan, Kaisu sanoi. Ehkäpä ne miehetkin ilmestyvät sinne...
Rupattelu jatkui. Unto pyysi Kaisua tanssimaan. Tangossa on aina taikaa. Hiljainen Unto puhui enemmän kehon kieltä; hän vei hyvin, oli ilo tanssia taiturin kanssa. Hän veti Kaisua lähelleen, ja nyt Kaisu tunsi alavatsan suunnalla tutun kohouman: miehen viisari noteerasi hänen naiseutensa! Kaisu ei kokenut sitä kiusallisena, vaan sellainen imartelee aina aikuista naista, on tunnustus hänen aidolle naisellisuudelleen! Kaisukin veti itseään lähemmäksi Untoa ja antoi tunteen ohjata... ja lämpö nousi pillusta poskiin saakka... Sirpa oli myös päässyt pyörähtelemään Teron kanssa... hänelläkin vaikutti olevan kivaa... toistensa ohi liidellessään Sirpa ja Kaisu iskivät kenenkään huomaamatta silmää toisilleen... hyvin matka alkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupattelu jatkui. Unto pyysi Kaisua tanssimaan. Tangossa on aina taikaa. Hiljainen Unto puhui enemmän kehon kieltä; hän vei hyvin, oli ilo tanssia taiturin kanssa. Hän veti Kaisua lähelleen, ja nyt Kaisu tunsi alavatsan suunnalla tutun kohouman: miehen viisari noteerasi hänen naiseutensa! Kaisu ei kokenut sitä kiusallisena, vaan sellainen imartelee aina aikuista naista, on tunnustus hänen aidolle naisellisuudelleen! Kaisukin veti itseään lähemmäksi Untoa ja antoi tunteen ohjata... ja lämpö nousi pillusta poskiin saakka... Sirpa oli myös päässyt pyörähtelemään Teron kanssa... hänelläkin vaikutti olevan kivaa... toistensa ohi liidellessään Sirpa ja Kaisu iskivät kenenkään huomaamatta silmää toisilleen... hyvin matka alkaa!
Ilta tanssisalissa kului rattoisasti jutellen, tanssien, napanderia ottaen ja pikku hiljaa eroottisesti kiusoitellen puolin ja toisin. Pian edessä oli ratkaistavana se tuttu kysymys: teille vai meille... Kaisu vastasi niin kuin oli etukäteen suunniteltu ja sanoi miehille suoraan: meille!
- Anonyymi
Varokaa hyvät ihmiset kun tilaaltte verkkokaupasta, myös seksikaupat, suosikaa kotimaisia kauppoja!!!
Itse menin retkuun ensin Vuxen ja sitten Sinful -kaupoissa.
Hyvät suomenkieliset sivut, mutta toinen oikeasti Ruotsissa, toinen oikeasti Tanskassa. Paketti luvataan lähettää heti, mutta kun se lähtee ulkomaiselta varastolta, tulee suomen noin viikon! Seurantakooditkin alkaa näyttää jotakin vasta kun paketti on suomessa ja Postin jakelussa (tai Postnord tai joku muu)
Suomalainen kauppa kun lähettää samana päivänä, se on yleensä seuraavana päivänäö jo haettavissa!!!
Vielä kun oli yksi ulkomaisen lelukaupan konkurssi juuri, niin maksakaa luottokortilla, saa rahat takaisin jos käy huonosti. suomalaisesta kaupasta voi tietää jotakin suomalaisista rekistereistä, mutta näistä ulkomaisista firmoista ei tiedä kyllä mitään!
Itsellä oli epäselvyyttä tilauksen ja tuotteen kanssa, niin tanskalaisen kaupan siihen astinen suomenkielinen palvelu loppui siihen, ja asiasta piti jatkaa "talousihmisten" kanssa mieluiten tanskaksi (!) tai englanniksi. Siinäpä sitten kouluenglannilla yritti selittää... Tanskan opinnot jäi peruskoulussa pikkuisen vähiin :)
Tämän jälkeen olen käyttänyt vain 100% suomalaisia seksikauppoja! - Anonyymi
Vaikka olen nähnyt monenlaisia asentoja, niin netissä hämmästyksekseni huomasin tosi erikoisen asennon. Sivulla sitä kutsutaan Amazon position. Siinä todetaan, ettei se sovi kovin ujoille. Se on erikoinen muoto asentoa, jossa nainen on päällä. Mies on selällään nostaen jalkojaan ylös ja kohti päätään. Nainen asettuu sitten miehen ylöspäin kenottavan pyllyn päälle hajareisin. Nainen on tällöin korkealla miehen päällä ja pystyy kontrolloimaan aktia sieltä käsin. Vaikuttaa vähän hankalalta asennolta ainakin näin miehestä. Onko kenelläkään kokemuksia tästä asennosta? Olisi hauska kuulla kokemuksista. Kuva ja selitys löytyy sivustolta SexInfo101.com.
- Anonyymi
On oikeasti ihanan tuntuista, pyydä miestä ensin työntymään hitaasti sisään muutama kerta jotta pääset asian jyvälle.
