Jota korruptoitunut kaupungin virkakoneisto suojelee.
Sivakan talous on tunnetusti taitamattomasti hoidettu. Laiskoja läskiperseitä suuri lauma istuu tammipöydän takana, aika kuluu pelatessa ja juorutessa.
Asuin vähän aikaa Sivakan asunnossa. Olin kuullut, että Sivakka kerää rahaa siten, että se pidättää takuuvuokran, kun se muka joutuu "uudestaan" siivoamaan asunnon vuokralaisen jäljiltä. Kun tiesin Sivakan laittoman toiminnan, ostin asunnon loppusiivouksen Sivakan yhteistyökumppanilta. Tuo siivousfirma mainostaa itseään viiden tähden lastusiivoajana. Siivouksen jäljiltä asunto näytti puhtaalta. Maksoin siivouksesta tuolle firmalle ihan hyvä summan.
Odotin Sivakalta takuuvuokran palautusta. Toisin kuitenkin kävi. Sivakka ilmoitti, että se on pidättänyt takuuvuokran siivouskuluina, koska se oli muka joutunut siivoamaan asunnon uudestaan. Uuden "siivouksen" oli tehnyt sama firma, jolta aikaisemmin ostin loppusiivouksen.
Pitäisikö Sivakan ja sen yhteistyökumppanin toiminta antaa poliisin tutkittavaksi?
Oulun Sivakka kaupungin mätäpesä
19
224
Vastaukset
- Anonyymi
Uudet asunnot hyviä
- AnonyymiUUSI
Sillä ei ole mitään merkitystä, ovatko asunnot hyviä tai luxus-hotellitasoisia.
Sivakan toimintatavat ovat kuitenkin kyseenalaisia, ja siinä ehkä täyttyy rikoksen tunnusnerkit. Lue viestiketjun aloitus!
Hox! Sivakan taustalla häärii Oulun kaupunki, ja kuten olemme uutisista lukeneet, rikollisuus on pesiytynyt Oulun kaupungin hallintoon. Hyi saa...na, kun oksettaa.
- AnonyymiUUSI
Olenn ajatellut että iso osa Sivakan porukasta on vihervasemmistoa.
- AnonyymiUUSI
"Päättäjiin" ei ole luottamista. Porkkana pitäisi työntää karvaisen hanuriin jokaiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Päättäjiin" ei ole luottamista. Porkkana pitäisi työntää karvaisen hanuriin jokaiselle.
Mulle Sivakan suunsoittaja sanoi loppuviimeksi: "tiedän, missä sinä asut". Kun minä sanoin tuolle läskiperseelle: "minäkin tiedän, missä sinä asut", hän korahteli ja sanoi " uhkailetko?"
Näin Sivakan hyvässä asiakaspalvelussa hoidetaan asioita.
"Illat pimenevät" 😀
- AnonyymiUUSI
Anna vain.
Tulet huomaamaan, ettei Oulun politisoitu Poliisi tee asialle mitään. Ei se tutki muitakaan rikoksia, jotka kohdistuvat kantasuomalaiseen tavalliseen, harmaaseen ihmismassaan. Minunkin tekemiäni rikosilmoituksia Ö-mapissa jo ainakin 10. Tuskin edes kirjaa niitä mihinkään. Silti sille palkkaa maksetaan meiltä väkivallan uhalla perityistä verorahoista. Ja onhan sille ostettu uusia, kalliita autojakin, joilla ajella ympäri kaupunkia. - AnonyymiUUSI
Ennen kuin ostin oman asunnon asuin muutamassa Sivakan talossa. Aina on tullut takuuvuokrat takaisin kun on pitänyt asunnon kunnossa ja siivonnut jäljet ennen muuttoa. Ihmisillä tuntuu olevan eri käsitys kuinka asunto siivotaan muuton yhteydessä. Olin joskus Insinööri-/maisteripariskunnalle apuna muutossa. Heidän käsitys oli ettei asuntoa tarvi siivota kunnolla kun uusi asukas siivoaa sen kumminkin.
- AnonyymiUUSI
Minä siivoutin asunnon Sivakan yhteistyökumppanilla 😀 Siitä huolimatta Mätäpesä nimeltä Sivakka ei siivousta hyväksynyt.
On syytä epäillä, Sinä kuulut Sivakan lähipiiriin, kun ylistät tuota korruptiolafkaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä siivoutin asunnon Sivakan yhteistyökumppanilla 😀 Siitä huolimatta Mätäpesä nimeltä Sivakka ei siivousta hyväksynyt.
On syytä epäillä, Sinä kuulut Sivakan lähipiiriin, kun ylistät tuota korruptiolafkaa.Oulun sisäsiittoiseen yhdyskuntaan pitäisi perustaa AntiSivakka, joka palauttaisi alueelle kurin ja järjestyksen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On syytä epäillä, Sinä kuulut Sivakan lähipiiriin, kun ylistät tuota korruptiolafkaa.On vain sinun sana täällä eikä mitään mustaa valkoisella. Enpä usko että heillä on mitään syytä pidättää sinun rahat ilman mitään syytä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oulun sisäsiittoiseen yhdyskuntaan pitäisi perustaa AntiSivakka, joka palauttaisi alueelle kurin ja järjestyksen!
Siitä vain perustamaan. Elä odota että joku muu sen tekee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vain sinun sana täällä eikä mitään mustaa valkoisella. Enpä usko että heillä on mitään syytä pidättää sinun rahat ilman mitään syytä.
Menepä paikalle Sivakan sisäpiirin edustaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menepä paikalle Sivakan sisäpiirin edustaja.
Täsmennys: mene paskalle
- AnonyymiUUSI
Proletariaatti, liittykää yhteen!
- AnonyymiUUSI
Nämä tai tämä Sivakan ksnnattaja kuulunee siihen porukkaan, joka osti kaupungille kilpailutussäännösten vastaisesti keittiön kautta palveluita.
- AnonyymiUUSI
Ehdotetaan Sivakan toiminnan lopettamista ja sen toimintojen yhdistämistä TA-Yhtiöihin tai Hekaan.
- AnonyymiUUSI
Onko Sivaka johdassa "rehellistä kansaa"?
- AnonyymiUUSI
Me veronmaksajat olemme liian sinisilmäisiä. Julkinen hallinto ei todellakaan oke sitä, mitä me oletamme sen olevan. Lainmukaisuus on kaukana kaikessa julkisen hallinnon toiminnassa.
Kysymys on meidän rahoistamme. Kyseenalaistakaa rohkeasti kaikki julkisen hallinnon toiminta. Kaikki ei ole salassa pidettävää, vaikka esim Ouka, Pohde ja AVI usein väittävät lakien vastaisesti.- AnonyymiUUSI
Tilin- ja toiminnantarkastajat lukevat vain Menun.
Suurin osa viranomaisten väärinkäytöksistä jää huomaamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1084843Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1132505- 282457
- 2012225
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4292071- 1761597
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1061311Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.351147Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?81910