Kyllä se on totta, että Iisalmi sai viime viikonvaihteessa paljon positiivistä julkisuutta näiden hiihtokisojen johdosta. Taisi kuitenkin käydä niin, että tämä persujen toilailu ja siitä johtunut valtuuston ylimääräinen kokous, vei sen positiivisuuden miinukselle. Tuo miinusmerkkinen negatiivisuus saattaa nyt sitten kestää seuraavat neljä vuotta? Äänestäjä, sinä olet avainasemassa, negatiivisuudelle ei kannata antaa mahdollisuutta.
Posi vai nega?
Anonyymi-ap
4
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava oivallus, niin se kävi, miinukselle meni!
- Anonyymi
Tosin ketään ei Iisalmen ulkopuolella kiinnosta valtuuston sekoilu. Ei edes suurinta osaa iisalmelaisista.
- Anonyymi
Voihan se olla niinkin, silloin äänestys % saattaa jäädä 20 seutuville ja keskusta saa kaikki äänet. Tosin, kyllä se suurimmalle osalle väestöä passaa, näin turvataan se, että voeta, maetoo, lihhoo ja leepee riittää. Eekun syömään.
- Anonyymi
Kyllä kaikki iisalmelaiset tietää että Inari Kaamanen on Hangon kaupunginvaltuustossa, puolue tosin ei kaikilla tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319