Miksi eu katselee UNKARIN Orbanin soolioluja vaan sitkeästi? Miksi? Eikö ole aika jo rajat tai ulos eduista mitä saavat!! IHME pelleilyä, mikäli Suomi teksi vastaavan laisesti,olisi Brysselistä tullut jo noottia! Onhan ne muutenkin ihmisoikeus asioihin puuttuneet ja huomauttaneet, lisäksi alhaiseen sosiaaliturvan maksuihinkin puuttuneet, SUOMI EI NOUDATA TARKASRI näitä pilkkuja vaan viilaa muissa asioissa perseenkin tarkkana,TYPERIN hallitus ja ihmais arvoja riistävin sitten sisällis sodan.
Unkari ulos u
Anonyymi-ap
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tätähän tässä on ihmetellyt itse kukin, että miksi EU ei sano irti Unkaria ja Slovakiaa!!
Eivät ole muuta kuin vakoilemassa Putinin laskuun ja niille vielä maksetaan siitä!!!
Uskomaton tilanne! - Anonyymi
Tyhmistä päättäjsitä kärsii koko unioni.MIKÄ Unkarissa on pitävä liima? Saa rahaa ja on omatahtinen omien päätäntä vallassaan ilman rajoaj.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996