Mikko ja Sara Parikka

Anonyymi-ap

Aivan hirmuisesti onnea parille, jotka pitävät niin hyvää huolta lapsistaan. Sara on muutenkin niin järkevän oloinen nuori nainen. Toisin kuin eräs hyvinvointivalmentaja pariskunta.

11

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävä kun pitää yrittää poikaa ja tehdä paljon lapsia. Toivotaan nyt että tulee poika niin vaimon ei enää tarvi synnyttää.

• Anonyymi

No ei varmasti ole kyse mistään pojan hankinnasta. He pitävät lapsista ja kun vielä hoitavat ne niin hyvin, niin siitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmasti ole kyse mistään pojan hankinnasta. He pitävät lapsista ja kun vielä hoitavat ne niin hyvin, niin siitä vaan.

Muutama vuosi ja ilmoittavat, me kasvoimme erilleen ja erosimme. Normi käytöntö ensin hekutetaan onnea hirveästi ja totuus kerrotaan myöhemmin asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama vuosi ja ilmoittavat, me kasvoimme erilleen ja erosimme. Normi käytöntö ensin hekutetaan onnea hirveästi ja totuus kerrotaan myöhemmin asioista.

Totta ottaa oikein päähän, ensin tehdään lapsia ja menee 2-3 vuotta, olemme eroneet ja kasvoimme eroon toisistaan.

• Anonyymi

Ärsyttävän teennäisiä molemmat, oikein paistaa näytelty olotila. En arvosta tommosta turhaa öyhöttämistä.

• Anonyymi

Panevat usein kun lapsia tulee. Neljäs jo tulossa. Onneksi kaikilla sama isä, niin ei ole sekopää.

• Anonyymi

Taas turhia tyrkkyjä tuppamassa ja kokoajan mediassa pärstänsä kanssa.

• Anonyymi

sara parikka esittelee kaljua otsaansa ilta-lehdessä 10.6. korkea hiusraja tällä ohut tukkaisella saralla. näyttää kaljulta. pysyisi poissa jo julkisuudesta!

• Anonyymi

Ketä kiinostaa noin teenäinen pariskunta, onneaan esittävät ja mikä onkaan oikea totuus tään perheen onnesta ?

• Anonyymi

Jep. Olen jo vuosia huomioinut tuon oudon hiusrajan. On kyllä hurjan näköinen. Kyllä tuota voi kammata niin ettei se näkyisi noin pahasti.

• Anonyymi

On heille tulossa jo neljäs lapsi ja se on nykyaikana jo harvinaisen iso lapsi määrä perheeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe