Viime vuonna ostettu pösö, jossa mittaristoon tulee näyttöön nopeusrajoitusta esittävä liikennemerkki. Tämä kyseinen on toiminto ei toimi oikein. Ajelin tässä pari viikkoa sitten maaseudulle. Risteyksen jälkeen oli nopeusrajoitusmerkki 80km/h. Näyttöön tuli kuitenkin 100km/h.
Ei kannata luottaa ko. näyttöön.
Liikennemerkkien näyttö
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä toimii hyvin. Mutta yhdessä paikassa Tampereen viinikassa kun on 30 km/h niin aina näyttää 40 km/h. Muuten ok.
- Anonyymi
Olen kuullut, että jos merkinlukija, siis kamera, ei näe nopeusrajoitusmerkkiä, ottaa toiminto nopeuden kartasta.
Tarkoittanee sitä, että puhelin on Autoandroidin kautta kytkettynä. - Anonyymi
Auto pelaa kameran ja navin tiedon perusteella ja välillä ne ovat keskenään ristiriidassa. Eli kuljettajan pitää edelleen itse seurata liikennemerkkejä
- Anonyymi
Ajelin linja-auton perässä, minkä takaluukkua koristi 100 km/h merkki taajama-alueella ja ylläri ylläri minun auton kojelaudassa näkyi liikennevaloissa seisoessa satasen rajoitus. Ehkä sitä tekniikkaa pitää vielä himppasen hieroa.
- Anonyymi
On nyt ollut kolmen eri merkin auto, jossa tuo "hyödyllinen apuväline". Kaikissa toiminut melko epäluotettavasti, välillä on 30 km/h mittaristossa vaikka todellinen 60 km/h, välillä taas muka 80 km/h rajoitusalue vaikka todellinen 40 km/h. Itse pitää edelleen jaksaa katsoa mitä siellä auton ulkopuolella tapahtuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457432
- 324098
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522376- 532327
- 432268
- 372258
- 162246