Keksittiin,että venjän tuli antaa, älyttömiä selvityksiä tutusta voimalasta ja näin saatiin jarrutettua toimitusta ja Venjä ymmärsi yskän !?
Lövoosn voimalat ne puksuttaa, yliikäisenäkin !?
Fennovoiman Atomivoimalan esto, oli oikeiston ja Vihreiden tavoite, se poiki mijardian tappiom !?
12
249
Vastaukset
- Anonyymi
Voi vain sanoa,kuka ja kerkä maksoi sen viuluy !?
- Anonyymi
Loviisan voimalan polttoaine sauvat.rikatuksineen,mistä uudet,jos ei Venjältä ja 10:n kertaa kalliimmalla !?
- Anonyymi
Nyt on jo aloittajalla ja itsensä kommentoijalla aika huonoa tuo kirjoitusosaaminen, liekö äidinkielensä jokin muu kuin suomalaisilla?
- Anonyymi
Päivänselvä r*ssähän tuo aloittaja on!
- Anonyymi
Oli miten oli, vaikka ollaan Yhdysvaltain kauppasodassa,niinoollaan sensodissa ja miehityksissä mukna, sotilaollakin,kuin parhaatkin kusipäät !?
Kiina ja Venjä on ainoat jotka vois pitää EU:kin pystyttä,mutta kateudemme estää !?- Anonyymi
Kirjoitusosaaminen on edelleen omituisen heikkoa...venjä, venjä, venjä...mikä laite se on tämä venjä?
- Anonyymi
Ei ole mitään venäjäkateutta!!!
- Anonyymi
Tuliko siitäkin varoistus Yhdysvalloilta, kuin kaasuputkien Eurooppaan,on ihmeellistä tämä lännen kateuspolitiikka !?
- Anonyymi
Siis j-lauta sentään, KUN MITÄÄN KATEUTTA VENÄJÄÄ KOHTAAN EI OLE!!!
- Anonyymi
Aivan väärä palsta tällekin höpötykselle.
- Anonyymi
Täällä vastaajat välttää asiaa ja venjä rasmia vain kauppaavat,eihän ulkoministeri saanut Venläisen kanssa keskustella !?
- Anonyymi
EI OLE MITÄÄN VENÄJÄRASISMIA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912