https://youtu.be/SpvYADayGYc?si=RPHf9DQFG3eCB7Ab
Kyllä näytät, nenä pyöristyy ouvosti.
Näytänkö minä ouvolta
7
324
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olet Savon komein könsikäs ja nautit varmasti itsesi peilaamisesta ja suosiosta jonka komeutesi ja kaikki komeus ympärilläsi on saanut aikaan.
- Anonyymi
Oli se upea tunne komeana tumma tukkaisena miehekkäänä miehenä kävellä Sokos Marketin käytävällä kun irmelit loivat kaihoisia "ota minut" katseitaan.
Valmiina kuoriutumaan rintaliiveistään ja pikkupöksyistään kuin nurmelle pudonneet kypsät omenat kuorestaan- Anonyymi
Onkohan tuo teksti Kosula-eepoksen sivuilta vähän niinkuin esimakua.? Ihi ihi. Yli puolitoista metrinen töllin persjalkanen poika taapertaa smarketissa ja kuvittelee valveunessaan olevansa kuin makkaran ostossa asteleva Tauno Palo. Ihi ihi.
- Anonyymi
Niitä komeita vuosikymmeniä kylän komeimpana keisarina on nyt vanhana ja sairaana sontakasana mukava muistella.
- Anonyymi
Nykyään soon aivan sama hälle, näkyykös perse vai naama, ei eroa.
- Anonyymi
Naiset tykkää kummin vain.
- Anonyymi
Jos se on tulossa nyt se paljon puhuttu Ozenpic naama ??? Alkaa posket roikkua painonpudotuksen johdosta jne.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668