Presidentti Stubb ja Sari Essayah tekivät valtavan tärkeän vientisopimuksen Kiinaan!

Anonyymi-ap

Suurin kiitos kuuluu Petteri Orvolle joka vaati hallitusohjelmaan elintarvikkeiden viennin kaksinkertaistamisen. Stubb allekirjoitti sopimuksen ja sai luvan kanojen viennistä Kiinaan. Atrialla kiitetään kädet kyynärpäitä myöten ristissä Stubbia, Orpoa ja Sari Essayahjaa. Onneksi kepu ei ollut sähläämässä ja iltalypsyllään tappamassa sopimuksen syntyä. Atrian uusi tehdas on rakennettu Kiinan vientiä ajatellen ja pystyvät käsittelemään 150.000 kanaa tunnissa.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/stubb-kavi-kiinassa-ja-suomi-sai-kokonaan-uuden-vientituotteen-historiallinen-sopimus-on-porssiyhtiolle-valtava-tilaisuus/1af1a8cf-439a-4208-9fa6-7c5cf6242136

15

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis 15.000 tuhatta kanaa tunnissa.

      • Anonyymi

        Eli 15 miljoonaa kanaa tunnissa.


    • Anonyymi

      Turpeen kaivelu ja polttelu oli pilipalihommaa tuohon verrattuna. Mutta saako keskusta isäntä tarpeeksi sitten munaa?

    • Anonyymi

      Taatusti Väyrysen mielestä väärin allekirjoitettu ja tehdaskin rakennettu.

    • Anonyymi

      Salmonella Kanat joutaa Kiinaan

      • Anonyymi

        Mutta nyt Trump ei saa munaa aamulla. Laittoi liian isot kullit EU:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt Trump ei saa munaa aamulla. Laittoi liian isot kullit EU:lle.

        Trumpa on minimuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumpa on minimuna.

        Trumpetti on velttomuna.


    • Anonyymi

      Teurasjätettä jota suomalaiset ei syö.

    • Anonyymi

      Kokoomus presidentit on rautaa! Hienoa Stubb!

      • Luin iltapäivälehdestä jutun missä Alexin yliopisto-opettaja etelästä ei siis jenkeistä kiitteli sitä että omaksui etelän aksentin ja paikalliset tavat.
        Todellinen kosmopoliitti ja hyvässä mielessä epätyypillinen suomalainen.
        Kuvitelkaa kepulin tankeroaksentti.
        Eräs kepulainen poliitikko yritti etsiä ulkomailla naisseuraa seuraavalla repliikillä.
        "We go my room I put you*.
        Toukokuussa mennään käymään Georgiassa ja Texasissa. Tavataan siellä vaikutusvaltaisia henkilöitä.
        Alexista huomaa että jos fyysinen niin myös henkinen kunto on terästä!
        Samaa ei voi sanoa ylipainoisesta kepulista.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Luin iltapäivälehdestä jutun missä Alexin yliopisto-opettaja etelästä ei siis jenkeistä kiitteli sitä että omaksui etelän aksentin ja paikalliset tavat.
        Todellinen kosmopoliitti ja hyvässä mielessä epätyypillinen suomalainen.
        Kuvitelkaa kepulin tankeroaksentti.
        Eräs kepulainen poliitikko yritti etsiä ulkomailla naisseuraa seuraavalla repliikillä.
        "We go my room I put you*.
        Toukokuussa mennään käymään Georgiassa ja Texasissa. Tavataan siellä vaikutusvaltaisia henkilöitä.
        Alexista huomaa että jos fyysinen niin myös henkinen kunto on terästä!
        Samaa ei voi sanoa ylipainoisesta kepulista.

        Huomenta Manakarva! HO HOO, HO HOO!


    • Anonyymi

      Ja Aisaa kyrsii Kokoomus presidenttien erinomaisuus. Niinistö ja Stubb ei ryssille kumartele.

    • Anonyymi

      Mikähän mahtaa olla vientituen määrä?

    • Anonyymi

      Oli meillä onni, että kepu tai VKK ei ole hallituksessa munaamassa asioita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe