Löytyisikö Oulusta siistiä ja asiallista bi naista tai miestä kolmanneksi ? Ollaan varmasti kaikin puolin siistejä ja ok näköisiä. Ikää löytyy vajaa 50v.
Jos kiinnostaa niin laitahan viestiä.
Oulussa parille kolmatta ?
21
911
Vastaukset
- Anonyymi
Käviskö 63 mies 175/73
- Anonyymi
+50 mies vois katella ku nussitta,voisin samalla runkata...
- Anonyymi
Tarjolla 56v, 185/85 siisti, terve ja luotettava mies Oulusta. Estoton, iloinen ja kohtuullisesti varustettu. Kokemustakin kimppailusta löytyy...
- Anonyymi
OuPari kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä. Miten saisi yhteyden ?
Mä 56 siisti ja rauhallinen um. Oulussa. En jänistä. Säpo kuhanen7 gmailiin... Feikkien ei kannata.
- Anonyymi
Heippa! Täällä ois komea 30v mies Oulusta. 179/82. Laitappa viestiä, jos kiinnostustuit ni jutellaan lisää.
Kik// hornyyboy94 - Anonyymi
moi!kiinnostaisko 40v urheilullinen mies,ento ja avoin,kokeilunhaluinen uros....
- Anonyymi
OuPari kirjoitti:
Kiinnostaa toki, mutta miten saa yhteyden ?
discord nim bokken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
discord nim bokken
eli bokken_37646
- Anonyymi
Bissenaista tuskin löytyy, mutta täälläkin bimies tarjolla. 51v hyväkroppainen 175/70. Esim sähköpostiin voin vastailla.
- Anonyymi
Täälllä kiinnostunut asiallinen 43v mies. Normaalivartaloinen 177/85. Kik Temezias
- Anonyymi
Täällä urheilullinen m29
47v kaveri Oulusta. Kokemusta moisesta löytyy. 183 cm 100 kg
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2952336Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161730Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2171375- 861275
Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851165Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel611148Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60973TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p19972Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva137957Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak160892