Raju kasvu Kelan korkoavustusten määrässä.
Suomalaisten opintolainakanta on lyhyessä ajassa moninkertaistunut. Maksuvaikeuksien kasvukäyrä on vielä jyrkempi.
Yhä useampi ei selviä opintolainastaan
16
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ei velkoja tarvitse maksaa takaisin.
T: Vasemmistoliitto - Anonyymi
Laiskuutta?
- Anonyymi
Menkää töihin sieltä saa palkaa millä laskut voi maksaa...Jos on vara ryypätä ja tupakkaa vetää silloin on vara maksaa laskuñsakkin.
- Anonyymi
Niinpä. Kummallista että varattomilla opiskelijoilla on varaa juhlia ja riekkua pitkin kaupungin baareja monena iltana viikossa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kummallista että varattomilla opiskelijoilla on varaa juhlia ja riekkua pitkin kaupungin baareja monena iltana viikossa....
Totta,ei työssäkäyvällä ole varaa riekkua yötolkulla BAAREISSA JA AJELLA RALLIA YÖ TOLKULLA KAUPUGILLA..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikotiinipussien käyttöä unohtamatta.
- Anonyymi
Jokapäiväistä sähkölautailua unohtamatta.
- Anonyymi
Isi ja äiti maksaa,kun lapsukaiset on ryypännyt ja juopottelu rahansa.Näin sen pitäs olla,ei yhteiskunta.
- Anonyymi
Veronmaksajien ei kuulu maksaa opiskelijoiden ryyppäämistä ja valmistumisen siirtymistä useilla vuosilla. Jos roikkuu vuositolkulla yliopistojen kirjoilla valmistumatta maksakoot kaikki kulunsa ihan itse.
- Anonyymi
nnnnniiiiiihhhhhh,
ei nettosaajan tarvihe kouluja käyvvä,
jokkainenhan ossoo jyvän jemmata... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nnnnniiiiiihhhhhh,
jokkainenhan ossoo jyvän jemmata...Mutta hömppämaisterit ei osaa mitään, ei edes jyvää piilottaa...
- Anonyymi
ossoohan senettosaaja pummi,
jyvän jemmata, mut ei se vötkylä viitsi,
kun tukiaiset läpsähtää tilille ilimannii... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ossoohan senettosaaja pummi,
jyvän jemmata, mut ei se vötkylä viitsi,
kun tukiaiset läpsähtää tilille ilimannii...Ja sinunko syömät lihat, leivät, juustot ja voit tulee kaupan hyllystä ja sinne hyllyyn kaupan varastosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nnnnniiiiiihhhhhh,
jokkainenhan ossoo jyvän jemmata...nniiiiihhh,
minä oon tyhmä ja hullu punikki
nnniiiiiihhhh,
hoitoon pitäs piästä
nnniiiiihhh,
mutta ei sinne piäse
nnnniiiiiiiiiihhhh.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nniiiiihhh,
minä oon tyhmä ja hullu punikki
nnniiiiiihhhh,
hoitoon pitäs piästä
nnniiiiihhh,
mutta ei sinne piäse
nnnniiiiiiiiiihhhh....Mee äitin ja isin luo..Ne kyl hoivaa jälkikasvunsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee äitin ja isin luo..Ne kyl hoivaa jälkikasvunsa..
nnnnniiiiiiiihhhh....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713