Oksan tai risun katkeaminen. Kuulin tän SUVI HATRTLINILTA! Soittakaa ja arvatkaa se!
Novan mysteeriääni on
9
277
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin häneltä kans saman. Uskon, että on oikein.
- Anonyymi
Mulle tää somelutka sano, että jos saat oikein niin saat persettä ja puolet rahoista.. Onhan se vitun sairasta kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tää somelutka sano, että jos saat oikein niin saat persettä ja puolet rahoista.. Onhan se vitun sairasta kai?
Esko pieraisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko pieraisi.
Hartlin tykkää maistella peppua :) kokemusta on. Ja kivaahan se oli.
- Anonyymi
Apua tää jehovaksi alkanut Suvi taitaa olla enemmän sekaisin kuin kukaan tiesikään, oletettavasti halunnut rahaa kun lähtenyt tuollaista kertomaan :D
- Anonyymi
Voin kertoa ettei ole oksan tai risun katkaisu. Olen ollut risusavotassa möksällä.
- Anonyymi
Millon tosta kaakattavasta juontajasta on jehova tullut?
- Anonyymi
Kuulemma joku aika sitten liittynyt. Ehkä siellä osataan tukea elämän haasteiden edessä ja Suvin seksuaalisuuskin puhkeaa kukkaan kaikkien ihmetellessä
- Anonyymi
Hartlin on niin rietas nainen että varmasti on ollut aika vakuuttelu jotta kyseinen käärme on päässyt livahtamaan jehoviin :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254