Tämän seuran faniporukkaan eksyi "kultavuosina" paljon mukaan sellaista porukkaa, jotka fanittivat menestystä (tai ainakin etsivät sellaista kohdetta) eikä niinkään logoa.
Luulen, että jokerifanien alemmuuuskompleksi kumpuaa jonkinlaisesta työväen kulttuurisesta/pikku-veli kokemuksesta suhteessa HIFK:hon.
Gloryhunterit
5
173
Vastaukset
- Anonyymi
Hifa on kaiken alku sekä myöskin juuri.
Ilman Hifaa, ei ois Jokruja ja Jokrut peilautuu aina suhteessa Hifaan.
Hifa sen sijaan on ja pysyy - en gång, alltid. - Anonyymi
Muoviseura.
Ysärillä IFK-fani Hjallis pelasti narrit konkurssilta. - Anonyymi
Niin, kyllähän ainakin erilaisten (l. Suomessa lähes vain ja ainoastaan porvarillisten) medioiden toimittajat ovat vieläkin aika kovia Jokerit-faneja.
Muiden seurojen kohdalla moinen hännystuenta on ihan tuntematon ilmiö. - Anonyymi
Helsingin seuroissa on suuret palkat ja pitkät kesälomat
- Anonyymi
Hymyilyttää edelleen että itänaapurin kannattajat takertuvat Bartosakiin, vaikka ovat itse olleet vuosia Kremlin propagandakoneiston hallussa ja lisäksi omassa joukkueessa pelaa myös henkilö joka saanut tuomion naisiin kohdistuneesta väkivallasta.
https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/5561f245-ebcb-4594-900c-432580a14452
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi797813Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !942608Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html292430Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1812401Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1921873- 881484
- 121442
- 691421
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.2221256- 921187