Perussuomalaiset juhlivat suurena saavutuksena sitä, että bensan hinta tulee laskemaan noin 4 senttiä litralta.
Samaan aikaan matkakuluvähennysten muutokset ovat viemässä pitkää työmatkaa ajavalta jopa yli 600 euroa vuodessa.
Vaihtokaupassa työmatkaa autoileva häviää yli 500 euroa vuodessa.
Näin.
Lupsus sentään
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
Persuedustajat matkustavat työpaikalleen veronmaksajien piikkiin.
- Anonyymi
Tällä hetkellä bensan hinta yli 1,8 eeroa litralta. Ei ole juhlimisen aihetta.
- Anonyymi
-4cents, älä ynohda.
Se on lupauksen hinta. - Anonyymi
sinun kannattaa valehdella ne kilometrimäärät , kuten olet tehnyt näihinkin päiviin asti 🤣
- Anonyymi
Hallituksen linjan mukaisesti,niinpä.
Olet oikeassa, seuraat hallituksen linjaa.
Valehtele.
Ei sovi minulle.
Olen Suomalainen , rehellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen linjan mukaisesti,niinpä.
Olet oikeassa, seuraat hallituksen linjaa.
Valehtele.
Ei sovi minulle.
Olen Suomalainen , rehellinen.olet vanhoilla autonromuilla ajava ja kilometrikorvauksilla rikastuva 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olet vanhoilla autonromuilla ajava ja kilometrikorvauksilla rikastuva 🤔
Olen iloinen,että huomioit hyymorin.
Vihreys in idea,joka pyrkii pitämään maapallon keuhkot hengissä.
Se, että autoilu on uutisissa on valinta kysymys.
Tosiasia on , että ilmadto muuttuu. Se, kuinka voimme hidastaa sitä on kaikkien asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850