Kyllä minä tiedän nainen. Kyllä minä tiedän.
Ei suhteet synny nettialustoilla. Ei kavereiksi aleta Facebookin kautta. Ei toista voi aistia Tinderinkään kautta, ei ihmiseen voi tutustua Instragraminkaan kautta.
Sen tiedän tai paremminkin nyt tunnen, kun tätä viestiä kirjoitan. Joskus ajattelin, että juttu on ohi kun tänne sanaakaan toiselle kirjoittaa ja kyllä, niin se useimmiten on. Se on kuin rajanylitys. Se on kuin herja tai loukkaus. Miten pahasti voi elämään suhtautua, kun esimerkiksi allekirjoittanut ei ole voinut ihmiselle suullaan puhua, kun kauniit silmäsi katsoivat vain minua. Sen sijaan tänne sitten muka rohkeasti paljastan tunteitani? Hah hah ja höpöhöpö.
Olen pahoillani. Sinulle, minulle ja kaikille. Kyllä me tiedämme jokainen parhaiten, että suhteet syntyvät kun toisen ihmisen voi silmillään nähdä, nenällään haistaa ja korvillaan kuulla. Jos ei toista näe, niin parempi antaa olla kun laskea katsettaan älylaitteen näyttöön ja toivoa, että kyllä teknologia voi jotain puolesta tehdä.
Opin sen, että läsnäolo on ainoa oikea reitti. Kaikki siis aitoihin kohtaamisiin.
Ikävä kirjoitus
18
488
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen!!!
- Anonyymi
Rakas, ei niin ja sinä ja minä tiedetään se. Silti tämä on tunteiden purkupaikka, kun toivoo että toinen tekisi jotain, eikä sitten tee.
- Anonyymi
Ootko koskaan miettinyt, miksi sä et voi olla se toinen joka tekee jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt, miksi sä et voi olla se toinen joka tekee jotain?
Ei uskalla
- Anonyymi
Vihaan sua.
- Anonyymi
Kaikki oli sun puolelta kusetusta,kiusaaminen jatkui täällä.!
- Anonyymi
Mä oon sunkans samaa mieltä
Meidän jutus on liikaa epävarmuustekijoita
Ja se et ollaan kaukana
Ja mun elämäntilanne rajoittaa matkustamista .
Enkä mä uskalla lhteä tapaamaan vierästa tyyppiä kauas kokoto
Kun exä oli just semmoinen kaikki meni pieleen homma.
Se ei oo nössöyttä vaan tuntuu et suojelen kumpaakin joltakin - Anonyymi
Se on totta. Mutta kyllä paljon olemme myös oppineet tuntemaan täällä. IRL minä sinuun rakastuin mutta kaikki nämä syvensi tunnetta. Silti rakastan sinua. Vaikka näin.
- Anonyymi
To on kyllä totta ot jotakin kylä tunnen
Ja oon oppinu mutta mut silti on haasteita nyt.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kaikki tänne kirjoitettu on turhaa. Tämäkin viestini.
- Anonyymi
Joo, anteeksi. En tiedä mikä muhun täällä aina nykyään menee. Kun en voi olla kunnolla. Mutta siinäkin auttaisi ilmeet. Jotkut jutut kirjoitan hassutellen, mutta sehän ei välity tässä. Täällä tulee vain niin ikävä olo. Sikäli palstan nimi on siis ainakin oikea :)
Olen ollut nyt täältä pois enemmän ja se on tehnyt hyvää päälle. Ymmärrän sua hyvin enkä mistään moiti tai mitään. En oikein odotakaan mitään. Tilanne on hankala. Mutta täällä se muuttuu ihan kamalaksi, ajoittain. Ainakin musta tuntuu niin.
Yritetään jaksaa ja olla ok. Aurinkoa ja kevättä ainakin nyt piisaa. Nähdään ja kuullaan:)- Anonyymi
Kuten sanoin sulle et jos mullon positiivista
Sanottsvaa tai asiat allkaa rullata.
Palaan vielä asiaan
Tai jos muuten exsyn itään .
Tai laivalle.
Mut nyt on liian hakalaa.
Se ei sun vika mitenkään...
Kyllä se vika on mussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin sulle et jos mullon positiivista
Sanottsvaa tai asiat allkaa rullata.
Palaan vielä asiaan
Tai jos muuten exsyn itään .
Tai laivalle.
Mut nyt on liian hakalaa.
Se ei sun vika mitenkään...
Kyllä se vika on mussa.Ok. Semmosta taas.
- Anonyymi
Kurjaa, jos pahoitit mielesi mun vastauksesta. Tai jos te molemmat ootte kärsineet mun typeryydestä ja epäselvyydestä. Olen oikeasti kertonut tästä tilanteesta terapiassa ja ollaan mietitty ratkaisua.
Oikeasti en muuten hirveästi täällä kirjoittele, vaan enimmäkseen luen ja varmaan on tulkittu monet viestit mun kirjoittamiksi, mikä on ymmärrettävää. Toivon kaikkea hyvää jatkossa ❤️Jotenkin helpottunut olo nyt kyllä. Kiitos sun/ teidän.
- Anonyymi
Juuri näin. Sehän pisti aika vihaiseksi. Että päin kasvoja että mukamas vain kuvittelen, ja sitten tänne jotain muuta. Myönnän, mutta sillä ajatuksella toki sitten mennyt. Kaikki hyvin. ☀️
- Anonyymi
Kaksoiselämäsi on ollut mielenkiintoista seurattavaa, mutta keskityhän nyt sinäkin vaimoosi ja lapseesi.
- Anonyymi
En ajattele itse noin… siinä on tietysti omat puolensa, jonka vuoksi ymmärrän pointin.
Minä ajattelen sen rakkauskirjeinä elämän rosoisella seinällä. Ei siloiteltua, sellaista se ei ole, mutta olen ajatellut jokaisena kertana vain häntä. Itse pidän sitä arvokkaana. Tietysti halusin enemmän, mutta aina ei saa, mitä haluaa. - Anonyymi
Valitettavasti et ole ainut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666