Kesäaika alkoi

Anonyymi-ap

Toivottavasti kesäaikaa ei tarvittaisi enää syksyllä muuttaa talviaikaan, tämä on parempi.

18

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänään 1.4 on myös aprillipäivä, muistithan jymäyttää.

• Anonyymi

Moskovan aika sopii Suomelle oikein hyvin.

• Anonyymi

Tulee kalliiksi siirellä näitä kelloja kaksi kertaa vuodessa. Siirtelystä tulee sekaannuksia ja kuluja.

• Anonyymi

Klo12 aurinko paistaa etelän suunnalta. Siinäpä eksyvät kesäaikalaiset. Ai niin, eiväthän he osaa edes asunnosta ulos ilman kännykkää ja navigaattoria.

• Anonyymi

Perjantaina tulee talvi takaisin, enpä vaihtaisi kesärenkaita, vaikka talvirengaspakko loppui tänään.

• Anonyymi

Korjaan sen verran, että talvirengaspakkoa ei sinänsä ole ollut enää vuosiin!

• Anonyymi

Se on kyllä huvittavaa, että talvisinkin kesäaikaa kannattavat perustelevat, että voi hihhuloida tunnin pitempään illalla valoisassa. Tosiasiassa siis talvella pimeä alkaa klo15 ja klo16, mikäli olisi kesäajassa talvisin. Eli ilta ei olisi yhtään valoisampi. Sen sijaan säälittävää on se, että kesäajan haluavat puhuvat, että voi hihhuloida tunnin pitempään valoisassa. Siis minä-minä-minä. Ei oteta huomioon kaikissa tutkimuksissa todettu asia, että kesäaika ja siihen siirtyminen on terveydelle haitallisempaa. Koin sen itsekin, kun lääkkeet pitää ottaa aina samaan aikaan. Nyt joutui kellon vuoksi kikkailemaan ja siirtämään lääkitysaikaa. Kaksi päivää oli hyvin vaikeaa ja terveydelle arvelluttavaa.

• Anonyymi

Tulee sydänkohtauksia.

• Anonyymi

Jaaha, nyt lapset äkkiä hampaiden pesulle ja nukkumaan, että jaksaa herätä aamulla kouluun. Sen se tekee taas aamulla, että on niin vaikeaa ja yhtä kitinää, kun koko illan ulkona riekkuu.

• Anonyymi

Nyt pitäisi kääntää kelloja, tulee pimeä.

• Anonyymi

Kesäaika aiheuttaa veneerisiä tauteja!

• Anonyymi

Luulisi että kävisi päinvastoin 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi että kävisi päinvastoin 🤔

Illalla enemmän aikaa satamassa kutea.

• Anonyymi

Iltauniselle tämä kesäaika on hyvä, lopettaa tämä kellojen veivailu.

• Anonyymi

Lääkejopparitko näitä kellonaikojakin veivaa, että ihmiset söisivät häriintyneisiin yöuniinsa lääkkeitä.

• Anonyymi

Kivaa aikaa taas. Mökin terassilta voi katsella rantamaisemia tässä kevään vaiheessa yhdeksään asti.

• Anonyymi

En usko, että tunnin kääntö OIKEASTI on mikään ongelma kenellekkään, paitsi niille joilla on halu tehdä ihan mistä asiasta tahansa ongelma. Itse en edes huomannut koko asiaa, koska ei ole yhtään analogista kelloa ja muut päivittää ajan automaagisesti.

• Anonyymi

Varmaan myös Tesla pihassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe