Kun edes kerran saisi nähdä livenä vanhemman +60 miehen masturbointia.
En tiedä mikä siinä kiehtoo.
Pelkkä katselu riittäisi, toki voisin tarvitessa myös avustaa, esim dildottaa/sormettaaa/fistata persettä, puristella palleja yms.
Oma kullini toki olisi esillä myös.
Itse olen nelikymppinen, bear-tyyppinen.
Vanhemman miehen runkut
30
607
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kuin 59,mutta olisi kiva runkata toisen miehen katsellessa,olen normaalivartaloinen posliini,jos vain kelpaan
- Anonyymi
M57v.haluis kans katsoa ja ehkäpä runkata myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M57v.haluis kans katsoa ja ehkäpä runkata myös.
Runkkaan joskus parkkiksella autossa.JKL 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaan joskus parkkiksella autossa.JKL 64v
Mä yleensä kotona,kerran runkkasin autoa ajaessa niin spermat lensi rattiin,piti pysähtyä siivous hommiin m57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä yleensä kotona,kerran runkkasin autoa ajaessa niin spermat lensi rattiin,piti pysähtyä siivous hommiin m57
Kotona tietenkin pääasiassa. Nytkin. 64v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona tietenkin pääasiassa. Nytkin. 64v
Kyllä kulli on kovana kourassa täälläkin just nyt.
- Anonyymi
Laita sähköpostiosoite, niin kirjoitan sinulle asiasta tarkemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen runkannut ajaessani. Oli reilu parikymppi en, ajelin kaupungissa ja liikennevaloissa pysähtyi bussi oikealle puolelleni, jatkoin masturbointia, ehkä joku näki bussista kun runkkasin.
- Anonyymi
Pirkkalassa onnistuis voisin maistella sinua samalla
- Anonyymi
Matkaa 350km harmi
- Anonyymi
Kyllä olisikin hienoa kun löytäisi kaverin jolle antaisi kullin käyttöön.Laskisit housuni ja kaivaisit kullini käteesi joko runkaten tai suihin ottaen.Saisit vaikka samalla painaa sormen peppuun jos tykkäät.Samalla voisit runkata itseäsi tai vaikka runkata kulleja vastakkain jos haluaisit.Saisit alapääni käyttöösi kuten tykkäisit enkä pois sulkisi sitäkään jos et omistaisi liian isoa että kokeilisit painaa takaapäin neitsyt peppuun samalla vierasta kullia runkaten ja saisit kyllä laskea lastin sisäänkin halutessa.Mutta runkattavaksi joutaisi kulli kuitenkin.T:M64tre
- Anonyymi
Minä niin haluaisin koskea vanhemman mihen kaluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä niin haluaisin koskea vanhemman mihen kaluun
Miten saisin yhteyttä sinuun
- AnonyymiUUSI
Missä päin tamperetta tavattaisiin ja olisiko sinulla paikkaa missä leikkiä
- Anonyymi
Kuopion suunnalla myös mies odottaa kesän touhuja. S.postilla lisätietoja
- Anonyymi
Olen katsonut ja samalla runkannut itseäni kun noin 70.v runkkasi paksua kalua joka ei seisonut kunnolla. Olisikohan ollut n. 15 cm pitkä ja loppujen lopuksi kun laukesi niin sperma ei lentänyt lainkaan valui vain hitaasti ulos. Itsellä kyllä lensi ja ukko sai osansa siitä
- Anonyymi
No just tollainen kokemus olisi hakusessa.
Eli ei mitään lupauksia tai velvoitteita, palkkää katselua ja runkkailua.. Jos johtaa pidemmälle niin ok.
- Anonyymi
Liian kaukana
- Anonyymi
Onhan se haaveena, että joskus sais runkkailla toisen kanssa. Kokeilla vaikka toisenkin kalua. Eikä sitä tiedä mihin kaikkeen kiimassa johtaisi.
Nytkin runkulla.- Anonyymi
Joo.....sama täällä....nyt kun "mamma" lopettanut seksin,niin olis mahtavaa päästä toisen miehen kanssa kokeilemaan mitä hyvää pystyttäis toisillemme tekemään..... Ukm kvl-alue....
