Emilia saa mun äänen.
Tiina ei vakuuta.
Emilia on ollut vahva kannassaan vaikka pahantahtoiset uskovaisukot ovatkin lyöneet kuin vierasta sikaa.
Tsemppiä Emilia! ♥
Emilia Teerikangas VS Tiina Isotalus Kumpi?
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Emilia saa myös minun äänen.
- Anonyymi
Emilia pappina varmasti käsittää miksi äänestän Sirpa Orjalaa. Isoa kirjaa siteeraten. Minä pysyn sen puolella, jolle ei löytynyt sijaa majatalossa. Siitä viis veisaan minkä puolueen listoilla tämä syrjitty on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emilia pappina varmasti käsittää miksi äänestän Sirpa Orjalaa. Isoa kirjaa siteeraten. Minä pysyn sen puolella, jolle ei löytynyt sijaa majatalossa. Siitä viis veisaan minkä puolueen listoilla tämä syrjitty on.
Niin ei huono vaihtoehto ole Sirpakaan, panee miettimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei huono vaihtoehto ole Sirpakaan, panee miettimään.
Pääsikö se sitte listaille , vai syrjikö oman puolueen pahantahtoiset aateukot naistaan?
Auttaneeko tuo puolue muitakaan naisii, kun omansaki hirttävät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657