Tämän seuran faniporukkaan eksyi "kultavuosina" paljon mukaan sellaista porukkaa, jotka fanittivat menestystä (tai ainakin etsivät sellaista kohdetta) eikä niinkään logoa.
Luulen, että jokerifanien alemmuuuskompleksi kumpuaa jonkinlaisesta työväen kulttuurisesta/pikku-veli kokemuksesta suhteessa HIFK:hon.
Gloryhunterit
5
429
Vastaukset
- Anonyymi
Hifa on kaiken alku sekä myöskin juuri.
Ilman Hifaa, ei ois Jokruja ja Jokrut peilautuu aina suhteessa Hifaan.
Hifa sen sijaan on ja pysyy - en gång, alltid. - Anonyymi
Muoviseura.
Ysärillä IFK-fani Hjallis pelasti narrit konkurssilta. - Anonyymi
Niin, kyllähän ainakin erilaisten (l. Suomessa lähes vain ja ainoastaan porvarillisten) medioiden toimittajat ovat vieläkin aika kovia Jokerit-faneja.
Muiden seurojen kohdalla moinen hännystuenta on ihan tuntematon ilmiö. - Anonyymi
Helsingin seuroissa on suuret palkat ja pitkät kesälomat
- Anonyymi
Hymyilyttää edelleen että itänaapurin kannattajat takertuvat Bartosakiin, vaikka ovat itse olleet vuosia Kremlin propagandakoneiston hallussa ja lisäksi omassa joukkueessa pelaa myös henkilö joka saanut tuomion naisiin kohdistuneesta väkivallasta.
https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/5561f245-ebcb-4594-900c-432580a14452
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482