- AnonyymiUUSI
Ei tiedä..itse kun olen bottom mutta kerran tapasin hieman vanhemman miehen ja ajoimme hänen autollaan soramontulle, risuuduimme ja runkkailimme, mies halusi peppuunsa kalua, hän sitoi nahkanyörin kaluni juureen, nahkanyöri kiersi myös kiveksen takaa. Kaluni kiihottuu kivikovaksi. Mies voitelu kaluni ja peppunsa liukkaaksi. Tein sen mitä en koskaan ollut ajatellut tekeväni, mies meni polvilleen peppu pystyssä, työnnyin hitaasti sisään, tuntui kyllä taivaalliselle tiukka reikä. Mies runkkasi kaluaan ja laukesi miltei heti ja niin laukesin minäkin miehen peppuun sisälle.
Siitä sain kipinän ja piakkoin tapasin nuoremman, hyvin hoikan ja karvattoman miehen. Luonnossa sain pyöreää, kiinteää posliini peppua, sain pidäteltyä orkkua ja nautin kun hitaasti työntelin paljasta kalua liukkaaseen peppuun, kiihotti nähdä kun oma kova kalu upposi juurta myöten, vedin välillä kokonaan ulos ja annoin taas terskan avata peppureiän ja luiskahtaa sisään. Taas sain laueta sisään.
Jälkeen päin tämä nuori mies lähetti viestin jossa kehui että oli paras pano mitä koskaan saanut ja niin oli minullakin kun oli timmi ja täysin karvaton, siisti ja hyvälle tuoksuva vartalo. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo.....sama täällä....nyt kun "mamma" lopettanut seksin,niin olis mahtavaa päästä toisen miehen kanssa kokeilemaan mitä hyvää pystyttäis toisillemme tekemään..... Ukm kvl-alue....
Mikä noita rouva vaivaa....täälläkin seksi loppunut ja silti mieli tekis....ukm 60+ kvl
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noita rouva vaivaa....täälläkin seksi loppunut ja silti mieli tekis....ukm 60 kvl
Itse ollut aina vähän bi-henkinen ja päässyt jonkin kerran nauttimaan....! Tuntuu uskomattoman hyvältä,kun kaveri kauraa peppua......! Olis kiva tavata ja päästä nauttimaan.... Ukm68
- Anonyymi
Olisikohan Hämeenlinna- Riihimäki - Loppi suunnalla miestä joka haaveillut pidemmästä ystävyydestä. Luottamus itsestään selvyys tykkään suuhoidosta molemmin päin, voisi kokeilla myöhemmin yhtymistä jos molemmat haluu. T. Bi ukm 63v
- Anonyymi
Ei olisi huono lainkaan sillä olen hakemaltasi alueelta ja kiinnostaa puuhailu.
En ensikertalainen sillä kolme eri miestä kokenut ja yhtä pannutkin peppuun.Eli olen kai TOP
Joskus etsinyt alueelta partneria pikaisiin juttuihin,mutta huonolla menestyksellä.Lähinnä runkkaus juttuihin sillä suihinotoissa kortsu on ehdoton ja samalla punainen vaate monille miehille
M48v ukm - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi huono lainkaan sillä olen hakemaltasi alueelta ja kiinnostaa puuhailu.
En ensikertalainen sillä kolme eri miestä kokenut ja yhtä pannutkin peppuun.Eli olen kai TOP
Joskus etsinyt alueelta partneria pikaisiin juttuihin,mutta huonolla menestyksellä.Lähinnä runkkaus juttuihin sillä suihinotoissa kortsu on ehdoton ja samalla punainen vaate monille miehille
M48v ukmMiten tapaisimme? Katsottais kohtaako ajatukset jos miellytä toinen erkanemme ilman hampaiden kiristelyä. Elämä jatkuu molemmilla...Bi ukm 63v
- AnonyymiUUSI
Onko se homoilua jos runkkaa toisen miehen kanssa tai harrastaa peppupanoa?
Minun mielestäni ei välttämättä ole. Minun mielestäni homo on sellainen joka voi rakastaa toista miestä ja voi asua ja elää toisen miehen kanssa.
Minulle seksi miehen kansa on vain nautinnon haku, en rakasta miehiä enkä voi esimerkiksi suudella miestä ja halaaminenkin on inhottavaa.- AnonyymiUUSI
Tekee tosi hyvää olla välillä miesten kesken.
- AnonyymiUUSI
60-v ja sinkkuna ollut jo pitkään. Omalla kädellä hoidellut tyydytykseni. Nyt vaan alkanut kiinnostamaan, josko rohkeneisi kokeilemaan miehen kanssa....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757304
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803119- 572275
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671445Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681389- 571323
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201276Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010