Rautalammilla hukkui perheen isä kun perhe oli pilkillä.
Näitä hukkumis-ja jäihinvajoamistapauksia ollut tänä talvena paljon.
Jokainen kuvittelee ettei se minulle tapahdu, kyllä tunnen jäät...mutta eipä se niin mene, talvet ei ole veljiä keskenään.
Alkutalvesta tuiskutti lunta, sitä kertyi jäälle epätasaisesti. Pienet pakkaset eivät purreet siinä kohden missä lunta oli ja kun lumi on hävinnyt niin siihen kohti jäi heikompi jää ja on monia muitakin syitä miksi näitä petollisia kohtia on.
Älkää menkö enää jäille
11
349
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000011134054.html
Tässäkin jutussa -40 luvulla syntynyt. Kyllä pitäis jo tuossa iässä olla sen verran älliä ettei lähde jäälle, varsinkaan kelkalla! - Anonyymi
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/76546375-d426-49dc-9bbc-c9edd1a17bcb
Alkuvuonna, siis kolmessa kuukaudessa on hukkunut jo yhdeksän ihmistä.
Ihan käsittämättöntä touhua. - Anonyymi
Minun aikaan jäät tunnettiin eikä selitelty joutavia!
- Anonyymi
En mäne ainakaan tännään. En männy kyllä eilenkään.
- Anonyymi
Miksi et mennyt eilen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et mennyt eilen?
Työkiireitä. Muuten oisin menny.
- Anonyymi
Joko ne jäät rupee niin heikkoja oleen?
- Anonyymi
Mitkä ihmeen jäät.. Viimeksi näin jäätä keväällä
- Anonyymi
Superheikkoja, Käy vaikka kahtomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Superheikkoja, Käy vaikka kahtomassa.
Oli kovaa jäätä tänään kun kävelin ja kairasin
- Anonyymi00013UUSI
Niin muistakaa!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705251Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2704369Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013980Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1872360Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351667Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721610- 171209
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61079Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38993- 94909