seuroihin mielellään joku hoito mies
Tulisko joku hakee mut maikkulan nesteeltä
17
169
Vastaukset
- Anonyymi
Pyydä hybä ihminen turvallisempaa kyytiä, sillä voit joutua tahtomattasi todella kiusalliseen tilanteeseen seuramatkallasi, kun hoitomiehen valtavat vietit saavat vallan kyyti muuttuu kyydiksi.
- Anonyymi
Keneltä
- Anonyymi
Hoitomiehet ovat sielunvihollinen lemppareita. Jatkuva seisokki ilman pilleriä ja anteeksi saa pyytämällä on sielunvihollinen lemppareille lupaillut.
- Anonyymi
Pete tekee hyviä pitsoja Maikkulan Nesteellä!
- Anonyymi
minä oon täällä suviseuroissa madekosken ry:n pihalla.
*videoklippi* . :D - Anonyymi
joo
- Anonyymi
Kelpaisiko tällainen menevä perussuomalainen ministeri. Olethan alle 18 v. ?
- Anonyymi
46 vuotias ruma mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
46 vuotias ruma mies
Joo
- Anonyymi
meni ne seurat näköjään netissä
- Anonyymi
joku pappa sano mulle joskus et ois jättänyt välistä jos ois tienny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos vielä tulee tilaisuus tapan kaikki poliisit ja lääkärit ja ammutaan hallituksen ja isken putkaan ja lupaan että niille peso fiileille isketään niin saatanasti piikkejä et aivot valuu ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos vielä tulee tilaisuus tapan kaikki poliisit ja lääkärit ja ammutaan hallituksen ja isken putkaan ja lupaan että niille peso fiileille isketään niin saatanasti piikkejä et aivot valuu ulos
hyvää matkaa helvettiin suomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvää matkaa helvettiin suomi
toivottavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jättänyt välistä jo pitemmän aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jättänyt välistä jo pitemmän aikaa.
Mutta opetus lapset tiesivät että jeesus tarkoitti elämää mutta juudas ei tiennyt ja kilisytteli raha pussiaan kielinä kävi hermoille ja sanoi sinä marttyyri miksi koettelet hermojani etkö tiennyt että taivaasta lankeaa tuli niskaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta opetus lapset tiesivät että jeesus tarkoitti elämää mutta juudas ei tiennyt ja kilisytteli raha pussiaan kielinä kävi hermoille ja sanoi sinä marttyyri miksi koettelet hermojani etkö tiennyt että taivaasta lankeaa tuli niskaasi
johon juudas vastasi herrani taivaassa sinulla on ilon päivät miksi murehdit siitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648