Yksi mun lemppareista on maata mahallaan ja nostaa peppua ylös ( jalat myös sängyssä kiinni, eli vain peppu ylös..) niin että mies pääsee työntymään sisääni, silloin se tuntuu kaikkein ihanimmalle.
Mutta myös kaikki muutkin asennot takaapäin on oikein toimivia=) - Anonyymi
Millä tahdilla tai tyylillä on paras "runkuttaa" edestä päin? Nopeammin sisään ja rauhassa ulos?
Entä jos nainen ns.ottaa huulilla vastaan, ja hieroo panemisen mukana alapäällään, pitääkö jatkaa tätä tahtia? Naiset eivät kuitenkaan välttämättä jatka kovinkaan pitkään tätä liikettä, kyllästyvätkö sitten tai jotain.
Riippuu tietysti naisesta mistä tämä pitää, mutta en ole suuria eroja huomannut, ja aika ei yleensä opetteluun riittää ainakaan tuntemieni naisten kanssa, varsinkin kun ovat aika vähäsanaisia.
Jotenkin vaan tuntuu ettei vehkeellä pidä sohia miten sattuu..
Vinkkejä? - Anonyymi
Kai siinä sinne jonnekkin lapsuuteen mennään. Kuten niin moni poika, niin halusin tietysti isona palomieheksi, lentäjäksi tai edes rekka-auton kuljettajaksi.
Lapsuude betoniviidakon pihapiirissä sattui olemaan, sanotaan nyt vaikka Matti, sellainen leuhka poika jonka isä sattui olemaan rekkakuski. Mistä Matti muisti aina mainita kun pääsi isänsä kanssa yön yli reissuun rekan kyytiin.
Yksi kaunis kerta katselin kateellisena kun Matti saapui taas yhdeltä tällaiselta reissulta, ja kapusi alas kuorma-auton hytistä. En musita, miksi hän ei huomannut minua mutta minä kyllä huomasin hänet ja siinä meni hetki tajuta, mikä siinä kuvassa oli vikana.
Kunnes tajusin, että hän oli heittänyt haalarit pois kuumassa hytissä, tai siis ei siinäkään vielä mitään, mutta poikien kalsareiden sijaan hänellä oli jalassaan vain tummansiniset lasten sukkahousut, vaikka me molemmat oltiin oltu jo hyvän aikaa koulussa, missä pojat eivät tietenkään saaneet käyttää sukkiksia.
En lapsena tietenkään tajunnut, että mitä tapahtui, tai miksi olin niin sanoin kuvailemattoman kateellinen Matille. Isänikin oli vain tylsä pankinjohtaja, ja vaikka minulla muuten oli hienoja leluja, niin en koskaan saanut sukkahousuja, tai päässyt rekan kyytiin.
No ei minusta rekkakusiakaan tullut, mutta jostain sieltä sukkahousu fetissini kumpuaa, jota sitten teinivuosina toteutin monien mutkien kautta - Anonyymi
Minunkin sukkahousufetismini juontaa juurensa lapsuuden kokemuksiin. Pikkupoikana jouduin pitämään sukkiksia, noita tyttövaatteita, joita inhosin ja häpesin. Muistan juuri tuollaiset tummansiniset ribatut puuvillaiset sukkikset ylläni. Samalla kun niitä vihasin, koin ne jollain oudolla tavalla jännittävinä ja kutkuttavina. Ne menivät ihon alle sieluuni. Myöhemmin hieman vanhempana yritin salaa kiskoa pikkusiskoni sukkiksia ylleni, mutta ne jäivät puolireiteen. Vasta varhaispuberteetissa löysin äidin sukkahousulaatikon, aarreaittani. Nyt pukisin mielelläni niitä lasten sukkiksien kaltaisia puuvillaisia ribattuja
- Anonyymi
Itsellä meni aikaa että pääsin sukkahousuihin käsiksi, mutta kuten sanoit, se tunteiden ristiriita oli niin todellinen että sen muistaa vieläkin. Se oli sellainen sekoitus lapsellista mielikuvitusta, ja mainitsemiasi häpeää ja hämmennystä, siitä miten tyttömäisestä vaatteesta oli kyse.
Kuvittelin, että Matin elämä oli vieläkin jännittävämpää kuin joku supermiehen elämä. Pitää nyt jalassaan sukkahousuja ja vetää ne esille… No jos ei puhelinkopeissa, niin auton kopissa nyt kuitenkin.
Mikä olisikaan voinut olla vaarallisempaa, kuin olla rekan kyydissä sukkahousuissa. - Anonyymi
Seksuaalinen fetisismi henkisenä tilana voidaan määritellä välttämättömyytenä käyttää esinettä seksuaalisen tyydytyksen saavuttamiseksi, sukuelimen sijasta. Esine voi myös olla jokin muu kehon osa, vaatekappale, tai harvemmin, jonkin verran persoonaton esine. Tämä henkinen tila esiintyy melkein yksinomaan miesten keskuudessa, ja suurin osa käytetyistä esineistä liittyy naisvartaloon tai naisvaatteisiin. Lähde: https://www.britannica.com/science/fetishism-psychology
Se, että jokin esine, tai kehon osa/piirre, nostaa mieleen kiihottavia seksuaalisia, muistoja ei ole fetisismiä. Fetisismiä on se että ei voi saavuttaa tyydytystä (orgasmia) ilman että seksuaalinen fetissi (esine, objekti) on ensisijaisena mukana kuvioissa. - Anonyymi
Itsellä on pitkään ollut fantasia äidin ja pojan välisestä seksisuhteesta. Fantasiassa poika on toki täysi-ikäinen. Jostain syystä tämä fantasia on ollut aina yksi niistä kaikkein kiihottavimmista ellei kiihottavin.
