Nyt tuli sen verran vahva lausunto Erkki Tuomiojalta, että se vahvistaa hallituksen esityksen irtautua Ottawan sopimuksesta olevan maamme turvallisuuden kannalta juuri oikea päätös, Bergbom kirjoittaa viestipalvelu X:ssä.
Olen täysin samaa mieltä Begbomin kanssa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5b356d98-6ff1-4202-ab01-8483b891ff32
PS:n kansanedustaja Miko Bergbom kommentoi Tuomiojan puheita
32
211
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos tämä yksi "sen siiven" persuista?
- Anonyymi
Tarkoitatko B-siipeä?
- Anonyymi
Et kommentoinut itse ketjun aihetta mitenkään vaan aloit selittämään jotakin poliitikon seksuaalisesta suuntautumisesta.
Oletko homofobi? Taidat olla. Ja kuule ihan tiedoksi: teidän vihervasemmistolaisten antipersujen homofobia ei ole sitä "parempaa" homofobiaa.
- Anonyymi
Persukakarat on pellejä.
- Anonyymi
Kyllä Miko on tässä asiassa ihan oikeassa ja on se tosi söpökin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielinen herraskakara, onko persujen homosiipeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentista huomaamme että maailmassa on ihan oikeita pervoja. Ja näemmä vielä aika pahanlaatuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentista huomaamme että maailmassa on ihan oikeita pervoja. Ja näemmä vielä aika pahanlaatuisia.
Miko on oikeassa liittyen Tuomiojaan ja jalkaväkimiina asiaan!
Miko on myös aikuinen mies! Mitä ”pervoa” on siinä, että toinen mies kehuu häntä söpöksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miko on oikeassa liittyen Tuomiojaan ja jalkaväkimiina asiaan!
Miko on myös aikuinen mies! Mitä ”pervoa” on siinä, että toinen mies kehuu häntä söpöksi?Kumpikin on omalla tavallaan naiivi ja tyhmä. Sekä Tuomioja että Bergbom. Mikolla on vielä runsaasti matkaa aikuiseksi miheheksi. Korvien välissä on kehitys vielä pahasti kesken. suurin haaste hänellä on oppia rehelliseksi. Tuomioja taas on matkalla takaisin kohti uutta vaippaikää.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/heikki-ranta/puhuiko-miko-bergbom-totta-senaatintorilla/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin on omalla tavallaan naiivi ja tyhmä. Sekä Tuomioja että Bergbom. Mikolla on vielä runsaasti matkaa aikuiseksi miheheksi. Korvien välissä on kehitys vielä pahasti kesken. suurin haaste hänellä on oppia rehelliseksi. Tuomioja taas on matkalla takaisin kohti uutta vaippaikää.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/heikki-ranta/puhuiko-miko-bergbom-totta-senaatintorilla/Bergbom on irtopisteiden kalastelija. Mitenkäs se bensaveron puolitus? Räikeällä valheella hillotolpalle?
Anonyymi kirjoitti:
Bergbom on irtopisteiden kalastelija. Mitenkäs se bensaveron puolitus? Räikeällä valheella hillotolpalle?
Tosta veron puolittamisesta on kovasti huutoa, mutta en itse ole sellaista nähnyt tai kuullut luvattavan, ehkä en ole riittävän valveutunut oikeita aviiseja tutkiessa.
Laitatko linkin missä tuo asia luvataan niin mun ei tarvitse ihmetellä asian todenperäisyyttä enempää.- Anonyymi
jeri1970 kirjoitti:
Tosta veron puolittamisesta on kovasti huutoa, mutta en itse ole sellaista nähnyt tai kuullut luvattavan, ehkä en ole riittävän valveutunut oikeita aviiseja tutkiessa.
Laitatko linkin missä tuo asia luvataan niin mun ei tarvitse ihmetellä asian todenperäisyyttä enempää.Kukas se allekirjoittikaan kyseisen kansalaisaloitteen? Olivatko itse Bergbom että myös toinen persujen tenavakerholainen Vigelius? Ja sitten heivasivat Arkadianmäelle päästyään takit ympäri?
Olen ollut polttoainealalla töissä yli 25 vuotta ja tiedän, että nuo nassikat vedättivät huolella heitä äänestäneitä. He lupasivat sellaista, mihin Suomella ei ole käytännössä varaa. Pojat olisivat käytännössä tuhonneet suomalaisen huoltovarmuuden. Mutta mitäs sitä populisti sellaisesta viittaa, kun hillotolpalle pitää päästä?
