Nuorta naista kuopion seutu näyttämään pillua vaikka salaa julkisella paikalla, tai lähes julkisella paikalla, pieni hame ja pieni helman nosto ja aarre paljaana, m58
Vilauttele pillua
13
714
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen voisi tehdä tällä rahaa🙂 5-10 minuuttia 100€
- Anonyymi
Kuka nyt pillusta rahaa antais tavaraa muutenkin saatavilla
- Anonyymi
Miksi sitten olet vielä neitsyt?
- Anonyymi
Mä voin autossa vilauttaa kun lasken leggarit.
Krista 16- Anonyymi
Sepä olisi kiva jos haluut näyttää 😊
- Anonyymi
Käytännön toteutus muodostuu haasteeksi. Kysyntää olisi ja pikkuhousuista saisi plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännön toteutus muodostuu haasteeksi. Kysyntää olisi ja pikkuhousuista saisi plussaa.
Mikäs siinä haasteena on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä haasteena on?
Mitä saatavilla rahalla, missä, milloin. Täällä kun ilmoitat paikan niin todennäköisesti häirikköjä paikalla tai ei sitten ketään.
- Anonyymi
Vaimoni vilauttelee toistuvasti, mutta siitä ei pyydetä rahaa ja se tapahtuu ilman sopimisia meidän valitsemalle henkilölle.
- Anonyymi
¿"lähes julkisella paikalla" ?
- Anonyymi
Kelpaako karvainen reuhka, voi sitä toki kokeillakin, hieman kiima on päällä ja haluan että joku panis mua kovaa. Munalla ei väliä minkä kokoinen kunhan vaan sais aitoa kovaa kullia.
- Anonyymi
Missäpäin olisi tarjolla? T. Panomies
- Anonyymi
Kiinnostuneita tirkistelijöitä Kuopiossa olisi toinenkin, mutta se että löytäisi naisen on jo tekemätön paikka.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673