Fantasiassa olen tietenkin itse pojan roolissa. Usein fantasia menee jotenkin näin: Eletään tavallista kotiarkea äidin kanssa kiireineen, kotitöineen ja rauhottumisen hetkineen. Välillä ärsyttää tehdä kotiaskareita, mutta koska olen kiltti ja vastuuntuntoinen poika teen, mitä äiti käskee. Se myös saa hänet hyvälle tuulelle, joten teen kaiken mukisematta. On myös mukava nähdä, kun äiti hymyilee.
Jossain vaiheessa olen havahtunut siihen, että katselen äidin muotoja tarkemmin ja tajunnut kiihottuvani niistä. Sitten iskee nolous ja kiellän itseltäni sellaiset ajatukset. Kuitenkin ajatukset palaavat yön pimeinä tunteina ja unissa..näen unta äidistä ja herätessäni tajuan, että unessa sain toteuttaa salaisia mielihalujani vapaasti. Myöhemmin kiusaus vie voiton ja alan ajatella fantasiaa myös hereillä ollessani ja jopa äidin läsnäollessa.
Siivouspäivinä äiti on pukeutunut pelkkään t-paitaan ja pikkuhousuihin ja seuraus on selvä..hakeudun aina samaan tilaan ja saatan jopa tarjota apua. Sydän pamppailee, kun äiti laskeutuu polvilleen puunaamaan lattiaa. Kerta toisensa jälkeen hakeudun hänen läheisyyteensä ja saatan esimerkiksi mennä juttelemaan muina miehinä hänen lähellensä millä verukkeella milloinkin. Siivoussessioiden jälkeen hakeudun välittömästi omaan rauhaan käymään tapahtumia läpi..
Aikaa kuluu ja yhtäkkiä huomaan pieniä muutoksia äidissä..havahdun siihen, että hän käyttääkin kotioloissa nätimpiä alusvaatteita vanhojen mukavien sijaan. Hän myös alkaa siivota usein, kun olen katselemassa tv:tä, mikä tietysti hieman ärsyttää aluksi, mutta samalla tajuan sen mahtavaksi tilaisuudeksi. Mietin kuinka paljon haluaisinkaan sanoa ääneen, kuinka kiihottunut olen, mutta en vain voi..en uskalla.
Eräänä päivänä tulen kotiin eikä äiti ole vielä tullut. Menen käymään vessassa ja huomaan, että joitain vaatteita on mennyt pyykkikorin ohi..noukin ne ja laitan ne koriin. Samalla huomaan, että seassa on todella kuumat naisten alusvaatteet..lukitsen vessan oven ja levitän ne lattialle ja sydän pamppaillen mietin, miltä ne näyttävätkään äidin päällä. En tiennyt, että äidillä edes on tuollaisia..kävipä tuuri, että ne olivat vahingossa pudonneet ohi.
Myöhemmin äiti tulee kotiin iloisena ja halaa minua tullessaan. Hän on käynyt kaupassa ja ostanut herkkuja ja viiniä ja toteaa, että voitaisiin katsoa illalla yhdessä elokuva Netflixistä ja nautiskella herkuista. Vastaan, että mikäs siinä, koska seuraava päiväkin on itsellä vapaana.
Illalla menen etukäteen sohvalle odottelemaan äitiä, joka on päättänyt vielä mennä suihkuun ennen elokuvailtaa. Odottelen naukkaillen lasillista viiniä. Viimein äiti tulee suihkusta ja vastoin odotuksia hän ei laitakaan iltavaatteita päälle vaan hyppää sohvalle pelkässä kylpytakissa. Laitamme elokuvan pyörimään ja äiti ottaa toisen lasinsa viiniä. Hän vetää ison torkkupeiton meidän päälle ja hymyilee minulle. Laitan elokuvan pyörimään ja mietin mitä mahtaakaan tapahtua..
---
Ajatus veikin mennessään ja tuli näköjään kirjoiteltua vähän tarinantynkää.. Onko kellään ollut vastaavanlaisia fantasioita tai kuulostaako omani hyvältä? Olisi kiva kuulla mielipiteitä. Olisi myös kiva kuulla, miten tarinan jatko voisi mennä. Laittakaa ihmeessä viestiä! Etenkin jos kuvittelet itsesi äidin rooliin - olisi todella mukava jutella. - Anonyymi
Onko ketään täällä olevista nussittu oikein joukolla?
