Emilia saa mun äänen.
Tiina ei vakuuta.
Emilia on ollut vahva kannassaan vaikka pahantahtoiset uskovaisukot ovatkin lyöneet kuin vierasta sikaa.
Tsemppiä Emilia! ♥
Emilia Teerikangas VS Tiina Isotalus Kumpi?
4
190
Vastaukset
- Anonyymi
Emilia saa myös minun äänen.
- Anonyymi
Emilia pappina varmasti käsittää miksi äänestän Sirpa Orjalaa. Isoa kirjaa siteeraten. Minä pysyn sen puolella, jolle ei löytynyt sijaa majatalossa. Siitä viis veisaan minkä puolueen listoilla tämä syrjitty on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emilia pappina varmasti käsittää miksi äänestän Sirpa Orjalaa. Isoa kirjaa siteeraten. Minä pysyn sen puolella, jolle ei löytynyt sijaa majatalossa. Siitä viis veisaan minkä puolueen listoilla tämä syrjitty on.
Niin ei huono vaihtoehto ole Sirpakaan, panee miettimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei huono vaihtoehto ole Sirpakaan, panee miettimään.
Pääsikö se sitte listaille , vai syrjikö oman puolueen pahantahtoiset aateukot naistaan?
Auttaneeko tuo puolue muitakaan naisii, kun omansaki hirttävät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725