Tähän sitten loppui Suomen orastava pienen pieni talouden kasvu.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/06dbf850-1cec-4997-860b-0927b1dc74b5
Infoa pukkaa !
20
200
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen kannattaa taas ruveta tekemään enemmän kauppaa Venäjän kanssa.
Tuo kauppa olisi todellinen virhe! Siihen voidaan tosin palatta kun Venäjä on poistanut joukkonsa kokonaan Ukrainasta Krim mukaan lukien ja sopinut maksavansa aiheuttamansa tuhot sekä korvaavansa perheille heidän menetetyt sodan uhrinsa, niin kuolleet kuin haavoittuneet. Venäjähän on yksin syyllinen tuohon hyökkäykseen, joten sen on maksettava aiheuttamansa tuhot, jotta oppii hoitamaan asiansa politiikan keinoin!
Myös Putler on syytä siirtää syrjään, mieluiten ristikon taakse!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuo kauppa olisi todellinen virhe! Siihen voidaan tosin palatta kun Venäjä on poistanut joukkonsa kokonaan Ukrainasta Krim mukaan lukien ja sopinut maksavansa aiheuttamansa tuhot sekä korvaavansa perheille heidän menetetyt sodan uhrinsa, niin kuolleet kuin haavoittuneet. Venäjähän on yksin syyllinen tuohon hyökkäykseen, joten sen on maksettava aiheuttamansa tuhot, jotta oppii hoitamaan asiansa politiikan keinoin!
Myös Putler on syytä siirtää syrjään, mieluiten ristikon taakse!Eri mieltä.
Venäjän kasvaville markkinoille kannattaisi nyt todella kovasti Suomen kiireesti satsata ja panostaa. Suomella olisi tällöin suurietulyöntiasema, ja sinne saisi nyt myytyä ihan mitä tahansa todella paljon ja hyvään hintaan. Näin sitten saataisiin Suomen talous helposti nopeasti nousuun. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Myös Putler on syytä siirtää syrjään, mieluiten ristikon taakse!Mitä,se ex satojen valitaan kun hänhän vaan sääståä koko ikänsä
Ei talous kasvaa jos kaikki vaan säästää pitää ostaa
Talousguru
- Anonyymi
Nyt julistetut tullit tulevat eittämättä hidastamaan maailmantaloutta. Elinkeinoelämän tutkimuslaitos laski etukäteen, että 20–25 prosentin tullit söisivät EU:n kasvusta 2,5–3,0 prosenttia.
Suomessa orastava talouskasvu kääntyy taas laskuun- Anonyymi
Ja niin kuin persut riemuitsivat Trumpin uudelleenvalinnasta.
- Anonyymi
EU laittoi kiinalaisille aurinkopaneeleille 33% lisätullit kun sähkö oli aivan sairaan kallista 🤔KUKA SUOJELEE JA KETÄ 😠😠😠
- Anonyymi
EU on vain eliittiä varten, eikä heitä tavan kansan elämä kiinnosta muuten kuin taskulla käyminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU on vain eliittiä varten, eikä heitä tavan kansan elämä kiinnosta muuten kuin taskulla käyminen
Samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Euro ja EU ovat meille todella hyödyllisiä vaikka pientä kahnausta lieneekin joidenkin EU maiden osalta. Olin itse toteamassa miten kaupankäynti eurooppalaisten kanssa helpottui EU:n myötä ja miten euro on estänyt tyhmät devalvaatiot joita ennen tehtiin vähän väliä ja se teki säästämisen hankalaksi. Devalvaatiossa kun yhdessä yössä voi hävitä kymmeniä prosentteja säästöistä.
Sinun taskullasi eivät käy muut kuin sinä itse, ei ole minunkaan taskullani käyty ja hyvin siellä ovat rahat pysyneet, vain itse käyttämäni ovat päässeet karkuun!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Euro ja EU ovat meille todella hyödyllisiä vaikka pientä kahnausta lieneekin joidenkin EU maiden osalta. Olin itse toteamassa miten kaupankäynti eurooppalaisten kanssa helpottui EU:n myötä ja miten euro on estänyt tyhmät devalvaatiot joita ennen tehtiin vähän väliä ja se teki säästämisen hankalaksi. Devalvaatiossa kun yhdessä yössä voi hävitä kymmeniä prosentteja säästöistä.
Sinun taskullasi eivät käy muut kuin sinä itse, ei ole minunkaan taskullani käyty ja hyvin siellä ovat rahat pysyneet, vain itse käyttämäni ovat päässeet karkuun!Oletkohan Extyökkäri muistanut ostaa polkupyörääsi uuden satulan, että ei sattuisi vahinkoa jos ajaisit ilman satulaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan Extyökkäri muistanut ostaa polkupyörääsi uuden satulan, että ei sattuisi vahinkoa jos ajaisit ilman satulaa?
älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Ei Suomessa mitään talouskasvua ole ollut pitkään pitkään aikaan. Vain velka ja kurjuus ovat kasvaneet.
- Anonyymi
Noinhan tuo kyseinen asia todellisuudessa juuri on kun sinä kerrot.
- Anonyymi
Kokoomus maksimoi kurjuuden
Mitä saa kansa muuta kun maksaa rikkaiden luksuselämän
- Anonyymi
Ei hätää. Kyllä Orpo ja Purra Satosen avustamana tekevät helposti tähän maahan 100.000 uutta työpaikkaa. Niillähän on mm. se ihmeellisen hyvä hallitusohjelmakin asiaa tukemassa. Hehän eivät valehtele...eihän...................
- Anonyymi
Tarkoitin tekevät helposti 100 000 työtöntä
Trump on Suomen ystävä.🐷🇺🇸 Ja lehmät lentää.🐮🇫🇮
- Anonyymi
Trumpetti lasautti Israelille suuremmat tullit kuin Iranille. Ajatollah kiittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpetti lasautti Israelille suuremmat tullit kuin Iranille. Ajatollah kiittää?
Totta turiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226