Infoa pukkaa !

Anonyymi-ap

20

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen kannattaa taas ruveta tekemään enemmän kauppaa Venäjän kanssa.

• Tuo kauppa olisi todellinen virhe! Siihen voidaan tosin palatta kun Venäjä on poistanut joukkonsa kokonaan Ukrainasta Krim mukaan lukien ja sopinut maksavansa aiheuttamansa tuhot sekä korvaavansa perheille heidän menetetyt sodan uhrinsa, niin kuolleet kuin haavoittuneet. Venäjähän on yksin syyllinen tuohon hyökkäykseen, joten sen on maksettava aiheuttamansa tuhot, jotta oppii hoitamaan asiansa politiikan keinoin!

Myös Putler on syytä siirtää syrjään, mieluiten ristikon taakse!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuo kauppa olisi todellinen virhe! Siihen voidaan tosin palatta kun Venäjä on poistanut joukkonsa kokonaan Ukrainasta Krim mukaan lukien ja sopinut maksavansa aiheuttamansa tuhot sekä korvaavansa perheille heidän menetetyt sodan uhrinsa, niin kuolleet kuin haavoittuneet. Venäjähän on yksin syyllinen tuohon hyökkäykseen, joten sen on maksettava aiheuttamansa tuhot, jotta oppii hoitamaan asiansa politiikan keinoin!

Eri mieltä.

Venäjän kasvaville markkinoille kannattaisi nyt todella kovasti Suomen kiireesti satsata ja panostaa. Suomella olisi tällöin suurietulyöntiasema, ja sinne saisi nyt myytyä ihan mitä tahansa todella paljon ja hyvään hintaan. Näin sitten saataisiin Suomen talous helposti nopeasti nousuun.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuo kauppa olisi todellinen virhe! Siihen voidaan tosin palatta kun Venäjä on poistanut joukkonsa kokonaan Ukrainasta Krim mukaan lukien ja sopinut maksavansa aiheuttamansa tuhot sekä korvaavansa perheille heidän menetetyt sodan uhrinsa, niin kuolleet kuin haavoittuneet. Venäjähän on yksin syyllinen tuohon hyökkäykseen, joten sen on maksettava aiheuttamansa tuhot, jotta oppii hoitamaan asiansa politiikan keinoin!

Mitä,se ex satojen valitaan kun hänhän vaan sääståä koko ikänsä

Ei talous kasvaa jos kaikki vaan säästää pitää ostaa

Talousguru

• Anonyymi

Nyt julistetut tullit tulevat eittämättä hidastamaan maailmantaloutta. Elinkeinoelämän tutkimuslaitos laski etukäteen, että 20–25 prosentin tullit söisivät EU:n kasvusta 2,5–3,0 prosenttia.

Suomessa orastava talouskasvu kääntyy taas laskuun

• Anonyymi

Ja niin kuin persut riemuitsivat Trumpin uudelleenvalinnasta.

• Anonyymi

EU laittoi kiinalaisille aurinkopaneeleille 33% lisätullit kun sähkö oli aivan sairaan kallista 🤔KUKA SUOJELEE JA KETÄ 😠😠😠

• Anonyymi

EU on vain eliittiä varten, eikä heitä tavan kansan elämä kiinnosta muuten kuin taskulla käyminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU on vain eliittiä varten, eikä heitä tavan kansan elämä kiinnosta muuten kuin taskulla käyminen

Samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Euro ja EU ovat meille todella hyödyllisiä vaikka pientä kahnausta lieneekin joidenkin EU maiden osalta. Olin itse toteamassa miten kaupankäynti eurooppalaisten kanssa helpottui EU:n myötä ja miten euro on estänyt tyhmät devalvaatiot joita ennen tehtiin vähän väliä ja se teki säästämisen hankalaksi. Devalvaatiossa kun yhdessä yössä voi hävitä kymmeniä prosentteja säästöistä.

Sinun taskullasi eivät käy muut kuin sinä itse, ei ole minunkaan taskullani käyty ja hyvin siellä ovat rahat pysyneet, vain itse käyttämäni ovat päässeet karkuun!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Euro ja EU ovat meille todella hyödyllisiä vaikka pientä kahnausta lieneekin joidenkin EU maiden osalta. Olin itse toteamassa miten kaupankäynti eurooppalaisten kanssa helpottui EU:n myötä ja miten euro on estänyt tyhmät devalvaatiot joita ennen tehtiin vähän väliä ja se teki säästämisen hankalaksi. Devalvaatiossa kun yhdessä yössä voi hävitä kymmeniä prosentteja säästöistä.

Sinun taskullasi eivät käy muut kuin sinä itse, ei ole minunkaan taskullani käyty ja hyvin siellä ovat rahat pysyneet, vain itse käyttämäni ovat päässeet karkuun!

Oletkohan Extyökkäri muistanut ostaa polkupyörääsi uuden satulan, että ei sattuisi vahinkoa jos ajaisit ilman satulaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan Extyökkäri muistanut ostaa polkupyörääsi uuden satulan, että ei sattuisi vahinkoa jos ajaisit ilman satulaa?

älä lyö lyötyä.

• Anonyymi

Ei Suomessa mitään talouskasvua ole ollut pitkään pitkään aikaan. Vain velka ja kurjuus ovat kasvaneet.

• Anonyymi

Noinhan tuo kyseinen asia todellisuudessa juuri on kun sinä kerrot.

• Anonyymi

Kokoomus maksimoi kurjuuden
        Mitä saa kansa muuta kun maksaa rikkaiden luksuselämän

• Anonyymi

Ei hätää. Kyllä Orpo ja Purra Satosen avustamana tekevät helposti tähän maahan 100.000 uutta työpaikkaa. Niillähän on mm. se ihmeellisen hyvä hallitusohjelmakin asiaa tukemassa. Hehän eivät valehtele...eihän...................

• Anonyymi

Tarkoitin tekevät helposti 100 000 työtöntä

• Trump on Suomen ystävä.🐷🇺🇸 Ja lehmät lentää.🐮🇫🇮

• Anonyymi

Trumpetti lasautti Israelille suuremmat tullit kuin Iranille. Ajatollah kiittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumpetti lasautti Israelille suuremmat tullit kuin Iranille. Ajatollah kiittää?

Totta turiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43