Ostaisitkos Bergbomilta käytetyn auton? Minä en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bergbom on irtopisteiden kalastelija. Mitenkäs se bensaveron puolitus? Räikeällä valheella hillotolpalle?
Eikös hän vastustanut omaa aloitettaan? Tynkyn mälliviemäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se allekirjoittikaan kyseisen kansalaisaloitteen? Olivatko itse Bergbom että myös toinen persujen tenavakerholainen Vigelius? Ja sitten heivasivat Arkadianmäelle päästyään takit ympäri?
Olen ollut polttoainealalla töissä yli 25 vuotta ja tiedän, että nuo nassikat vedättivät huolella heitä äänestäneitä. He lupasivat sellaista, mihin Suomella ei ole käytännössä varaa. Pojat olisivat käytännössä tuhonneet suomalaisen huoltovarmuuden. Mutta mitäs sitä populisti sellaisesta viittaa, kun hillotolpalle pitää päästä?
Ostaisitkos Bergbomilta käytetyn auton? Minä en.Minä en ostaisi Perkpummilta käytettyä autoa. Enkä varsinkaan myisi autoa sille.
- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä erkki-merkiltä eikö se ole muka huomannut ettei itärajan takana kunnioiteta mitään pasifismi-aatteita paskan vertaakaan
- Anonyymi
On se huomannut, mutta ei se välitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se huomannut, mutta ei se välitä?
Itärajan takana viedään pasifistit jalat ilmassa vankilaan kymmeniksi vuosiksi
- Anonyymi
Erkki oikeassa, miinat voi vahingoittaa sotilaita kun tulevat Suomeen.
- Anonyymi
Maailmalla maamiinat silpovat eniten siviilejä, varsinkin lapsia.
Klikkaa, lataa ja lue !!!!!
https://urly.fi/3O5N
- Anonyymi
Lasten suusta kuulemme totuuden....
Begbomin 😹👍
- Anonyymi
eli jos hyökkää vihollisen maaperälle niin saa pelätä hyppyheikkejä 🤔
eikös nykyiset miinat voisi olla pelottavampia ? - Anonyymi
Lapsellista puhetta väittää etteikö miinat olisi vaaraksi siviileille, pioneerit asettavat miinoitteet, sotatilassa ja pommituksissa maa kääntyy, miinojen asettajat kuolevat kukaan ei tiedä mihin niitä joutuu ja ne säilyvät vuosikymmeniä. Erään ystäväni paras kaveri oli kuollut vielä 1950 luvulla Taivalkoskella saksalaisen miinan räjähdyksessä.
- Anonyymi
Sen lisäksi, että suomalainen miinoittaminen on vastuullista ja niin kutsutuista sulutteista laaditaan kartat/selosteet, Venäjä käyttä sirotemiinoja yms. Toisin sanoen miinavaara sota-alueilla on taisteluidenkin jäljeen jonkin asteinen, käytimme itse miinoja tai ei. Oma miinojen käyttö voi kuitenkin ratkaista ”tarvitsevatko suomalaiset kohta venäjän sanakirjaa”!
Nyt on tosi kyseessä, järki käteen kellä sitä vielä löytyy!
- Anonyymi
Tämä Bergbom on ihan pelle,tällaisia politikkoja kö on Suomessa tulevaisuudessa.Vaihtais nyt edes nimensä jotta pakkoruotsi jargoni olisi edes vähän uskottavampi!
- Anonyymi
Olen sun kanssasi täysin eri mieltä. Terävä kaveri ja Suomi on onnekas kun nuorta sukupolvea edustavista poliitikoista löytyy hänen tasoisia kavereita.
- Anonyymi
Bergbom lupasi 1€ pensaa. Ei ole näkynyt
- Anonyymi
Heitä linkki tuolle väitteellesi. muuten se on vain homofobisen antipersun valhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä linkki tuolle väitteellesi. muuten se on vain homofobisen antipersun valhetta.
Hiljaista on. Eli tuo väite on vain homofobisen antipersun valhetta?
- Anonyymi
Fiksu kaveri. Jos vain kestää äärivasemmiston hyökkäyksiä ja jatkuvaa vihapuhetta häntä kohtaan eikä välitä niistä niin edessä on pitkä ja menestykäs poliittinen ura.
- Anonyymi
Äänestäisin, mutta väärä vaalipiiri.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038