Olen rapiat viiskymppinen mies Lahden Nastolasta ja mun tekee tosi kovasti mieli päästä runkkaamaan ja ottamaan suuhun sun kyrpää toisella kädellä runkaten ja imien samalla suullani nussien kyrpääsi kunnes laukeat suuhuni paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten ja loput spermastasi runkkaisin naamalleni että kasvoni olisivat irstaasti spermatut laajalti alueelta!!! Mulla on paikka missä voidaan harrastaa seksiä rauhassa!!! Laitan sulle sähköposti osoitteen niin voidaan sopia tapaaminen!!!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Upeaa ! Oluis kiva tavata, onko Heinola sulle sopiva paikka?
Mutta tykkäisin jos nussisit tiukkaa pehvaakin!Voisinhan mä nussia sua peppuun kunhan ensin saisin runkata sun kyrpää ja ottaa suuhun imien ja suullani nussien sun kyrpää niinkauan kun laukeaisit suuhuni paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten ja loput spermastasi runkkaisin naamalleni siten että naamani olisi sun spermastasi töhriintynyt kiihottavasti!! Saisit ensin orgasmin ja sitten vielä kyrpää perseeseen kun nussisin sua!!! Onko sulla autoa käytössä ja pystytkö sä tulemaan tänne Nastolaan mun kämpille harrastamaan seksiä mun kanssa!!!
- Anonyymi
Olem Hyvikäällä mut voisin ajella joku päivä, aikaa kyllä eläkkeellä kun vaimo töissä. T. Bi ukm 65v
- Anonyymi
Heinola = nastola
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498