Tämä on tosijuttu mutta kirjoitan sen tänne koska olettaisin täällä olevan enemmän miehisistä panoista kiinnostuneita.
Eli juttu meni seuraavasti. Olen kolmekymppinen bi-henkinen jätkä. Olen tahollani parisuhteessa naisen kanssa mutta välillä tekee mieli patukkaa. Mulla on yksi saman ikäinen vakikaveri joka on nainut mua tasaisen epäsäännöllisesti yli kymmenen vuoden ajan. Muita miehiä en ole kokenut, vain tätä yhtä jonka kanssa onkin sitten rietasteltu kyrvän imemisestä kusileikkeihin ja kunnon persepanoihin. Gangbangiin en ollut suostunut kuitenkaan, maanitteluista huolimatta.
Emme olleet nähneet melkein puoleen vuoteen ja alkoi jo tuntumaan siltä että olisi taas aika saada peppuun. Soitin tälle frendille joka keikkatyön vuoksi oli useimmiten eri kaupungissa mutta facebookista olin bongannut hänen olevan täällä meillä päin sillä hetkellä töissä.
Sovittiin että menisin hänen keikkakämpilleen siinä illalla ja kaluni paisui odotuksen tuomasta kiihkosta. En olisi millään malttanut odottaa sitä että perseeni seivästettäisiin oikein tosissaan. - Anonyymi
Saavuin kämpille sovittuun aikaan. Yllätyksekseni hän ei ollutkaan siellä yksin vaan paikalla oli kolme muutakin karjua. Frendi esitteli heidät työkavereiksi ja kuiskasi heidän lähtevän kohta jolloin päästäisiin sitten asiaan. Pian he lähtivätkin eteiseen ja kuulin ulko-oven käyvät. Frendi nappasi mua heti munista kiinni ja puristi kovaa miehuuttani lujasti. Totesi mun vissiin odottaneen tätä kun niin kovana seisoi. Huohottavalla äänellä totesin tämän pitävän paikkansa.
Frendi sanoi että mun pitäisi ansaita kyrpä, nousi sohvalta mun eteeni seisomaan, kaivoi lekansa esiin ja käski imeä. Tein työtä käskettyä... tartuin hänen kankkuihinsa kiinni ja aloin imemään tuota ihanaa spermatankoa oikein posket lommolla. Kiihkosta huolimatta kuulin jotain sivuääntä sivummalta ja kyrpä edelleen suussa käänsin päätäni. Siellä ovensuussa olivat ne kolme jätkää joiden piti lähteä äsken ulos!
Tulivat hetkessä meidän kimppuun, nostivat mut seisomaan kainaloista roikottaen. Frendin virneestä päättelin että tämä oli sovittu juttu. Ajattelin eka että ne hakkaavat meidät "homot" mutta päättäväisesti veivät mut nojatuolin luo ja väänsivät minut selkänojan päälle niin että olin perse pystyssä siinä, naama istuimen puolella. En mahtanut tilanteelle mitään kun kaksi kauheaa korstoa sillain piti kiinni. Frendi tuli siihen naaman eteen edelleen kulli pystyssä ja sanoi että nyt sitten tapahtuisi joukonainti ja jos ottaisin kiltisti kaikkien kyrvät vuorollaan perseeseen niin pääsisin lähtemään ilman sen isompia vahinkoja.
Jos laittaisin hanttiin tai huutaisin apua niin hakkaisivat mut kunnolla ja raiskaisivat sitten. Nielaisten suostuin... Niinpä hän tunki ihan naamalle kiinni ja törppäsi kyrpänsä takaisin suuhuni. Kolmas mies joka ei siis pitänyt mua paikallaan siirtyi mun taakse ja repi housut nilkkoihin. Bokserit hän kirjaimellisesti repi mun jalasta. Tunsin tuntemattoman käden perseelläni, sitten sormen reiälläni. Takaani kuului pruiskaus jollainen kuuluu kun ottaa jotakin pullosta tai tuubista. Tunsin kylmää juoksevaa ainetta pakaroillani ja sitten sormi liukui sisään. Nussi mua hetken sormella ja sitten kankkujani levittäen työnsi kyrpänsä sisään. Muut miehet kommentoivat hyväksyvästi tilannetta kun minua alettiin naida edestä ja takaa. Sekä frendi että tämä tuntematon nussivat ihan vitun kiivaasti niin että kipinät lenteli silmistä ja kyökötti kun tunki kyrpänsä ihan nieluun asti. - Anonyymi
Kaikki alkoi oikeastaan sen vuoksi kun tunsin itseni niin yksinäiseksi. Suhteeni tyttöystävääni oli mennyt poikki hiljattain hänen jättäessä minut toisen, vähän varakkaamman pojan vuoksi ja tunsin, että minulta puutui jotain. Asuin vielä yhdessä äitini kanssa ja meillä oli oikein hyvä ja sydämellinen suhde. Koska äitini oli töissään juuri sinä päivänä, niin päähäni pälkähti mennä koluamaan äidin huonetta, jos sieltä jotain kivaa uteliaalle teinipojalle löytyisi. Ihastuksissani nostelin mielestäni niitä niin seksikkäitä asuja. En ollut aikaisemmin edes tiedostanut äidin asujen seksikkyyttä ja niitä kaikkia niin houkuttelevia luomuksia, joista kuitenkin olin aina silloin tällöin hänen yllään nähnyt vilauksen, kun hän saattoi liikkua asunnossamme alusasuisillaan. Niitä hypistellessäni huomasin yht’äkkiä kullini nousevan ja tajusin jotenkin siinä asujen viehätysvoiman ja kuinka ne suorastaan houkuttelivat minua puoleensa…
Yhdestä laatikosta löysin myös tekokyrvän ja himoni alkoivat hyrräämään entistä lujempaa. Lattialla, vuoteen toisella puolen oli hänen käytetyt pikkarinsa ja vein ne kasvoilleni nuuhkien äidin pillun tuoksua. Hänellä oli todella paljon toinen toistaan seksikkäämpiä alusasuja ja aloin ymmärtämään, että hän halusi olla edustava ja seksikäs vuoteessakin, sillä eihän minulta ollut jäänyt huomaamatta ne miesystävät, joita hän joskus viikonloppuisin toi kotiin yöksi. Monet kerrat olin myös runkannut kuunnellessani nussimisen ääniä äidin makuuhuoneesta.
