Miksi sinua ei kiinnosta tulla kansan pariin ja tutustua Suomen maakunnissa asuviin ihmisiin? Eikö köyhän kansan asiat kiinnosta?
Välinpitämätön Stubb
12
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Oisko ulkopuolinen tilintarkastaja asetettava tutkimaan miten paljon on rahaa palanut matkustamiseen????
- Anonyymi
Tämä matkusteluinto ulkomailla vaikuttaa jo siltä, että halutaan vain patsastella ja tehdä itsestään tärkeämpi ja vaikuttavampi kuin onkaan. Suomen presidentti on mitätön mielipiteineen isojen poikien peleissä. Stubb ei ole kiinnostunut köyhien ruoka-avusta, ei suomalaisista, ei siitä miten tavallisella kansalla nyt menee. Stubb viihtyy vain miljönäärien keskuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä matkusteluinto ulkomailla vaikuttaa jo siltä, että halutaan vain patsastella ja tehdä itsestään tärkeämpi ja vaikuttavampi kuin onkaan. Suomen presidentti on mitätön mielipiteineen isojen poikien peleissä. Stubb ei ole kiinnostunut köyhien ruoka-avusta, ei suomalaisista, ei siitä miten tavallisella kansalla nyt menee. Stubb viihtyy vain miljönäärien keskuudessa.
Niinistö oli koko kansan presidentti. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinistö oli koko kansan presidentti. ❤️
Niinistö ei ylenkatsonut osallistumista Hurstin köyhien juhliinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
GOLF ON TÄRKEÄÄ .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
GOLF ON TÄRKEÄÄ .
Sain aamiaisenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain aamiaisenkin.
Lounas olikin pelkkää PLUSSAA.
- Anonyymi
AFRIKASSA on KIVAA.
TULEN TOISTEKIN. - Anonyymi
Ulukomailla on kivaa
- Anonyymi
Mikähän se on tämänkin aloittajan tarkoitus???? Ja minkä ihmeen köyhän kansan??!!
Älytöntä!!! - Anonyymi
Juntteja jotka viäntää jotain eikä edes osaa kieliä, varsinkaan ruotsia.
Sivistys on jossain muualla. - Anonyymi
Kusta päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109