Voiko kaikki jätteet kerätä omaan pihapiiriinsä, vai miksi jätteiden käsittelylaki ei ole ainakaan Jämsässä kaikille sama? Rotista puhutaan, ja ei turhaan, , muoviämpäreitä, ja pahveja lentelee jopa maantielle, sekö on sallittua?. Maksetaanko tässä turhaan jätemaksuja kaupungille, ja Salmiselle, jos ei millään olekkaan mitään väliä missä roskasäkkinsä pitää?
Onko jätteiden käsittely laki kaikille samanlainen?
9
811
Vastaukset
- Anonyymi
Jämsän kaupunki on jättänyt asukkaat selviytymään keskenään. Mkään ympäristöasia ei kiinnosta pennin vertaa. Laittomia rakennuksia on ollut vuosikaudet, teistä ei välitetä, rannat saa olla miten vaan. Romua saa kerätä pihoihin. Maksut kyllä kerätään ja niiden keruu ulkoistetaan, niin konttoreissa saa selata nettiä rauhassa.
- Anonyymi
Kaikki jätteet samaan roskikseen mitä noita vaivaitua erittelemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jätteet samaan roskikseen mitä noita vaivaitua erittelemään
on siinä sekamelska ,kun sinäkin laitat kaikki eritteet samaan kassiin.
- Anonyymi
Jotkut yritykset näyttää hoitavan jätehuoltoa polttamalla jätteensä pihan nurkalla tynnyrissä. Jätehuoltoa sekin.
- Anonyymi
Mikäs firma näin tekee?
- Anonyymi
Kyllähän näin saa tehdä jos vain poltettava tuote täyttää säännöstelyt.
- Anonyymi
Mikä kontti kylä on joella, jäähallin vastarannalle.
- Anonyymi
Sitä minäkään en ymmärrä, että rakennetaan kalleita jätekatoksia, joitten jäseniltä vaaditaan tarkat jätteiden lajittelut.
Kuitenkin edelleen, vaikka katoksissa tilaa on, joudutaan viemään jäteasemalle öljyt, sähkö/elektroniikka, posliinit ja muut kaatopaikkajätteet.
Eli eikö em. jätteiden kuljettaminen kuuluisi myös jätehuollosta vastaavalle? - Anonyymi
Kannattaisi käydä katsomassa mikä aina joskus palaa Talassaaressa…
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178