Kauan olen odottanut

Anonyymi-ap

sitä, että kaikki kautta rantain kertominen loppuisi. Olisiko tämä se päivä, kun sitä ei olisi enää missään! Ollut sietämätön tunne kokea sitä!

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikään elämässäni ei ole ollut yhtä kauheaa! Pidän ihmeenä että olen yhä hengissä!

• Anonyymi

En pysty koskaan ymmärtämään sitä, miksi tietylle henkilölle annettiin lupa aloittaa projekti ja häntä autettiin ns. näyttelemällä. Oli todella vaikeaa moneen vuoteen edes ymmärtää kenestä oli kyse! Jokainen päivä niinä vuosina oli tuskaa täynnä tietäen, ettei esitystä voinut olla näkemättä ja kokematta, vaikka kuinka pyysin sen lopettamista! Jos olisin saanut jatkaa itselle rakkaassa työpaikassa, olisin pelastunut kaikkien vieraiden työpaikkojen esityksestä ja voisin nyt hyvin! Kukaan ei tuntunut koskaan ymmärtävän sitä, kuinka syvää pahaa oloa se kaikki aiheutti vuosien ajan! Mikään elämässäni ei ole koskaan tuntunut niin syvästi ahdistavalta, kuin projektiin liittyvät vuodet. Vaikka kuinka säälisi jotain ihmistä, se ei ole sellainen asia, jonka takia pitäisi uhrata oma elämänsä.

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että itsenäinen ja yksin tehtävä työ sopii parhaiten sinulle. Fokus on silloin parempi kun saa tehdä asioita omassa rauhassa. Olen ollut töissä missä pomo on hengittänyt niskaan. Se oli kuin varpaillaan olisin joutunut olemaan. Sekin vie fokusta pois itse työstä kun kytätään muita. Ehkä sillä pomolla olisi ollut liikaa peukaloiden pyörittämistä ilman sitä vahtaamista ;D.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4736
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      172
      4286
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3902
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      127
      3882
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3681
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3508
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3051
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2895
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2726
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2460
    Aihe