Valitsin tumman sinisen alusasusarjan, siis pikkuhousut, sukkanauhaliivit, rintaliivit, musta sukat ja riisuin omat vaatteeni tuolille pukeutuen äidin ihaniin ja kiihottaviin asuihin. Sitten asetuin hänen itse virkkaamansa päiväpeiton päälle kietoen ne käytetyt pikkarit kullini ympärille ja aloin runkkaamaan. Ensin hitaasti ja nautinnollisesti pitkin vedoin. Välillä imin sieraimiini pillun tuoksua ja taas jatkoin runkkaamistani. Liukkaan materiaalin antama tunne ihollani oli ihmeellinen. Sivelin ja hyväilin itseäni nailonkankaan päältä ja jotenkin tajusin, että tulisin aina olemaan kiinni tässä halussani… Suljin silmäni ja jatkoin runkkaamista unelmoiden jostakin, kunnes tajusin, että unelmani kohteeksi olikin muuttunut oma äitini… - Anonyymi
Kiihdytin tahtia tietäen, että pian tutut väristykset, kuin aivastuksen ensitunteet tulisivat antamaan minulle tyydytyksen, samalla kun saisin laskea spermani kullini ympärillä oleviin pikkuhousuihin… Seuraava asia, minkä tajusin toisesta silmäkulmastani oli äitini, joka seisoi makuuhuoneen ovella!!! Tunsin rävähtäväni tulipunaiseksi ja häpeän tunne täytti sisimpäni. Koetin kääntyä sivuttain, niin, että voisin nousta ylös, kun äiti sanoi.
"Hei kulta, älä suotta nouse, jatka vaan, haluan nähdä sen,” ja sen sanottuaan hän astui vuoteen vierelle ja istui alas viereeni vuoteen reunalle. Hänen kätensä oli hameen alla ja tajusin, että hän oli seissut ovella jo jonkun aikaa. Nyt hän otti kätensä pois hameen alta. Oma käteni oli edelleen kullillani, mitä yritin epätoivoisesti käsilläni peittää, mutta hän työnsi käteni pois ja sanoi sitten,
"Voi kuule rakas poika, sinä näytät niin ihanalta alusasuissani." Sitten hän nosti hiukan takapuoltaan ja veti pikkuhousut jalastaan ojentaen ne minulle. Tunsin selvästi niiden olevat haaroista tosi kosteat ja ymmärsin myös hänen käyvän tosi kuumana. Vei äidin lämpimästä pillusta kosteat pikkarit heti kasvoilleni ja imin niiden ihanaa tuoksua syvin henkäyksin, samalla kun tunsin hänen kätensä kullillani ja hän alkoi runkkaamaan minua antaen kyrpäni ympärillä olevien pikkuhousujensa olla paikallaan kuin liukkaana kortonkina… - Anonyymi
Vannon, että kullini varmaan kasvoi entisestään hänen kätensä kosketuksen voimasta kun tunsin hänen ihanien sormiensa liikkeen kivikovana jyskyttävällä kalullani.
Hän kiihdytti tahtia samalla kun sanoi minulle haluavansa nähdä minua enemmän näissä hänen asuissaan. Hän sanoi tuntevansa kuinka minulta pian tulisi ja mitä hän tekisi… Yht’t äkkiä hän vetäisi pikkarit pois kullini ympärilrä, kumartui sen ylle ja otti sinisenä kiiltelevän kyrpäni suoraan suuhunsa!!! Tunne oli sanoin kuvaamaton! Minä tiesin, että en voisi enää pidätellä kauan aikaa, vaan minä saisin elämäni orgasmin pian… Hänen pillunsa haju sieraimissani ja hänen huulensa ja kielensä kyrpäni ympärillä olivat vain ihan liikaa ja tunttu syke ja värinä kyrpäni juuressa ennakoivat tulevasta!!! Ja aivan oikein, jäykistyin paikalleni, nostin takamuksiani ja otin molemmin käsin äitini päästä kiinni antaen koko lastini syöksyä äidin ihanaan nieluun. Hän sen kaiken inisten vastaan ja jatkoi imemistä lutkuttaen kullini täysin tyhjäksi niellen kaiken vielä huuliaan maiskutellen.
