Suurin kiitos kuuluu Petteri Orvolle joka vaati hallitusohjelmaan elintarvikkeiden viennin kaksinkertaistamisen. Stubb allekirjoitti sopimuksen ja sai luvan kanojen viennistä Kiinaan. Atrialla kiitetään kädet kyynärpäitä myöten ristissä Stubbia, Orpoa ja Sari Essayahjaa. Onneksi kepu ei ollut sähläämässä ja iltalypsyllään tappamassa sopimuksen syntyä. Atrian uusi tehdas on rakennettu Kiinan vientiä ajatellen ja pystyvät käsittelemään 150.000 kanaa tunnissa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/stubb-kavi-kiinassa-ja-suomi-sai-kokonaan-uuden-vientituotteen-historiallinen-sopimus-on-porssiyhtiolle-valtava-tilaisuus/1af1a8cf-439a-4208-9fa6-7c5cf6242136
Presidentti Stubb ja Sari Essayah tekivät valtavan tärkeän vientisopimuksen Kiinaan!
15
191
Vastaukset
- Anonyymi
Siis 15.000 tuhatta kanaa tunnissa.
- Anonyymi
Eli 15 miljoonaa kanaa tunnissa.
- Anonyymi
Turpeen kaivelu ja polttelu oli pilipalihommaa tuohon verrattuna. Mutta saako keskusta isäntä tarpeeksi sitten munaa?
- Anonyymi
Taatusti Väyrysen mielestä väärin allekirjoitettu ja tehdaskin rakennettu.
- Anonyymi
Salmonella Kanat joutaa Kiinaan
- Anonyymi
Mutta nyt Trump ei saa munaa aamulla. Laittoi liian isot kullit EU:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt Trump ei saa munaa aamulla. Laittoi liian isot kullit EU:lle.
Trumpa on minimuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpa on minimuna.
Trumpetti on velttomuna.
- Anonyymi
Teurasjätettä jota suomalaiset ei syö.
- Anonyymi
Kokoomus presidentit on rautaa! Hienoa Stubb!
Luin iltapäivälehdestä jutun missä Alexin yliopisto-opettaja etelästä ei siis jenkeistä kiitteli sitä että omaksui etelän aksentin ja paikalliset tavat.
Todellinen kosmopoliitti ja hyvässä mielessä epätyypillinen suomalainen.
Kuvitelkaa kepulin tankeroaksentti.
Eräs kepulainen poliitikko yritti etsiä ulkomailla naisseuraa seuraavalla repliikillä.
"We go my room I put you*.
Toukokuussa mennään käymään Georgiassa ja Texasissa. Tavataan siellä vaikutusvaltaisia henkilöitä.
Alexista huomaa että jos fyysinen niin myös henkinen kunto on terästä!
Samaa ei voi sanoa ylipainoisesta kepulista.- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Luin iltapäivälehdestä jutun missä Alexin yliopisto-opettaja etelästä ei siis jenkeistä kiitteli sitä että omaksui etelän aksentin ja paikalliset tavat.
Todellinen kosmopoliitti ja hyvässä mielessä epätyypillinen suomalainen.
Kuvitelkaa kepulin tankeroaksentti.
Eräs kepulainen poliitikko yritti etsiä ulkomailla naisseuraa seuraavalla repliikillä.
"We go my room I put you*.
Toukokuussa mennään käymään Georgiassa ja Texasissa. Tavataan siellä vaikutusvaltaisia henkilöitä.
Alexista huomaa että jos fyysinen niin myös henkinen kunto on terästä!
Samaa ei voi sanoa ylipainoisesta kepulista.Huomenta Manakarva! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Ja Aisaa kyrsii Kokoomus presidenttien erinomaisuus. Niinistö ja Stubb ei ryssille kumartele.
- Anonyymi
Mikähän mahtaa olla vientituen määrä?
- Anonyymi
Oli meillä onni, että kepu tai VKK ei ole hallituksessa munaamassa asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368