Siten hän päästi syvän huokauksen ja vaipui väristen vatsani päälle sanoen saaneen myös orgasmin, vaikka en ollut edes koskenut häneen. Minulla oli edelleen hänen tuoksuvat pikkarinsa kasvoillani nauttien hänen mehujensa ihanista hajuista - Anonyymi
Aloin pikkuhiljaa palaamaan normaalien aistieni tasoille, vaikkakaan en vieläkään oikein ymmärtänyt tapahtunutta ihan tarkkaan. Hän nousi hymyillen ylös ja meni laatikoilleen kaivelemaan niitä. Äiti otti sieltä esille
Mustat rintaliivit, sukkanauhaliivit, housuliivit, elastiset vyötäröliivit muutaman parin pikkareita, nailoneita ja muita ihania asuja sanoen, että ne olivat minulle, sillä juuri nyt ylläni olevat alusasut olivat hänen kaikkein parhaansa ja hän tarvitsisi niitä itse, mutta ne mitkä hän minulle antoi, olivat aavistuksen liian suuria, sillä hän oli laihduttanut aikaisemmin ja tunsi näiden asujen olevan vähän löysiä, mutta minulle ne sopisivat kuin valettuna. Hän sanoi myös etsivänsä minulle kivoja hameita ja muuta mukava, kuten kenkiä, sillä hän halusi nähdä minut kokonaan naisena. Hän oli jo pitkään ihastellut pitkiä hiuksiani ja sanoi loihtivansa niihin kampauksen, jollaista ei kukaan ollut ennen nähnyt.
Tajusin, että hän kävi kuumana ajatuksestaan ja minäkin aloin tuntemaan itseni taas valmiiksi… Sitten hän pyysi minua riisumaan kaiken pois, sillä hän halusi tehdä minulle jotain kivaa… Riisuin itseni alasti ja jäin odottamaan. Hän oli etsinyt käsiinsä jostain epilaattorin, millä alkoi ajamaan karvojani, (niitä vähäisiä, mitä minulla oli). Hän halusi minusta niin sileän kuin vain mahdollista. Mielessäni kiittelin onneani, että partani kasvu oli aina ollut heikkoa ja näin siitä ei olisi mitään haittaa. Jonkun ajan kuluttua joka paikka oli kuin vauvan poski ja sen päälle hän edotti vielä suihkua. Annoin viileän veden hyväillä kehoani kun olin kuivannut itseni, äiti ojensi minulle hyväntuoksuista ihovoidetta, millä voitelin ihoni. Äiti voiteli minulta selkäosan puhuen koko ajan eri juttuja, kuinka ”meidän tyttöjen” on pidettävä yhtä ynnä muuta minua niin valtavasti kiihottavaa jutustelua.
Äiti poistui kylpyhuoneesta ja itse käväisin omassa huoneessani, minkä jälkeen astelin jännittyneenä takaisin äidin makuuhuoneeseen. Siinä hän seisoi suuren peilinsä edessä ihaillen itseään peilistä päästäen sellaisia pitkiä, tyytyväiseltä kuulostavia huokauksia suustaan. Mutta mikä nosti tunteeni oli hänen asunsa. Hänen yllään oli kirkkaan punaiset ihanat alusasut. Myös sukkanauhoilla kiinnitetyt sukat olivat punaiset, aavistuksen tummemmat kuin muut asut. Koko yhdistelmä sai kullini nousemaan alta aikayksikön. Hän pyysi minua pukeutumaan aikaisemmin antamiinsa mustiin alusasuihin. Kaikkein ihanimman tunteen sain, kun istuin hänen vuoteensa reunalla ja äiti rullasi nailonit jalkaani! Kyrpäni seisoi, niin, että se ei meinannut lainkaan mahtua pikkuhuosujen sisään, vaan sojotti suorana lähes läpinäkyvien pikkareiden alla odottaen toimintaa…
Nousin ylös ja seisoin äidin vieressä hänen peilinsä edessä ja äiti kiersi kätensä vyötärölleni kehuen taas ”meitä tyttöjä” niin kauniiksi. Hän hiveli kulliani pikkarien päältä ja odotin kiihtyneenä mitä tuleman pitää. Sitten hän otti kädestäni kiinni ja vei sen jalkojensa väliin. Hän oli täysin märkä sieltä! Nyt hän johti minut vuoteelleen, kaatoi minut selin siihen alkaen suutelemaan minua vähän joka puolelta. Hän aloitti suutelemisensa nailonien peittämillä säärilläni nousten hitaasti ylöspäin saavuttaen lopulta nälkäisenä odottavan kyrpäni.
Hän pureskeli sitä hellästi kankaan läpi, imi sitä, sitten hän kääntyi ympäri niin, että hänen märkä pillunsa oli kasvojeni edessä. Haparoivin ottein aloin varovasti nuolemaan äidin pillun mehuista märkiä pikkareita ja tunsin hänen mehujensa selvästi erittyvän kankaan läpi kielelleni. Kyrpäni käsittelyn lomassa hän sanoi järjestävänsä minulle elämäni synttärit, mitkä olisivat piakkoin. Hänellä oli ideana, että menisimme ensin ulos tyttöinä ja nauttisimme elämästämme täysin rinnoin. Ääni väristen sanoi odottavani sitä ja kun hän paljasti kyrpäni pikkareista alkaen imemään sitä sanoin rakastavani häntä enemmän kuin ketään muuta maailmass - Anonyymi
Raotin hänen pikkareitaan kasvojeni edessä ja työnsin ieleni ensimmäistä kertaa hänen litimärkään pilluunsa ja sanoi haluavani tänä aina hänen kanssaan… Sitten hän kääntyi taas ympäri, asettui hajareisin päälleni ja ohjasi toisella kädellään kyrpäni pilluunsa ja näin sain ensimmäisen kerran tuntea hänen häpyhuuliensa kietoutuvan oman kaluni ympärille.
Mielessäni jäin jo siinä tilanteessa odottamaan uusia sänkyseikkailuja äitini kanssa ennen kuin edes tämä ensimmäinenkään oli loppuun viety ja niin muutin asumaan äidin viereen hänen makuuhuoneeseensa ja vietimme monta ihanaa yhteiselon vuotta, kunnes sitten löysin uuden ystävän, miehen, joka rakasti tällaista ”tyttöä.” - Anonyymi
atketaanko täällä?
Sitä minä toivon, että hän tällä lomakäynnillä huomaisi ja yritän myös tästä tilastani jotenkin vihjailla. Seuraava loma kun sillä on taas vasta kahden viikon päästä ja silloin olen yli puolen välin jo raskauden ensimmäistä kolmannesta jonka aikana niitä päätöksiä olisi hyvä tehdä ja mieluusti yhdessä kun tämäkin on yhdessä aikaan saatu.
Omien laskujeni mukaan olen kuudennen viikon alussa enkä niitä ulkoisia muutoksia vielä kovin paljoa ole itsessäni havainnut, tosin varmaan ulkopuolisen silmin ne herkimmin havaitsee. Pieni pömppis on, mutta se on lähinnä tästä turvottavasta olosta johtuvaa tuskin siis vielä mikään varsinainen vauva masu. Rinnat ovat jonkin verran paisuneen ja nännipihat aavistuksen tummuneet ja yhä edelleen herkät kosketukselle ja kylmälle, eli nännit nöpöttää melkein koko ajan samalla tapaa kuin ne tekee muulloin himosta miehen kosketukselle.
Nyt viikolla on aamusella tullut aamupalaa laittaessa kuvotuksen tunnetta ja kiire vessaan yökkäilemään. Kovin mukavaa se ei ole, mutta toisaalta saattaisin saada siitä hyvän aasin sillan pojalle ja ehkä hänkin sitä kautta huomaisi, laskisi yhteen yksi plus yksi ja huomaisi missä on onnistunut, sillä jotenkin minulla on sellainen aavistus, että tähän se toimillaan kokoajan oli tähdännyt ja hyvin tuo siinä onnistuikin. Kohta puolin sen pitäisi olla taas kotona ja kyllä minä sitä jo olen viereeni kaivannutkin, että viikolla yhtenä yönä olin mytännyt peittoni tiukaksi mytyksi haarojeni väliin tuomaan painetta ja siihen heräsin kun peittoni kanssa rakastelin. No ensiyönä ei tarvitse kuvitella sillä viestittelymme on ollut sen verran lupaavaa. - Anonyymi
jatkoa?
Minulla on lievä haikeus aina kun luen viestisi, mutta myös valtava ilon tunne sinun puolesta. Miten aiot suhtautua siihen jos ukkokultasi huomaa ja haluaa että raskaus jatkuu. Oletko itse valmis hyväksymään sen että saatte lapsen.
Toissailtana ehdotin veljelle että tavattaisiinko, mutta hänellä oli muuta menoa. Eilen sitten istuttiin varmaan pari tuntia hänen autossaan ja vaan keskusteltiin samalla kun ilta hämärtyi. Keskustelimme meidän nuoruudesta ja niistä kerroista kun touhusimme huolettomasti vaikka tietysti luulimme että riski olisi suuri. Kysyin esimerkiksi että oliko hänelle vaikeaa laueta sisälleni vaikka luulimme että voisin tulla raskaaksi ja että pelkäsikö hän sitä koskaan että olisin raskaana. Hän sanoi että hänen mielestään hän aina pyysi siihen luvan mutta että oli aina lauennut halukkaasti vaikka ei olisi pyytänyt ja luottanut siihen että minä kieltäisin jos olisi tarve kieltää. Hän sanoi myös että kun me siihen aikaan keskustelimme raskauden mahdollisuudesta, tai oikeammin huolesta, silloin hän oli ajatellut joskus myös että raskaus voisi pitää meidät yhdessä mutta että sellaista hän ei olisi uskaltanut silloin minulle tunnustaa koska hänkin oli ajatellut että minä ajattelisin että se kaikki olisi vain kokeilua eikä mitään vakavaa. Kun hän viimeksi keskustellessa tunnusti että oli toivonut että meillä olisi voinut olla enemmän, niin harmitti etten minä eikä hän oltu uskallettu sanoa sitä silloin ääneen.
Itse en tätä seuraavaa hetkeä muista, mutta hän kertoi että oli ensimmäisen kerran jälkeen seuraavana aamuna kun vanhemmat olivat vielä kotona, rohkaissut itsensä ja meidän keittiössä ottanut minut toisella kädellä takaapäin halaukseen ja sitten hieronut vatsaani. Tuota tilannetta en muista, mutta hän kertoi kuinka tuo lyhyt hetki on jäänyt mieleen kun hän halusi muistuttaa mitä teimme, mutta että oli myös sen jälkeen pelännyt sitä jos olisin siitä edeltävän illan rakastelusta tullut raskaaksi. Hän sanoi että kotona tilanne oli sellainen ettei siinä olisi ollut selityksille tilaa. Hän myös sanoi että oli kuitenkin ollut sen päivän ajan myös aika onnesta soikeana, eikä ollut pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin sitä että oli saanut laueta sisälleni vielä toisen kerran kun isä ja äiti olivat lähteneet töihin. Muistan nuo seksikerrat, mutta en tuota halausta. Veli kertoi myös siitä kuinka oli usein yrittänyt katsella profiiliani ja arvuutella voisinko olla raskaana. Oli hienoa ja haikeaa kuunnella hänen ajatuksiaan kun minä en ole tiennyt että hän oli tuollaisia miettinyt. Kysyin myös haluaisiko hän olla siittäjä vai myös lasteni isä jos se olisi mahdollista kohtuni puolesta ja tunnustin samalla hänelle että minä haluaisin olla hänen lastensa äiti. Hän mietti mutta sanoi sitten että tilanne olisi varmasti paljon monimutkaisempi ja elämämme ihan toisenlaista, mutta että jos kaikki olisi samanlaista kuin nyt, niin isä hän haluaisi olla. - Anonyymi
Meillä on nyt vähän sama tilanne kun ”ukkoni” sai viime lomallaan tietää aikaan saannoksistaan. Olit oikeassa, sillä tätä se sanoi aina ensikerrastamme sisälleni lauetessaan toivoneensa, että saisi minut paksuksi.
Juteltiin ja suunniteltiin myös yhdessä mitä nyt tapahtuu ja miten toimia. ”Ukko” sanoi vauvan olevan sille erityisen toivottu ja ok. että minun paneminen raskaaksi on ollut sen mielessä aina siitä asti kun itkeskelin ja sekoilin parisen vuotta sitten siitä, kun en plussannut silloiselle miesystävälleni, siis siitä josta sinulle jo taisin kertoa aiemmin.
Oli kuulemma pitkään hakenut sopivaa saumaa, mutta ei aikaisemmin ollut löytänyt tilaisuutta aloittaa kanssani seksisuhdetta, vaikka oli kerran kuulemma minun nukkuessa humalaani hyväilyillään saanut minut halukkaaksi ja kostumaan, mutta sanoi lopettaneensa kuitenkin siihen, koska oli ajatellut sen olevan tilastani johtuen väärin eikä siksi ollut haluistaan huolimatta edennyt yhdyntään saakka. Varmaan tuo sen kertomus tapauksesta on totta vaikka itse en kyllä moista muista sattuneen.
Paljon siis saatiin suunniteltua asioita eteenpäin sen lisäksi, että saimme parinviikon tauon jälkeen myös taas nauttia toisistamme. Tämän viikonlopun ”ukko” on taas kiinni palveluksessa ja nyt jo kulunut viikko ilman miestä alkaa tehdä kiukkuisaksi ja päälle vielä toinen viikko pitäisi kärvistellä ilman sitä ihanaa ”täyttymistä” miehestä.
Tämä alkuraskaus on tehnyt minusta taas niin kiimaisen nartun, että kun vain vähänkin mukavan näköisen kaksilahkeisen näkee, niin paikat alkaa kostua.
Raskaus on nyt edennyt mielestäni täysin normaalisti jo seitsemännen viikon puoliväliin. Pakko alkaa ensi viikolla varailla aikoja neuvolaankin. Jännittää ja pelottaakin miten tämä lähtee menemään. Isä tukee minua kyllä päätöksissäni ja vaikka kyllä hän mieluusti haluaisi tämän vauvan meille syntyvän, jos vaan kaikki testit on normaalisti kunnossa.
Ukko jopa vitsaili panevansa minut heti tämän synnyttyä toistamiseen raskaaksi kun kerran alkuun päästiin. Olisi kuulemma lapsille seuraa toisistaan, mutta tässä on nyt niin paljon kaikkea, että saahan nähdä tämänkin kanssa
Ketjusta on poistettu 213 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486207
- 431624
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes351211- 45978
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45873Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14827